wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Russell, ben 26 jaar en voor de tweede keer gestart met een kuur clomid. Heb de eerste keer 50 gehad en nu 75. Ik heb een lichte vorm van PCO. Vorige keer wel een ei gehad maar helaas geen zwangerschap. Ben nu net twee dagen klaar met mijn tweede kuur. Moet maandag voor meting naar zh. Dat is dan mijn 13e dag van de cyclus dus ben erg benieuwd.

Nu even een vraagje: Hadden jullie ook zo ontzettend veel last van puistjes tijdens het gebruik van de clomid. Ik zit er werkelijk helemaal onder en geen kleintjes nee allemaal van die joekels.

Hoop dat ik me bij jullie mag voegen.

Groetjes Russell

Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Russell, ben 26 jaar en voor de tweede keer gestart met een kuur clomid. Heb de eerste keer 50 gehad en nu 75. Ik heb een lichte vorm van PCO. Vorige keer wel een ei gehad maar helaas geen zwangerschap. Ben nu net twee dagen klaar met mijn tweede kuur. Moet maandag voor meting naar zh. Dat is dan mijn 13e dag van de cyclus dus ben erg benieuwd.

Nu even een vraagje: Hadden jullie ook zo ontzettend veel last van puistjes tijdens het gebruik van de clomid. Ik zit er werkelijk helemaal onder en geen kleintjes nee allemaal van die joekels.

Hoop dat ik me bij jullie mag voegen.

Groetjes Russell

Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Russel ben 26 jaar en wij zijn al anderhalf jaar bezig voor ons eerste wondertje. Sinds mei dit jaar ben ik er achter gekomen dat ik een hele lichte vorm van PCO heb. Nu ben ik net klaar met mijn tweede kuur clomid. De eerste keer heb ik 50 gehad en nu 75. Maandag de 13e dag moet ik weer naar zh voor echo erg benieuwd of hij weer heeft aangeslagen. Vorige keer wel een mooi ei gehad maar helaas niet zwanger.

Nu heb ik een vraagje: Hebben jullie ook veel last van bijwerkingen? Ik heb nl. heel erg veel last van puistjes niet een paar nee ik zit er helemaal onder zelfs op mijn rug!!! verder ben ik erg moe.

Nou meiden hoop dat ik me bij jullie mag voegen.

Groetjes Russell

Nou dit is wel erg overdreven of n iet. Mijn computer bleef steken en ik had al twee keer op bericht plaatsen gedrukt maar hij deed het niet dus heb weer een nieuw bericht gemaakt en toen deed hij het wel en zag ik dat die andere er ook al twee keer op stond.

SORRY, SORRY, SORRY

Groetjes Russell

Hey Russel, enthousiasteling!
Gezellig dat je bij deze clomid junkies komt kletsen. Ik heb nu 150 mg en ook meer puistjes dan anders. Maar bij de andere maanden had ik dat niet. Misschien omdat het warm is.
75 mg hoor je niet veel , meestal gaan ze van 50 naar 100 geloof ik. Maar goed, hoe minder hoe beter! Is dit je eerste kindje waar je voor gaat?
Ik mag zondag naar de gyn toe om een echo te maken. Dan zien ze of er een eitje groeit. Tot nu toe nog niets gebeurd.
Linda, hoe is het met jou? Al aan het merken dat de hormonen weer gaan werken?

FLORA ALS JE DIT NOG LEEST; FIJNE VAKANTIE!!!! (denk dat ik al te laat ben).
Nou ik ga nog 3 uurtjes werken en dan lekker het weekend in!

Groetjes Lin

hey meiden

flora; fijne vakantie maar je leest dit denk ik neit meer haha

russell: welkom meid, is dit je eerste kindje? en je hebt veel last van puisten lees ik, ik heb er geen last van gelukkig, ik heb nu 7 rondes clomid erop zitten en ik ben nu in afwachting van me eitje dus we klussen om de dag haha
ik wordt niet in de gaten gehouden met clomid, ik moet gewoon de 26ste dag van mijn cyclus naar de gyn toe en dan moet ik bloedprikken voor hoe hoog het progestoron is, en dan krijg is altijd weer alvast een nieuwe clomid kuur mee, ik temperatuur ook elke dag

linda; een zondag een meting, rare dag hahahaha hopelijk is het goed gegroeid meid,

hier gaat het goed, ik heb alleen aan de linkerkant pijn waar me eileider is weggehaald, ik vind dit wel een beetje vreemd, want ik neem aan dat ik links niet meer bevrucht kan worden, maar goed het zal wel goed zijn, haha ik had nu op dag 7 mijn laatste clomid dag een lage temp en nu is ie steeds 36,7 maar ik ga er ook maar niet vanuit dat ik toen een eisprong had dat lijkt me wel erg vroeg, maar goed ik zie het allemaal wel, mijn lijf zit een beetje raar in elkaar haha

xxx linda

Hoi, hoi,

Lin en Linda: Ja dit is voor ons eerste kindje. Ik heb 75 gekregen omdat het bij mij de vorige keer wel wat heeft gedaan alleen het mocht wel iets meer. Had nu een cyclus van 33 dagen en ze wil eigenlijk dat het rond de 28 dagen wordt. Ik sta wel onder controle voor mijn ei aan om te kijken of er wat is gebeurt. Gebeurt dit niet dan krijg ik een kuur provera om mijn menstruatie op te wekken zodat we daarna weer verder kunnen. Als ik zelf   moet wachten op mijn ongie dan kan het soms wel twee tot drie maand duren.

Nou meiden ik ga ff werken tot elf uur misschien tot morgen.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan