wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hallo meiden!

Ben een tijdje niet meer langs geweest. Druk met van alles en nog wat.
Dit weekend natuurlijk genoten van het mooie weer, dus denk even een berichtje plaatsen.

Hier nog niets, ben aan het wachten tot dat ik volgende week vrijdag naar de nieuwe gyn mag. Niet ongesteld geworden, dus nog steeds hetzelfde verhaal.

Ben benieuwd Flora, laat je het weten! Spannend!
En anders.. 2 juni. Jij moet dus ook al lang wachten op een nieuwe afspraak.

Woensdag heb ik weer een examen voor mijn kinderopvang diploma, dus ga even leren.

Linda: zou je niet voor de zekerheid liever 150 mg willen? Dat zou ik hebben denk ik...

groetjes!!!

goeiemorgen meidne

Flora; heb je alweer getest??????????????

Linda; als ik nu dus geen eisprong had gehad moest ik de 150 mg nemen en nu mag dat dus niet omdat ik wel een eisprong heb gehad, ik had aan de ene kant zoiets van ik hoop dat ik geen eisprong heb want dan mag ik aan de 150 mg en dan hoop ik dat ik dan ook geeneisprong heb want dan gaan we verder dan had ie het over spuiten , maar ja dat is nu dus nog niet aan de orde afwachten maar weer
nog even en dan mag jij naar de gyn toe en voor woensdag alvast heel veel succes met je examen

xxx linda

Hi meiden

Helaas de RD's zijn vandaag gekomen. Ik had zulke goede hoop dus ben wel erg verdrietig dat het niet is gelukt deze maand. Het enige pluspunt is dat ik eindelijk een beetje een normale cyclus van 34 dagen heb.
Ga nu lekker naar het bevrijdingsfestival een roseetje drinken, dat kan nu weer even.

groetjes Flora

hey flora; he jeetje meid dat is balen meid dat de rd's er zijn, ik had het zo gehoopt voor je, ik snap dat je er verdrietig van bent meid, heb je het wel een beetje gezellig gehad gisteren op het bevrijdingsfestival?

xxx linda

Hi meiden

Ben inmiddels een beetje over de teleurstelling heen en probeer het positieve ervan in te zien dat ik eindelijk een cyclus heb die enigzins normaal is (34 dagen).
Bevrijdingsfestival was leuk, heel mooi vuurwerk.
Hoe is het met iedereen??????

groetjes Flora

goeiemorgen meiden

flora: gelukkig heb je nu wel een beetje een regelmatige cyclus, ik heb door de clomid ook een cyclus van ongeveer 34 dagen, en ongeveer op dag 19 heb ik me eisprong meestal
fijn dat het bevrijdingsfeest gezellig was

ik heb gisteren de gyn aan de lijn gehad en hij wil me nu evengoed iets vaker laten bloedprikken op progestoron, ik moet nu bloedprikken op dag 20, 25 en dag 30 dus dat zal mij benieuwen

xxx linda

@Linda: wel een fijn idee dat je intensief gecontroleerd wordt lijkt mij. Ik hoef helemaal niet te komen tussendoor. Dit is de 6de maand dat ik clomid gebruik en ik heb 1 keer telefonisch contact gehad. Ik moet nu 2 juni weer. Dat is dag 30 van mijn cyclus dus hoop dan natuurlijk op het beste !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder hard gewerkt met dit mooie weer maar ja dat moet ook gebeuren (en het is ook wel weer leuk hoor!!)

groetjes Flora

hey flora

ik heb nu ook 6 maanden clomid erop zitten en dit is voor het eerst dat ik dus vaker moet bloedprikken, het liefst had ik natuurlijk dat ik inwendige echo's kreeg of zo maaar ik ben nu hier al blij mee, misschien dat er tegen jouw ook binnenkort wordt gezegd dat je vaker moet bloedprikken

en wat een mooi weertje zeg heerlijk is dit hier is een mens aantoe

xxx linda

Terug
Bovenaan