hey meiden
flora; fijne vakantie maar je leest dit denk ik neit meer haha
russell: welkom meid, is dit je eerste kindje? en je hebt veel last van puisten lees ik, ik heb er geen last van gelukkig, ik heb nu 7 rondes clomid erop zitten en ik ben nu in afwachting van me eitje dus we klussen om de dag haha
ik wordt niet in de gaten gehouden met clomid, ik moet gewoon de 26ste dag van mijn cyclus naar de gyn toe en dan moet ik bloedprikken voor hoe hoog het progestoron is, en dan krijg is altijd weer alvast een nieuwe clomid kuur mee, ik temperatuur ook elke dag
linda; een zondag een meting, rare dag hahahaha hopelijk is het goed gegroeid meid,
hier gaat het goed, ik heb alleen aan de linkerkant pijn waar me eileider is weggehaald, ik vind dit wel een beetje vreemd, want ik neem aan dat ik links niet meer bevrucht kan worden, maar goed het zal wel goed zijn, haha ik had nu op dag 7 mijn laatste clomid dag een lage temp en nu is ie steeds 36,7 maar ik ga er ook maar niet vanuit dat ik toen een eisprong had dat lijkt me wel erg vroeg, maar goed ik zie het allemaal wel, mijn lijf zit een beetje raar in elkaar haha
xxx linda