wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hoi Linda,

jeetje, daar zou ik ook echt van balen weer aan de clomid. Waarom 4 maanden 100 mg. Waarom dan niet eerder naar 150 mg..

Ik zit nu deze maand aan de 150, maar daar begin ik volgende week pas aan. Nu nog menstruatie opwekkers. En weer om de paar dagen kijken of mijn lichaam een keer doet wij het hoort te doen.

Geen vakantie voor mij, we hebben een nieuw huis gekocht en die is in November klaar. Dan wil ik mijn vrije dagen opmaken en mijn geld in steken aan nieuwe meubels..

Flora al weg?

gegroet!

hey linda

ik denk dat flora nog op vakantie is

en tja ik deed het op de 100 mg clomid dus hij heeft zoiets van dan gaan we daar mee door, ach ik blijf postief ik ben zometeen gelijk zwanger hhaha

ik hoop dat het bij jouw aan gaat slaan meid de 150 mg, succes en we horen wel hoe het gaat ik hoop dat je niet al teveel bijwerkingen gaat krijgen

xx

Hi meiden

Ik ben niet op vakantie maar mijn computer heeft het begeven, net een half jaar oud en gelukkig nog in de garantie... Maar ben nu pas weer in de gelegenheid om te reageren. Iedereen toch weer door met de clomid zag ik. Allemaal dus maar weer geduld hebben.
Ik ben vandaag op cyclusdag 30 eindelijk geweest voor de samenlevingstest want had nu pas mijn eisprong. De uitslag was super positief. Heel veel bewegende goede zaadcellen en een prima eisprong. Er waren 2 eitjes gesprongen dus ik ben helemaal blij. Het zaad van mijn vriend is prima en bij mij is er dus eigenlijk niet zo heel veel mis behalve die lange cyclus maar de volgende keer moet ik clomid 150 nemen om ' m verder in te korten. Al hoop ik natuurlijk dat het niet meer nodig is. Mijn NOD is nu 1 augustus dus we wachten af.....
Ik hoop snel weer te kunnen reageren maar kan even duren door de computer problemen! Ga nu naar mijn paardje (niet echt leuk met dit rotweer, ik wil zomer!!!!!!!!)

groetjes Flora

Hey allemaal!

Spannend FLora, een 2 eitjes.. hopelijk is het raak. Wel late eisprong zeg, wel goed om eventueel volgende maand 150 mg te starten. Daar had mijn gyn het ook over. 1 augustus... nog anderhalve week? Ben beniewd voor je!

Hier nog niet veel aan de hand. Gister mijn laatste duphastron, dus als het goed is moet ik dit weekend ongesteld worden en dan over 10 dagen weer voor de eerste echo.
Bijwerkingen merk ik ineens weer meer dan volgende maand, ik heb al een heerlijke woede/irritatie aanval gehad midden in de winkel :).

Lin, tuurlijk altijd positief blijven! (hoe moeilijk het ook is). Komt helemaal goed en misschien heb je wel weer een eisprong deze maand met de 100 mg.

Iedereen succes maar weer!

hey meiden

flora; jeetje zeg dat is balen van je computer en al helemaal als ie nog maar een half jaar oud is, maar gelukkig ligt het nog in de garantie
en wat een goed nieuws zeg dat de samenlevingstest goed was en dat de zaadjes ook allemaal goed waren helemaal top zeg, spannend 1 aug, je ongi, en anders mag je over op de 150 mg clomid, top zeg

Linda; haha ook al last van een humeurtje, ik heb woensdag mijn laatst provera pil gehad dus ik verwacht morgen of een zondag mijn ongi en dan kan ik woensdag weer met de clomid beginnen, maar mijn humeur is ook al niet zo best haha
succes meid

xxx linda

Hey Lin,

grappig, wij lopen nu hetzelfde. Had zondag of maandag ook ongesteld moeten worden en woensdag dan ook aan de clomid beginnen.
Maar nu word ik ineens niet ongesteld van de Duphastron (dat zijn mijn ongesteldheidsopwekkers). Dit was nooit een probleem, kwam op de dag precies. Heb jij dat wel eens gehad?

groetjes Linda

ps: wanneer ik woensdag nog niet ongesteld ben bel ik de gyn eventjes..

hey linda

dit is ook toevallig zeg mijn ongi is dus ook nog niet doorgebroken, ik had een zaterdag een klein bloedsliertje dus ik dacht yes het breekt door, maar daarna de hele dag niks en gisteren ook niet en net weer een bloedsliertje, ik heb vanmorgen de gyn gebeld en die zei dat ik na 10 dagen ook een bloeding kan krijgen, ik zei dat ik normaal altijd na 3 a 4 dagen na het laatste pilletje ongesteld wordt maar dat kan dus verschillen zei hij, ik wacht het nog even af en anders bel ik volgende week maar weer
ik ben gisteren weer begonnen met temperaturen en me temp is nu al 2 dagen 36,9 maar dat komt denk ik van die proverapillen want voordat ik aan de provera begon was me temp heel laag steeds dus ik verwacht nou niet dat ik zwanger ben want dat lijkt me onwaarschijnlijk haha

ik hoop dat het bij jouw ook snel doorbreekt

xx linda

dat is zeker toevallig! Laat je even weten wanneer het toch gekomen is?

Ik heb alleen zaterdagavond pijn gehad in mijn buik, dat ik dacht O ja, moet ongesteld worden. Maar zelfs nog geen klein sliertje zoals jij dat zo mooi noemt  ;) te bekennen.

Ik kan ook niet zwanger zijn, aangezien er geen eisprong geweest is. Dat was duidelijk te zien op alle echo's of ze moeten een foutje gemaakt hebben. Maar dat lijkt me niet het geval.

Stel je voor als je zwanger bent, zou het dan schadelijk zijn wat we die opwekkers geslikt hebben?

Terug
Bovenaan