wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hoi russel: jij krijgt 75mg clomid, ik wist niet dat dat bestond haha, maar als jij het er goed op doet waarom niet,, ik heb met clomid ook een cyclus van ongeveer 34 dagen, wanneer is je volgende nod??

werkse meid

xx xlinda

He hoi,

Mijn volgende NOD is denk ik  19 augustus als ik uit ga van 28 dagen. Ik krijg maandag een echo en denk bloedprikken en dan zal ik eind volgende week wel moeten weer komen voor de uitslag wanneer mijn ei is geweest en dan weet ik de definitieve NOD.

groetjes Russell

Hey hoi! Nou ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest (dag 10 na 1ste mensturatie dag).

Links gebeurd niets, rechts wel een beetje. We zagen meerdere grotere eitjes, maar er was duidelijk 1tje die iets groter was nog als de rest. Ze gaan vanaf 10 mm uit dat er echt iets gaat groeien en hij was 8.8 mm. Nu moet ik donderdag weer, wanneer hij dan gegroeit is dan gaan misschien eindelijke de clomid aanslaan.

Dus donderdag hopelijk zo rond de 13/14 mm. Dan duurt het niet heel lang meer voordat hij gaat springen. Maar goed, vorige maand dachten ze immers ook dat ze wat zagen en een paar dagen later niet meer. Dus ik probeer nog niet ervan uit te gaan.

Weer even wachten dus... als het gaat gebeuren heb ik mijn NOD ongeveer 23/24 augustus (rond de 31 dagen cyclus).

Nou succes allemaal! Doei        

hey linda

ik ga duimen voor je meid dat er wel degelijk wat gaat gebeuren daar van binnen, en dat het niet net als de vorige keer gaat dat het evengoed niks was, en ik heb met de clomid ook meestal een cyclus van 33 dagen ongeveer,
ik ben benieuwd

xx linda

Hallo meiden,

Nu ben vanmorgen naar het zh geweest en jaaaaaa er was een groeiend eitje van 14mm het groeit met 2mm per dag en de gyn heeft vrijadvies meegegeven voor woensdag, donderdag en vrijdag. Moet vrijdag bloedprikken voor progestoron en dan volgende week donderdag weer een echo om te kijken of hij echt weg is en of er geen cystes in de weg zitten. Ik hou mijn NOD op 22 augustus. Als ik bloed heb geprikt weet ik de exacte datum.

Groetjes Russell

whoehoe, dat ik positief nieuws!! Ben benieuwd voor je.... dus je gaat durkke dagen tegemoed ;)

Hey, groeit ieder eitje ongeveer 2 mm per dag? Of is dat verschillend?

Succes! Groetjes Lin

Terug
Bovenaan