wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hi meiden

Besef nog steeds niet dat het nu echt zover is. Ik weet dat er nog veel mis kan gaan maar het is al zo geweldig dat het eindelijk gelukt is. Mijn vriend is ook helemaal ondersteboven, echt lief.

Ik hoop zo dat jullie mij snel mogen volgen

liefs Flora

flora; deze eerste week leef je helemaal in een roes, en gaan jullie het al gelijk vertellen of houden jullie het nog even stil?
ik ben echt blij voor je meid, en we hopen je snel te volgen

xxx

Zo mis ik even HOT NEWS, super gefeliciteerd meid! Heerlijk voor je!!
Eindelijk na al die maanden, kan inderdaad voorstellen dat je het nog niet helemaal beseft.

Super super super en inderdaad ga je het vertellen etc. etc.
ps: doen ze nu ook een extra echo om te kijken of je geen tweeling hebt door de clomid? (hoeveel mg had je nou?)

Nou Floor, TO CRAZY!

Linda; jij bent al bijna klaar met je kuurtje, ik slik donderdag mijn 3!! laatste pillen.
Zondag afspraak gemaakt in het ziekenhuis, dus ben benieuwd of ze wat zien groeien.
Ik hoop het, want dit is voor dit jaar mijn laatste kans.

groetjes!!

hey linda

ik heb vanmorgen mijn laatste 2 clomidpillen genomen, en nu maar weer afwachten, ik hoop voor je dat jouw kuurtje nu wel aanslaat meid, ik ga voor je duimen

Flora; hoe was je eerste nacht zo als mama in spe?? ben je al een beetje aan het idee gewend?

xx linda

Hi meiden

We kunnen het nog steeds niet geloven, vanochtend nog een keer getest en nog steeds super positief! Al had ik dat eigenlijk niet meer hoeven doen want ik begin ook al aardig misselijk te worden. Nog niet overgeven maar wel de hele dag een wee gevoel.
Verder eigenlijk nergens last van (geen gespannen borsten, veel plassen, gespannen buik e.d.)
Wij gaan het nog niet vertellen. Mijn moeder is de enige die weet dat het allemaal niet wilde lukken maar verder weet niemand iets. We willen het liefst wachten tot drie maanden maar ik weet niet of dat gaat lukken hoor. Ik vind het nu al lastig om mijn mond te houden. Gelukkig gaan we drie weken weg dan is het minder lastig.
Heb vanochtend geprobeerd het zh te bellen want ik had nog allemaal afspraken staan en ik weet inderdaad niet of ze extra echo's gaan maken. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar de verloskundige mag ipv naar het ziekenhuis, gewoon lekker zoals iedereen, geen medische molen meer.

Jullie bijna klaar met de clomid, ik hoop zo dat we snel allemaal zwanger mogen zijn.

liefs Flora

flora: het scheelt wel dat jullie zometeen lekker op vakantie gaan, scheelt weer 3 weken om het stil tehouden, haha ik heb je op je andere topic nogmaals gefeliciteer, en ik ben heel erg blij voor je,
en als ik je niet meer spreek ga heel erg lekker van jullie vakantie genieten

xx linda

Hi meiden

Nog 1 dienst en dan gaan we met zn drietjes op vakantie!!! Vandaag het zh gebeld en de assistente reageerde zo leuk en enthousiast! We hebben 28 aug een afspraak voor een echo en als alles dan oke is mag ik gewoon naar de verloskundige dus daar ben ik erg blij om.

Hoe is het met jullie, in de wacht op jullie eisprong. Gaan jullie ovulatietesten doen of temperaturen of helemaal niks??

groetjes Flora

flora: 28 augustus mag je voor een echo wat ontzettend leuk, maar eerst lekker even genieten van de vakantie

ik temperatuur gewoon, en we gaan nu gewoon om de dag klussen omdat ik in mei toen zomaar in ene me eisprong op dag 12 had en toen zwanger was, dus zien wel hoe het loopt hahahah maar het komt goed me gevoel is goed en anders is het volgende maand raak haha

als ik je niet meer spreek een hele fijne vankantie meid, ga lekker genieten

xxx linda

Terug
Bovenaan