wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey meiden

hoe gaat het met jullie?

Ik ben dus afgelopen vrijdag bij de ha geweest, en die heeft inwendig even gevoeld aan me baarmoeder en eierstok en hij kon niks geks ontdekken, sinds gisteren gaat het eigenlijk wel ik heb veel minder last van die steken, en vrijdagochtend had ik voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, nu moet ik van ha een paar keer op een dag springen om te kijken of het zeer doet en ik moet van de week voor de zekerheid nog een test doen en die doe ik morgen denk ik,

xxx linda

Hoi Linda, fijn dat je al wat minder last hebt. Wou gister al reageren, maar toen kon ik op een of andere manier niet inloggen. Was al benieuwd namelijk wat de ha gezegd had.

Ik ben zaterdag naar de gyn geweest, mijn eitje moest tussen de 17 en 18 zijn en hij was netjes 17,5 mm. Dus ik had zaterdag, zondag of vandaag mijn eisprong. Dus volop geklust haha!

Maaar ik heb ook ovulatie testen gebruikt op aanrader van het ziekenhuis, maar daar was niets op te zien. Weet ook niet of ze bij iedereen goed werken....

Had weer een andere gyn trouwens, die wou al inseminatie doen (IUI), toen hebben we uitgelegd dat we het eerst nog zo wouden proberen en nog geen sprake was van IUI.
Daarna wou ze me een spuit meegeven, dan zou ik zeker weten vanmorgen mijn eisprong hebben. Maar dat wouden we ook niet. Ik hoorde ineens allemaal nieuwe dingen. Maar goed, dit is mijn eerste eisprong, wou het eerst op eigen krachten proberen. Misschein lukt dat wel en anders kunnen we een andere maand toch nog die spuit zetten. Hoe moinder ziekenhuis, hoe beter en hoe meer natuurlijker hoe beter. Toch? Of hadden jullie die spuit wel gezet?

Hey Russell, wel fijn dat e bij jou kijken of hij echt weg is. Ik moet gewoon 2 weken wachten of ik ongesteld word of niet. Heb je de uitslag al van het bloedprikken? Of krijg je dit ook donderdag?

Nou we gaan allemaal spannende dagen/weken tegemoed. Succes!!

ps: ik hou aan als NOD 25 augustus.

hey linda

jeetje zeg een andere gyn en die wil gelijk de spuiten meegeven en iui doen, ik wou dat mijn gyn dat zei haha
Ik heb alleen clomid en als ik nu niet zwanger ben dan nog 3 x en daarna spuiten, ik vind het in mijn geval allemaal veel te lang duren maar goed,
ik hoop voor je dat je uit jezelf zwanger raakt nu en je eitjes was mooi gegroeid, helemaal top meid, en nu dat stomme afwachten weer dat is heel erg vervelend

xxx linda

Hoi, hoi,

Lin: Ik heb ook geen spuiten gezet. Bij ons dacht ze bniet dat het zover kwam. Maar goed je weet maar nooit. Maar super zeg dat je eitje zo gegroeid was. Die van mij is vrijdag of zaterdagmorgen gesprongen. Ik had vrijdag echt pijn in mijn linker lies. Kon niet echt op de bank ploffen zeg maar moest voorzichtig gaan zitten zo'n pijn. Dit was zaterdag weer weg dus denk dat het mij ei is geweest. Ik hou mijn NOD dus op 23 augustus en kijk wel wat het bloed zegt donderdag en de echo.

Linda: Jee meid wat een onzekerheid kun je dan hebben of niet. Ik hoop voor je dat je gauw pijn vrij bent. Ik wist niet dat de kwaliteit minder was als je iedere dag gaat klussen. We hebben alleen donderdag en zondag niet geklust en de rest van de dagen wel. Nu maar weer afwachten dus.

Nou meiden we spreken elkaar weer.

Groetjes Russell

hoi allemaal,

Ik heb al een tijdje meegelezen omdat ik vanaf morgen ook begin met clomid. Ik wilde jullie wat vragen...er staat dat je clomid een half uur voor het eten met een glas water moet innemen, maar is dit bij het ontbijt of bij het avondeten? ik kon het nergens vinden in de   bijsluiter dus dacht vraag het jullie even.

alvast bedankt
groetjes

hoi Summeke: ik neem de clomid gewoon tijdens    het eten, de ene keer in de ochtend dan eet ik 1 broodje en dan neem ik de pillen en dan eet ik nog een broodje, en de andere keer neem ik ze in de avond,

russell: de gyn had dat tegen mij gezegd dat je niet elke dag moet klussen want zaad heeft 48 uur nodig om zich weer sterk te maken zeg maar

o ja mijn nod is niet op 25 aug, maar ik verwacht het eerder maar ik hoop natuurlijk van niet, ik heb denk ik nu zo rond dag 14 me eisprong gehad in plaats van rond dag 19 en ik heb nu al 5 dagen een hoge temp 36,8 dat is voor mij hoog in mei toen ik zwanger was had ik ook deze temp,
ik hou jullie op de hoogte

xxx linda

Halllo allemaal,

Summeke: Welkom hier meid bij de clomid club. Ik heb een formulier mee gekregen van mijn fertitliteitsarts over wanneer beginnen en wanneer innemen.
De eerste kuur heb ik ook s;morgens ingenomen, toen had ze er ook niks bijgezegd alleen dat ik de derde dag van mijn cyclus moest beginnen. Nu de tweede kuur zei ze dat ik bij voorkeur s'avonds moest innemen waarom weet ik eigenlijk niet maar heb het maar gedaan.

Linda: Spannend hoor meid. Ik heb vanmorgen ook mijn temp eens opgenomen en deze was ook hoger. Normaal zit ik rond 36.1 en nu vanmorgen 36.6 dus ben erg benieuwd. Kan natuurlijk zijn dat wel hoog blijft en dat het een dag voor je NOD weer lager is omdat je alsnog ongie wordt. maar daar gaan we lekker hneit van uit.

Nou hier nog niks aan de hand ook ben alleen erg moe maar dat was ik vorige maand ook. ik kan wel 12 uur achter elkaar slapen en dat doe ik soms ook gewoon.

Nou meiden we horen weer van elkaar.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan