wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hi meiden

Wat een gedoe zeg bij jullie met de opwekkers, je verwacht toch dat je snel ongi wordt als je die pillen neemt. Als er niks gebeurt zou ik wel snel de gyn bellen want die pillen zijn volgens mij wel schadelijk mocht je zwanger zijn.
Ik zit ongeduldig in de wacht, voel vanalles maar ik ga daar intussen niet meer op af want mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden! Blijf temperaturen (zit op 36.9 of 37.0 s'ochtends).
Wat een vreselijk weer vandaag, ik vind het niet eens erg dat ik moet werken. Nog 7 diensten en dan heb ik vakantie, ben echt aan het aftellen. De dag dat ik vakantie krijg is ook mn NOD dus hoop zo met goed nieuws weg te gaan.

Groetjes Flora

linda; die opwekkers zijn inderdaad niet goed voor je als je zwanger zou zijn, maar we gaan er maar vanuit dat we niet zwanger zijn

flora; wat een mooie hoge temp meid, ik hoop voor je dat ie zo  hoog blijft en dat je   jvoordat je op vakantie gaat een positieve test in handen hebt
en het is echt een weertje vandaag om depresief van te worden zeg, pff maar van de week wordt het beter zeggen ze

xxx

Hoi meiden

En is er al nieuws bij jullie?? Hier niks nieuws nog steeds hoge temp 37.0 dus daar ben ik erg blij mee, zegt nog niks maar toch beter dan een lage temp!

groetjes Flora

hey flora

nog steeds een hoge temperatuur, helemaal goed meid, mijn duimen draaien voor je

hier nog steeds geen ongi en wel een hoge temp.
Ik heb soms nog flinke steken aan de linkerkant waar ik ben geopereerd, dan denk ik zou hij wel alles weghebben gehaald misschien dat er nog een bevrucht vruchtje in me eierstok zat ofzo maar het lijkt mij dat ze dat met die kijkoperatie allemaal wel zouden zien

sorry hoor ik ben af en toe zo'n doemdenker haha

xx linda

Hoi Lin, ik snap je helemaal hoor. Je probeerd overal een oplossing voor te bedenken of een mogelijkheid hoe het nou komt. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, maar echt al sinds zaterdag zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Probeer ook van alles te bedenken. Ook doemdenken zoals jij. Bijvoorbeeld dat ik ineens niet meer reageer op de Duphastron, dan gaan we weer een stapje terug. Ook stiekem denken dat je zwanger bent, al een test gedaan maar was nagatief. Misschien ook wat te vroeg gedaan.

Gyn gebeld en moet wachten tot volgende week donderdag en als er dan nog niets gebeurd is gooien ze er een echo-tje tegenaan. Dus ben benieuwd.

Toch gek..

Ow, wat zou jij spannende dagen hebben Flora, nog een week wachten!! Succes, hoop voor je dat het nu toch zo mag zijn!

nou groetjes!

Jullie hebben nog steeds geen nieuws las ik. Ik begrijp heel goed dat je je druk maakt over waarom je menstruatie uitblijft en of alles wel goed gegaan is tijdens de kijkoperatie. Ik werk zelf in een ziekenhuis en ik weet uit ervaring dat ze dit soort ingrepen echt heel precies doen en altijd nog extra kijken of ze alles weg hebben gehaald dus ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.....).

Het is inderdaad super spannend deze maand. Ik weet nu dat er een kans is en dat maakt het nog veel spannender dan de vorige keren... (temp was nog steeds 37.0). Ik kreeg vandaag mijn nieuwe rooster voor de komende maanden en daar stonden weer vele nachtdiensten op omdat ik die niet erg vind om te doen maar stiekem dacht ik wel: misschien ben ik dan wel zwanger en mag ik ze niet meer werken.......). Ik probeer heel hard niet teveel hoop te krijgen want ben al zo vaak teleurgesteld maar dat kennen jullie wel.

groetjes Flora (was het maar vast volgende week donderdag.......)

Hoi Meiden,

Een heleboel veranderd in de tijd dat ik even niet op het topic ben geweest.
Helaas nog niemand zwanger...

Heb zelf me even terug getrokken van het forum omdat ik er even doorheen zit, maar om juist toch ervaringen uit te wisselen is het ook wel weer fijn om op het topic te zijn.

Deze maand laatste kuur clomid en dan gaan we verder kijken misschien dat de gyn me nog op 150 wil hebben met clomid maar dat wil ik zelf niet tis echt TROEP!!!
Afwachten maar 7 aug moet ik bij de gyn zijn.

Allemaal veel suc6 deze maand!!!

Liefs Suzanne

@ Suzanne: welkom terug. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er door heen zit en dat het soms lastig is om op het forum te komen. Ik vind het zelf soms ook lastig. Ik vind het aan de ene kant een steun omdat je kan kletsen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten maar je leest zoveel berichten van mensen die wel heel snel zwanger zijn zonder problemen en dat vind ik moeilijk om te lezen.

Helaas nog niemand zwanger en de clomid slaat ook niet echt aan bij ons allemaal heb ik het idee. Ik zit zelf weer op een cyclus van 42 dagen met 100 mg clomid dus dat is niet echt geweldig. Ik heb wel een eisprong en daar ben ik wel erg blij mee.

Hoe is het met de andere meiden, al RD's ??? ik had vanochtend 37.1 dus de hoop blijft...

groetjes Flora

Terug
Bovenaan