wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hoi russell: temperatuur je wel rectaal? en je hebt dan inderdaad een lekkere hoge temp, en ik ben ook zo verschrikkelijk moe, maar ik ben vandaag bij de ha geweest want ik ben al een paar dagen duizelig en nu blijkt me bloeddruk te laag, 100/70 kan ook met een zwangerschap te maken hebben maar ja afwachten maar haha

xxx linda

Linda: Nee niet rectaal maar via de mond en dan moet je daar 0,5 bij optellen. Ik werk in de zorg en heb nagevraagd bij de f arts in het zh.
Dus eigenlijk een temp van normaal 36.6 en nu 37.1

Wat vervelend dat je je zo duizelig voelt. Gaan ze er nog wat aan doen dan?

hoi allemaal,

was even aan het meelezen met jullie..
ik ben nu bezig met mn derde maand clomid. 100 mg. moet zeggen dat ik er wel een btje last van heb af en toe, word er vooral erg moe van. hoe is dat bij jullie? of eigenlijk geen last van?

vorige week woensdag echo laten maken om te kijken of ik een eisprong heb. had toen 2 grotere eitjes van 8 mm en 10 mm. afgelopen zaterdag opnieuw een echo laten maken, toen was het grootste eitje 12 mm. vanochtend weer terug geweest voor een echo (3x in 1 week tijd, heb ik nog nooit gehad, maar ze willen nu dus alles gewoon even goed bekijken, hoe snel het groeit enzo) maar goed.. vanochtend was mn eitje al 18 mm!! en mn slijmvlies is 11 mm!! dus volgens de dokter zag het er supergoed uit en moeten we vanavond ons huiswerk doen!

morgenochtend moet ik dan terug komen voor een samenlevingstest. best spannend hoor..

mn vriend's sperma is ook al nagekeken, allemaal goed, 351 miljoen zwemmers, ik heb nu dus sinds 2 maand een eisprong en wordt ongesteld zonder medicijnen.

vind het heerlijk dat het nu allemaal zo de goede kant op gaat!

hoe gaat het bij jullie??

liefs diaan

@lindajoey..bedankt voor je antwoord...ik ga hem gewoon een half uur voor het ontbijt nemen...dan slik ik ook de foliumzuur..

@russel :) bedankt... ik moet wel eerlijk bekennen dat ik ook al op het aprilstoppers topic schrijf over mijn wel en wee en daar al bijna tijd tekort voor kom...maar ik lees hier al een tijd mee....en vond het fijn om hier mijn vraag neer te zetten....   zal af en toe ff binnenwaaien :)

Hoi iedereen, wat een drukte zeg!

ik wist niet dat je op bepaalde tijdstippen clomid moest nemen, deed gewoon wanneer het in mij op kwam.

Trouwens, volgends de statestieken had ik zon of ma mijn eisprong. Maar nu heb ik eindelijk een positieve ovulatie test. Gister en vandaag weer. Dus dan kan het nog 24 tot 48 uur duren. Hele late eisprong dus.Lees ik ook weer ergens dat het soms een vertraging heeft, de test. Dus eisprong al geweest is...
Geen touw aan vast te knopen dus. Daarom maar blijven klussen.

Spannend jullie hoge temp en duizeligheid... word het deze maand wie van de drie? Of drie van de drie? ;)

groetjes!!!

russell: tegen mij was gezeg dat het echt rectaal moest dat dat de nauwkeurigste temp was, maar zo zie je iedere gyn werkt anders hahaah

diaanmike; ik heb ook altijd veel last van de clomid , ook erg moe en stemmingswisselingen niet te kort en chagarijnig haha, ach moeten ze maar even op de koop toenemen haha

linda; jeetje zeg dat is ook onduidelijk met die ovutest, nou gewoon nog effe doorklussen meid hahhaha

ik ben bij de ha geweest en me bloeddruk was te laag 100/70, ik heb natuurlijk op de site van bbz gelezen en daar stond ook dat je een lage bloeddruk hebt met een bbz, maar ik zie dus niet bleek en ik heb geen buikpijn, ik ben gewoon erg angstig door de eerste bbz, maar ik probeer het van me af te zetten en daarbij lijkt mij dat ik in dit stadium nog wel op tijd ben mocht het weer verkeerd zijn en dat het nog niet scheurt

xxx linda

Hoi Linda, ja logisch dat je bang bent dat het weer mis gaat.  Wisten eigenlijk al veel mensen dat  je zwanger was?

gister had ik weer een positieve test, 2 dagen achter elkaar dus. Dat kan natuurlijk, maar ben benieuwd wat hij vandaag aangeeft. Had gister avond wel enorme steken bij mijn rechter eierstok. Dus misschien was dat hem wel. Zou logisch zijn.

Nou, ga weer verder met werken!
groetjes!  

hye linda: weer een positieve ovutest,
en toen ik in mei zwanger was wist niemand dat, want wij gingen toen 8 juni op vakantie en het was de bedoeling dat mijn zoontje na de vakantie mocht zeggen dat   mama een baby in haar buik had, maar dat ging dus niet op dus toen ik onverwacht werd geopereerd schrok iedereen daar natuurlijk van,
Ik weet nu natuurlijk niet of ik zwanger ben maar ik heb gewoon een gevoel van wel, en ik voel van alles en dat maakt me angstig, maar goed ik ga een zaterdag of zondag nog een keertje testen en dinsdag moet ik toch naar de gyn toe

xxx linda

Terug
Bovenaan