wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey flora

spannend meid morgen weer testen, ik ga voor je duimen

en ik heb het denk ik wel allemaal verwerkt hoor nu, het blijft jammer maar het mocht niet zo zijn dat ik nu alweer zwanger zou zijn, maar he komt goed
ik heb alleen steeds steken aan de linkerkant waar mijn eileider is weggehaald en ik had al bij de poli van de gyn gevraagd of dat kwaad kan, het is een teken dat ik dus teveel doe en dat ik meer moet rusten en asl ik ongerust blijf moet ik donderdag even bellen en dan krijg ik vrijdag nog een inwendige echo omdat we zondag op vakantie gaan,
maar zolang ik geen koorts heb of wat dan ook is het goed maar ik moet het even in de gaten houden

en die wat die foto met contrastvloeistof betreft laat het over je heen komen meid, bij de 1 doet dat zeer en bij de ander niet, mensen vertellen graag horrorverhalen en achteraf valt het altijd weer mee succes

xx linda

Ja, dat is waar. Je leest vaker slechte verhalen, omdat mensen het dan hun hart moeten luchten erover. Maar toch, logisch dat je het spannend vind.

Wat kunnen ze dan zien op die foto?

Groetjes! En laat je weten hoe de uitslag is morgen Flora? Hoop het voor je!

Hi meiden

Nog steeds geen zekerheid, streepjes blijft met moeite te zien. Ook nog geen RD's dus het blijft spannend. Wil even een paar dagen wachten met testen en als ik na het weekend nog geen zekerheid heb bel ik de gyn wel weer.

Op die foto kunnen ze zien of er afwijkingen aan de baarmoeder zijn en ze kunnen kijken of de eileiders doorgankelijk zijn.

groetjes Flora

Je houd de spanning er wel in Flora!

Net naar de gyn geweest. Vanaf morgen beginnen we weer. 100 mg clomid. Dan vanaf dag 8-10 inwendige echo's om de groei te volgen. Wanneer het groeit, moet ik ovulatietesten gebruiken naast de echo's. Heb ik een eisprong, dan moet ik gewoon een half jaartje op eigen houtje proberen. Dus dat klinkt allemaal logisch.
Mocht het deze maand niet werken, dus geen eisprong. Dan gaan we naar de 150 mg volgende maand. Weer dezelfde procedure als met 100 mg. Ook echo's end. Mocht het helpen, ook een half jaar proberen thuis. Mocht het niet werken die maand, dan gaan we over op IUI.

Gaat allemaal dus wel snel. Hopelijk hoeft het niet tot IUI te komen, maar zo wel, dan moet ik even kijken of ik daarvoor verzekerd ben, het schijnt een dure grap te zijn.

Maar goed, eerst eens kijken hoe het met de dubbele dosis gaat deze maand. Hopelijk niet het dubbele humeur erbij!

Linda, fijne vakantie als je nog niet weg bent tenminste en Flora succes!!! Hopelijk is eind deze week de streep zichtbaarder!!!

Groetjes!

hey flora: bij jouw dus nog geen duidelijkheid dat is balen meid, afwachten maar weer

lin: vandaag met de 100 mg clomid beginnen las ik hopelijk gaat alles aanslaan meid, wel lekker dat er vanaf dag 8 wordt gekeken naar de groei enz, ik ben benieuwd

ik begon dinsdagavond te bloeden en ik heb nu gewoon waarschijnlijk mijn menstruatie want ik heb geen koorts of pijn ofzo, dus ik ben benieuwd, wij gaan zondag op vakantie en ik neem geen termometer mee en ook geen hormonen ik moet 10 juli weer naar de gyn toe voor controle na de operatie en daarna gaan we verder bespreken wat we gaan doen

xxx linda

Hi Meiden

@Lin: fijn dat je kan starten met 100 mg clomid, nu duimen dat het aanslaat!

@Linda: gelukkig is het je menstruatie en is er verder niks aan de hand, toch even schrikken denk ik!

Hier nog geen RD's. Mn vriend heeft voor donderdag een afspraak voor zaadanalyse dus hij hoopt dat hij daar niet naar toe hoeft

groetjes Flora

Hi meiden

Nog geen RD's hier. Maar wel weer heel raar: ik had vandaag afscheiding alsof ik een eisprong had (heel rekbaar en veel). Ovulatietest heel licht streepje maar ik heb twee weken geleden ook al een positieve ovulatietest gehad. Ik snap er echt helemaal niets meer van.
Heb nu besloten maar af te wachten. Ik zie het allemaal wel en ga geen testen voorlopig geen testen meer doen want ik raak er alleen maar van in de war.

Fijne vakantie Linda en geniet er lekker van.

groetjes Flora

Terug
Bovenaan