wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hi meiden

Helaas weer niet raak deze ronde. De RD's zijn vandaag gekomen. Ik baal ervan dat mijn cyclus nu weer 44 dagen is. Schiet echt niet op zo. Deze ronde samenlevingstest en temperaturen....

Baal er echt van maar ja maar weer vooruit kijken.

groetjes flora

hey meiden

hier even een berichtje vanuit het warme oostenrijk, met mij gaat het weer goed gelukkig we zijn ook weer aan de klus en ik temp ook weer maar ik vul het deye maand niet in haha+

flora   ik lees dat je ongi bent geworden dat is flink balen meid,

meiden ik ga er gelijk vandoor doe maar rustig aan en als iktijd heb komik nog even kijken

xxx liinda

Hey Meiden!

Gadver Flora, toch stiekem hoopte je op een zwangerschap natuurlijk. Balen voor je meid. En irritant zo'n lange cyclus. Dus je ovulatietest werkte wel.

Linda, wanneer kom je eigenlijk weer terug? Fijne vakantie nog, lekker genieten.

Heb mijn derde dag met dubbele hormonen, spannend. Voel me gelukkig nog niet zo onstabiel als de vorige keer. Hopelijk kan ik er dit keer wat beter tegen.

Dat temperaturen helpt bij mij niets, is geen touw aan vast te knopen, hopelijk bij jou wel Flora!

Groetjes en een fijn weekend alvast!

Hey! Waar is iedereen? Lekker van het weer aan het genieten?

Ik ben afgelopen woensdag voor een echo geweest, er was een eitje aan het groeien! Helemaal blij, 12 mm was het.... dus zaterdag weer met volle moed naar het ziekenhuis, maar nee hoor er was geen eitje te bekennen. Dus dat was wel even jammer, waarschijnlik waren het 2 eitjes achter elkaar aan, waardoor het 1 grote leek zei de gyn.

Woensdag weer kijken, dan ben ik op dag 17, dus dat zou ook nog kunnen, hoop het!

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes! Linda

hey meiden

ik ben weer terug van vakantie en we hebben het heerlijk gehad heerlijk genoten dus we kunne er weer tegen aan

linda; jeetje meid dat was wel effe balen als je denkt dat je eitje groeit en dat het daarna niet zo blijkt te zijn, maar gelukkig heb je nu niet veel last van de clomid dat scheelt ook weer, en zaterdag meot je weer heen om te meten en dan zit je op dag 17, ik had met clomid altijd op dag 19 me eisprong, succes we horen wel hoe het gaat

flora: hoe gaat het nu met jouw??

ik moet 10 juli weer naar de gyn toe en ik ben benieuwd wat ie nou van plan is allemaal, of dat ik verder moet met clomid of dat we aan de volgende stap gaan, ik heb nu 6 rondes clomid eropzitten en toen was ik zwanger maar ja dat mocth niet zo zijn, ik ben benieuwd, omdat ik nu natuurlijk nog maar 1 eileider heb en het zwanger worden al niet helemaal top gaat ben ik zeer beniuewd, maar ja afwachten maar

xxx linda

Hi meiden

Balen zeg Linda dat er geen eitje groeit...

Ik ben aan het wachten op mn ei. Temperaturen gaat niet echt wat worden deze maand want ik ben een aantal dagen ziek geweest (keelontsteking met koorts dus klopt niet veel meer van....)
Moeten deze maand wel voor samenlevingstest dus hoop dat we met de ovulatietesten de eisprong wel kunnen vinden...

Verder hier alles z'n gangetje, hard aan het werk in een veel te warm ziekenhuis (arme patiënten)

groetjes Flora

hey flora: aan het wachten op je eitje, hopelijk komt die snel, en hard aan het werk, balen dat het zo warm in het ziekenhuis is, inderdaad sneu voor de patienten
en het temperaturen heeft inderdaad weinig zin als je ziek bent geweest dat is wel balen, ik ben nu deze maand wel gaan temperaturen maar heb het niet opgeschreven omdat bij mij ook eerst al het zwangerschapshormoon uit me lichaam moest en dat is nu wel het geval, maar ik ga als me mensturatie weer wrodt opgewekt weer beginnen met het opschrijven

xxx linda

hallo hallo,

nou gister was er weer niets te zien, zondag (dag 20) voor het laatst kijken en anders maandag met 150 mg beginnen. Hopelijk werkt dat, anders moet ik namelijk IUI doen en de behandeling word wel vergoed, maar de medicijnen weer niet. Dat kan dus pas weer veranderd worden per 1-1-2009. Dus als clomid deze maand niet aanslaat moet ik een half jaar wachten tot mijn verzekering alles vergoed, anders word het een duur grapje.
Echt balen!

Nou, ben benieuwd Lin wat jou volgende stappen zijn! Wel even laten weten natuurlijk.
Mijn zus is toen geopereerd, zal eens vragen of ze dat bij mij ook van plan zijn.

Flora, succes met werken en hoop dat de samenlevingstest positief is voor je!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan