wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Wat ik van de gyn had begrepen is dit gewoon bij iedereen zo. Hij zei tegen me dat een eitje ongeveer 2mm per dag groeit dus dat zal niet alleen bij mij zijn denk ik want dit is ook mijn eerste echo deze cyclus.

Ja heb het idd nog druk maar dat vindt ik niet erg dan zijn die twee wacht weken ook zo voorbij.

Groetjes Russell

hey russell

nou meid dat wordt klussen voor je leven hahaah, ach je moet het zelf gezellig maken toch? haha

ik had vanmorgen een temp van 36,4 en al die dagen ervoor 36,7 dus ik hoop dat me eitje is gekomen, nog even afwachten maar ik heb veel pijn dus het zal hopelijk wel goed zitten

xxx linda

Hoi Linda,

Heb jij dat ook dat "trekkerige" gevoel onder in je buik. Net of je en riem te strak hebt aangesnoerd. weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven.

Ik had vorige maand een zeurend gevoel in mijn rechte lies en een paar heftige krampen en toen s'morgens was dat over. Achteraf blijkt dat ik toen mijn ei heb gehad.

Ik verneem tijdens het vrijen ook mijn eierestokken als die zich aan het voorbereiden zijn op mijn eisprong.

Nou ben benieuwd wat dat wordt met ons.
Volgens mij lopen wij een beetje gelijk op of niet?

Nou hoor het wel weer.

Groetjes Russell

hoi russel

ik heb gewoon heel veel pijn bij me eierstokken en me baarmoeder, ook tijdens het vrijen moeten we op een gegeven moment stoppen, met lopen heb ik er ook veel last van,
Mijn temp was nu een dinsdag 36,4 en gisteren 36,6 en vandaag weer 36,4 dus ik wacht wel af, ik hoop wel dat me eisprong komt, want ik heb het ook een keertje gehad dat ik zoveel pijn had en dat ik toch geen eisprong had gehad, nou dan ben je ook in alle staten, maar goed positief blijven,
Ik denk dat we ongeveer hetzelfde lopen, ik had mijn nod op ongeveer 25 aug, gezet dan ga ik van een cyclus van 34 dagen uit

groetjes linda

Hoi Meiden! Nou ziekenhuisbezoek was positief, mijn eitje is gegroeit!

14 mm ook. Dus loop een paar dagen achter op Russel. Zaterdag weer echo kijken, hopelijk is hij dan 18, maar waarschijnlijk 17.

Dus eisprong komt er voor het eerst eindelijk aan!! Ben zo blij!

Volgends mij lopen we zo wel gelijk met zijn drieen. Dat is wel grappig!
Hopelijk allemaal eind van de maand helemaal gelukkig...

Linda, irritant dat je pijn hebt zeg! Hopelijk voor een goed doel, maar snap wanneer je baalt als je geen ei hebt en toch de pijn! Sterkte...

Ik heb een helse nacht achter de rug, heb zo last van opliegers, nog nooit gehad zo erg!! Maar ja, goede doel voor ogen houden.

Nou klusse meiden ;) !!

hey linda

wat fijn dat je eitje gegroeid is en dat je dus een eisprong krijgt, nou dan kunnen jullie klussen voor jullie leven haha, en veel last van opvliegers vannacht, dat is neit zo fijn, hopelijk heb je vannacht een betere nacht

mijn pijn is gelukkig sinds vanmiddag wat gezakt, ik heb alleen af en toe rechts steken en die zijn best pijnlijk, ik ben nu natuurlijk gelijk weer bang dat ik een bbz krijg, maar ja ik zie het wel ik ga ervan uit dat alles goed gaat komen

xxx linda

Hoi Lin en Linda,

Ja dat is idd wel grappig dat we allemaal zo'n beetje bij elkaar liggen Ik heb mijn NOD op 22 augustus gezet. Ik ben vanmorgen wezen bloedprikken en heb donderdag een echo. Dat is een week voor mijn NOD. Zouden ze dan al wat kunnen zien als het zo is??

Is idd wel erg vervelend als je zulke pijnen hebt en het is niks. Maar we gaan van het goeie uit hoor.

Spannend dat je eitje is gegroeid hoor. Volgens mij is die van mij gesprongen wat het trekkerige gevoel is minder geworden.

Mijn vriend wou gisteren niet klussen . Hij was totall loss. Nou ja ik dacht we hebben dinsdag en woensdag al geklust dus dan zal die ene dag toch wel niet uitmaken. Heb er wel ff bijgezegd dat vandaag toch echt wel nog een keer moet.

Nou meiden klusse nog en tot de volgende keer.

Groetjes Russell

hoi russell

tegen mij is gezeg dat je beter om de dag of 3x in de week kan klussen en dat elke dag niet goed is voor het zaad omdat het dan tekort tijd heeft om het weer goed aan te maken, zeg maar,
wij klussen dan ook om de dag of om de 2 dagen

ik moet vanmiddag naar de ha toe voor die steken ik ben er toch niet gerust op, Ik had de afdeling van de gyn gebeld en die zeiden dat ze helemaal vol zaten en dat ik beter even langs de ha kan gaan om te kijken wat die ervan zegt en als die twijfelt dat die dan het ziekenhuis opbelt, aan mijn temp te zien verwacht ik geen bbz maar het is heel vervelend en ik wil gewoon even zekerheid, je weet maar nooit

xxx linda

Terug
Bovenaan