wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey linda

balen dat er nog niks is te zien, en hopelijk slaat de 150 mg wel aan,
de volgende stap na clomid is toch IUI?, ik hoop dat ze dat nu bij mij ook gaan doen maar ergens heb ik daar een hard hoofd iin ik ben bang dat mijn gyn gewoon nog even met die k*t clomid door wil gaan, afwachten maar
succes meid,

flora; heb je de samenlevingstest al gedaan? en wat is daar uitgekomen

xxx linda

Hi meiden

@ Linda: balen zeg dat er nog niks te zien was en dat de medicatie voor de IUI niet vergoed wordt. Is die medicatie zo duur dan???
@ Lin: ik kan me helemaal vinden in de reactie dat je baalt dat je maar moet blijven doorgaan met de clomid. Ik heb ook het idee dat het niet echt werkt en dat ik te lang ermee door moet gaan terwijl mijn cyclus heel onregelmatig en lang blijft,

De samenlevingstest moet op een dag rond de ovulatie en ik zit nu op dag 12 en nog geen tekenen van mijn ei dus ik kan ook nog niet voor de test. Ik vind het trouwens wel een heel geforceerd gebeuren, sex omdat je de volgende dag voor een test moet maar ja alles voor het goede doel. Ik hoop maar dat ik snel voor de test kan want een week later kunnen we een afspraak maken voor de uitslagen van alle onderzoeken en ik ben inmiddels wel benieuwd naar de zaadanalyse en de andere onderzoeken die er zijn gedaan.

groetjes Flora

flora; hopelijk komt je eitje snel zodat de samenlevingstest kan worden gedaan, en anders bel je de gyn of assistente voor de uitslagen van de zaadtest en de andere testen, kan je natuurlijk altijd proberen

hier gaat het voor de rest goed, ik temp wel elke dag maar schrijf het niet op deze maand, ik, moet donderdag weer naar de gyn toe dus ik ben beniieuwd, ik heb af en toe krampen en steken in me baarmoeder en aan de linkerkant waar me eileider is weggehaald, maar ik ben niet zwanger want me temp is laag dus ik wacht wel weer af en vanaf donderdag ga ik weer alles opschrijven

xx linda

Hi meiden

@Linda: spannend weer naar de gynaecoloog, ik vind het altijd prettig om te gaan zodat ik weet dat er iets gedaan wordt.

Ik denk dat ik morgen of overmorgen mn ei heb, testen worden donkerder. Dan is het dag 19, voor mij niet slecht. Ik heb dan late dienst dus dan kan ik ook voor de samenlevingstest naar het zh.

Ik ben de weken aan het aftellen. Nog 4 weken en dan vakantie heeeeeerlijk 3 weken naar italië! Gaan jullie nog weg van de zomer??

groetjes Flora

ey flora: ik had met clomid ook altijd op dag 19 me eisprong en voor jouw zou dat goed uitkomen haha, en je gaat naar italie toe op vakantie lekker hoor nou is het daar wel nog erg warm , maar ja wel lekker, hah, wij gaan niet meer, we zijn net terug en me man moet werken in de vakantie, ach we zijn lekker 3 weken weggegeweest dus we kunnen er weer tegenaan

xx linda

Hi meiden

Helaas nog steeds geen dikke streep op de ovulatietest....... Ik denk wel dat ik één deze dagen toch een eisprong moet krijgen te zien aan de temp lijst en de toenemende rose streep op de test, maar het duurt me allemaal weer veel te lang....

Ik heb idd helemaal zin in de vakantie, even lekker weg.
Verder nog nieuws bij jullie ?????

groetjes Flora

flora; jeetje balen meid dat er nog steeds geeneisprong is, maar je gaat zometeen lekker op vakantie, even lekker je gedachten proberen te verzetten

ik moet morgen weer naar de gyn toe dus ik ben benieuwd wat de beste man te vertellen heeft, voor de rest geen nieuws hier, ik heb geen eisprong of wat dan ook gehad, maar ja dat was al te verwachten want ik heb deze maand geen clomid of wat dan ook gehad

xxx linda

hey meiden

vanmiddag bij de gyn geweest, en hij zei we gaan weer verder met clomid, ik zei alweer toen zei hij ja,want je bent er zwanger door geworden, ik zei ja hallo na 6 maanden pas en ik was niet van plan om nog 6 maanden aan die troep te gaan voor jan doedel, toen zei hij nou weet je wat, we gaan maximaal 4 maanden verder met 100mg clomid is het dan niet raak dan gaan we 4x spuiten en als het dan niet raak is gaan we verder met spuiten en iui dus dat duurt allemaal nog effe, maar ik heb goede moed dat ik bi pnnen de 4 maanden een goede zwangerschap heb in me baarmoeder,
tja je moet positief blijven he

xxx linda

Terug
Bovenaan