wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hoi Flora,

heel raar inderdaad allemaal. Nou ja, misschien had je een positieve ovulatietest omdat je zwanger bent. Weet niet of dat een optie is?

Heb je ook al een dokter gebeld?

Ben nu aan het temperaturen, vanaf wanneer gebruikte jij ongeveer ovulatie testen?

Groetjes Linda

Hi Linda

Nog steeds geen RD's maar test blijft negatief, misschien toch later mijn ei gehad??? Ik heb de gyn wel even gebeld maar assistente zegt dat ik nog even moet afwachten (2 weken) omdat de gyn dacht dat mijn eisprong eraan kwam toen ik daar was vorige week. We hebben echter toen maar 1 keer geklust omdat mijn vriend morgen zaadjes moet wegbrengen voor analyse. Je mag dan minstens 4 dagen geen sex gehad hebben...... Dus heb geen hoop meer dat het wat wordt deze ronde.

Ik ben met ovulatietesten begonnen na 10 maanden omdat ik een heel onregelmatige cyclus had. Je kon er geen peil op trekken dus vandaar. Heb ook aantal malen getempt en daar moet ik vanaf volgende cyclus ook weer mee beginnen.
Hoe is het nu met jou, hoever ben je nu in je cyclus??

groetjes Flora

Hoi Flora,

lijkt me vervelend om zo te moeten wachten in onzekerheid. Wel vreemd, wat kan het anders zijn. Ik ben vandaag ongesteld geworden door de duphastron. Nu mag ik woensdag met de 100 mg clomid beginnen. Volgende week woensdag mijn eerste echo om te kijken of er iets groeit. Daarna bijhouden met echo's.

Nu heb ik dus voor het eerst ovulatietesten in huis. Ik weet dat ik moet wachten tot over een 2 weken met ze te gebruiken, maar omdat ik wou weten hoe het eruit zag deed ik er vandaag eentje om te zien hoe de streepjes zouden zijn enzo. Echt onzinnig, maar goed.. je doet soms gekke dingen. Maar nu had ik dus een licht streepje, wel duidelijk. Natuurlijk kan dat niets zijn, want ik ben ongesteld. Maar wou ik even vragen of je altijd een licht streepje hebt en bij een aankomende eisprong een dikkere? Of dat je soms ook geen streepje hebt...

Nou ja, succes met wachten meid en laat even weten wanneer je wat nieuws hebt!
Groejtes Linda

Hi Linda

Ik heb ook altijd een licht streepje op de ovulatietesten en als je een eisprong hebt een donkere streep (heb ik meestal twee dagen). Je ziet als je een aantal keer tijdens cyclussen getest hebt een duidelijk verloop in de streepjes.
Ik ben echter dus nu ook weer in de war omdat ik echt een positieve test had op dag 19 en 20 maar ik dus nog geen RD's heb (zit nu op dag 40). Als ik er vanuit moet gaan dat ik een eisprong had toen ik bij de gyn was dan zou vandaag m'n NOD zijn.Ik ga dus eind van de week maar weer een keer testen als er nog geen RD's zijn.
WORD ECHT GEK VAN DIE ONZEKERHEID !!!!!!!!!! (maar ja dat kennen we allemaal.......helaas).

groetjes Flora

Goedemorgen Flora!

nou inderdaad raar... wanneer heb je voor het laatst een zwangerschapstest gedaan nu dan?

Ik moet wel zeggen dat bij mijn ovulatie testen staat dat wanneer je clomid gebruikt de uitslag van de test soms niet betrouwbaar is...misschien dat het daardoor komt.

Maar goed, had je die maand ook al eerder een pos. evulatie test eigenlijk of was dat de enige en was je van je ongesteldheids datum van je "normale" cyclus uitgegaan.
Want dan heb je misschien een late eisprong gehad.

Ik weet het ook niet, probeer wat te verzinnen voor je!

Succes, groetjes Linda

ps: het verhaal van de ovulatie testen is me helemaal duidelijk, maar vanaaf welke da begin jij meestal. De 10de dag na je eerste ongesteldhiedsdag ofzo?

Hi Linda

Ik begin meestal op dag 12 omdat ik best een lange cyclus heb en dan blijf ik maar testen.
Ik deze keer op dag 19 en 20 een positieve test gehad (zit nu op dag 43). Maar toen ik bij de gyn was dacht hij dat ik juist toen m'n ei had en als ik daarvanuit ga dan had ik gister mn NOD. Ik heb een week geleden voor het laatst getest en ben van plan van het weekend weer te testen als er nog geen RD's zijn. Had vandaag een beetje het idee dat ik ongesteld werd maar nog niks tot op heden. Ik bel maandag de gyn weer als er dan nog niks is.

groetjes Flora

Terug
Bovenaan