wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey linda

eindelijk zijn de rd's ook bij jouw doorgebroken, helemaal super, en zondag aan de clomid,
ik heb 100 mg clomid, en hopelijk is het de laatste keer dat we aan de clomid zitten en dat we over een paar weken net zo'n hoge temperatuur hebben als flora, en een positieve test in handen heben

xxx linda

Hi meiden

Wat een vies plakkerig weer is het vandaag !!!! Ik moet zo werken en heb helemaal geen zin met dit weer, het is altijd zo warm op de afdeling met dit weer en het is nog eens heel druk ook doordat er veel personeel op vakantie is en alle oude mensjes in de omgeving van ons ziekenhuis collectief lijken te beslissen om eten te eten dat niet goed is. Ik zit dus tussen allemaal zielige overgevende mensen te hopen dat ze me niet aansteken vlak voor mijn vakantie......

Jullie mogen bijna beginnen met de volgende ronde clomid, ik hoop zo dat het goed aanslaat. Ik had nog steeds 37.1 vanochtend. Ik ben wel van plan om als er geen RD's zijn donderdag te gaan testen omdat ik vrijdag met vakantie ga en ik dan wel wil weten of we met goed nieuws weggaan.

Fijne zaterdag!

groetjes Flora

Hi meiden

Allebei weer aan de clomid vandaag en dan hopen dat jullie ei snel mag komen. Mijn temp is nog steeds 37.1. Ga zo weer aan het werk, heb helemaal geen zin......

groetjes Flora

@Linda Ik heb nog niet getest, is nog een beetje vroeg, mijn NOD is woensdag of donderdag en ik probeer te wachten tot donderdag. Temp was gelukkig nog 37.1.

Jullie weer begonnen met de clomid, vallen de bijverschijnselen een beetje mee?

groetjes flora

hey flora
ik zou het toch proberen je weet maar nooit, en nog steeds een hoge temp, ik ben heel positief voor je meid

ik heb gelukkig weinig last van de clomid dit keer, en ik blijf positief haha

xxx linda

Meiden op Linda's advies toch alvast een test gedaan en.....

IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na 20 maanden dan toch eindelijk, ik kan het niet geloven!

Heel veel glitters voor jullie

Liefs Flora

lieve flora: GEFELICITEERD het kon ook niet anders dan dat je zwanger zou zijn met die temp. meid het is je van harte gegund   ik heb helemaal kippevel zo verschrikkelijk blij ben ik voor je, ga er lekker van genieten meid

xxx linda

Terug
Bovenaan