wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hoi Suzanne,

welkom terug. Ben benieuwd hoe het deze laatste poging gaat lukken. Dit is ook mijn laatste poging clomid, wel 150 mg. Het is troep, maar hoop toch op een goed eind.
Wat is de voglende stap? Ook IUI net als mij?

Ik ben nog steeds niet ongesteld, echt irritant, heb zoiets van laat het nou maar komen, want dan kan ik met de clomid beginnen. Maar ja, ons geduld word weer op de proef gesteld.

Ik heb eigenlijk niet meer getemperatuurd, best een gedoe. Maar misschien handig om weer te gaan doen.

Hey Lin, jij al iets meer ongi?

doei!

hoi meiden

suzanne: 7 aug, moet je naar de gyn toe, dat word weer spannend meid, en die clomid het is echt troep, maar ja over de andere kant heb ik zoiets van ik ben toch blij dat het bestaat

flora; bedankt voor je woorden over die kijkoperatie, ik denk dat die steken wat ik heb gewoon nog is van die operatie en een teken dat ik het even rustiger aan moet doen, en nog steeds een hoge temp nou meid, ik heb zomaar een gevoel dat het wel goed zit bij je

linda; nog steeds geen echte ongi, nou ik kan je vertellen dat ik gisteren goed ongesteld ben gewordne, morgen weer aan de clomid beginnen en dan zien we wel weer.
Ik had gisteren geen tijd om het neer te zetten want me pa was jarig en daar ben ik gisteren tot laat in de avond geweest en vandaag kom ik ook net pas thuis hahah , ik vlieg overal heen haha

xxx linda

Hoi Linda, dus toch ongesteld geworden. Nou ja, eigenlijk ook wel lekker dat je nu door kan met de clomid. Ik zit maar te wachten tot ik er mee kan beginnen.

Nou meiden wou alleen nog even weltrusten zeggen!

@Linda: wat goed dat het nu toch doorgezet is, een hele geruststelling denk ik. Nu weer verder met de clomid 150 mg. Hoop dat dat aan gaat slaan. Als het deze keer niet raak is gaan wij ook over op 150 mg omdat ik wel een eisprong heb maar een cyclus van 43 dagen en daar word ik ook niet echt blij van.

@Lin: bij jou al RD's verschenen???

Hier nog steeds 37.1 spannend !

groetjes Flora

linda; al rd's bij jouw???

flora; wanneer is jouw nod??? jeetje zeg ik ben helemaal zenuwachtig voor je wat een mooie temp, mijn duimen draaien nog volop

xx linda

@Linda: mijn NOD is woensdag of donderdag dus nog even geduld helaas.......

Gelukkig ben ik erg druk. Ik ga volgende week vrijdag met vakantie en ik moet eigenlijk tot dan iedere dag werken dus ben nu alvast wat aan het strijken en bij elkaar zoeken voor de vakantie. Vind ik altijd wel leuk werk trouwens. Heb allemaal nieuwe kleren en heel veel nieuw ondergoed (heel veel korting bij de Hunkemoller) gekocht dus dat is leuk om in te pakken.

Mijn vriend is de kozijnen enzo buiten aan het schilderen dus die is ook druk maar die zit in het onderwijs en heeft 7 (jaloers jaloers ben ik daar op) vakantie.

groetjes Flora

flora: spannend spannend hoor meid, en gelukkig heb je nu genoeg te doen voor de afleiding haha, en je man is de kozijnen aan het schilderen, daar is het nu mooi weer voor, en dan is dat lekker klaar voor de vakantie,
Ga je een donderdag testen als je temp zo hoog blijft? ik zou het wel doen hoor meid, ik heb gewoon een goed gevoel nu bij jouw?

xx linda

Hoi Jongens (meiden) ze zijn er hoor, gisteravond dacht ik al.. hmm misschien komt het dan toch. En vanmorgen was het doorgebroken. Dus ik kan zondag beginnen met de clomid gelukkig. De zondag daarna zou ik dan voor de eerste echo moeten.

Wel veel meer menstruatie pijn dan normaal, wel vervelend. Maar goed, alles werkt dus nog gelukkig :)

Nou, succes allemaal en lekker genieten van het weekend.

Linda - heb je nu ook 150 mg? Ik dacht 100 bij jou... anyway we kunnen weer!

Terug
Bovenaan