wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

goedenmorgen meiden..

ik zal me eigen even voor stellen.
ik ben samantha en me vriend en ik zijn al anderhalf jaar bezig om zwanger te worden.
maar ook ik had een onregelmatige cyclus dan weer 40 dan weer 65 dus de
gynacoloog heb allerlei tests gedaan en alles was goed..
dus kreeg ook clomid voor geschreven 50 mg..
nou ging ik terug en me eitje was 18 mm dus dat was allemaal goed.
en nou ben ik al 6 dagen overtijd en gister getest en ben ZWANGER!!
dus hou moed meiden ookal is het lastig want iedereen om je heen is zwanger of het gaat er over..maar het komt goed..
succes meiden

groetjes samantha

goeiemorgen meiden

gisteren op dag 24 van cyclus bloed, dus mijn ongi is aan het doorbreken, vandaag nog niet zo goed maar dat zal in de loop van de dag wel gebeuren,
Ik hoop dat als het vandaag goed doorbreekt dat ik dinsdag nog aan de clomid mag, want ik moet dinsdag pas naar de gyn toe,
Ik zal ook effe tegen me gyn zeggen dat hier geen pijl op te trekken is want dan heb ik een cyclus van 33 dagen en dan van 28 dagen en nu 24 dagen heel irritant allemaal

hoe gaat het met jullie allemaal?

xxx linda

Hoi Meiden,

Nou ben daonderdag weer naar zh geweest voor echo en uitslag bloed. Ben niet veel wijzer geworden voor mijn NOD omdat ik vrijdagmiddag geprikt heb en sávonds mijn ei heb gehad. Was dus te vroeg. De echo gaf aan de linkerkant een eitje aan met een scheidingswandje wat kon betekenen dat daar misschien wat gebeurt was maar hij durfde dat niet met 100% zekerheid te zeggen. Verder was aan de rechterkant nog een eitje van 14 mm die waarschijnlijk niet heeft doorgezet.

Al met al dus erg onzeker.

Mijn (.)(.) doen altijd direct na mijn ei pijn nu niet.
Heb een vaginaleschimmelinfectie waar ik nog nooit eerder last van heb gehad(sorry voor praatje) Heb ook geen last van pukkels en normaal wel.

Hou mijn NOD dus maar gewoon op 22/23 augustus.

Nou prettige zondag iedereen en tot de volgende keer.

Groetjes Russell

hoi meiden

nou mijn ongi is vandaag goed doorgebroken en ik zit op dag 26 nu, ik moet een dinsdag naar de gyn dus dan ben ik wel op tijd nog voor de clomid en dat wordt ronde 8 maar goed, ik heb totaal elke maand verschillende cyclus dan is ie 33 dagen en nu dus weer 26 en dan weer 23 ik ben benieuwd wat ie daar van zegt

russell: balen meid dat je eigenlijk niks wijzer bent geworden nu afwachten maar

xxx linda

hey meiden

ik ben gisteren bij de gyn geweest, en ik heb me clomid alweer gehad en gelijk gisteren mee begonnen, als ik nu nog niet zwanger ben deze maand, dan nog 2x clomid, en daarna gaan we over op spuiten, dus ik moet nog effe geduld hebben.

hoe gaat het met jullie

xxx linda

Hoi Linda,

Nou meiod eduimen maar dat het binnen deze 2 x lukt. We blijven positief.

Hier alles nog rustig. Heb nog steeds geen last van pijnlijke(.)(.) terwijl ik dat de vorige keren iedere keer had. Begin nu te twijfelen of ik wel een ei heb gehad. Heb wel de pijn gehad. Maar goed moet morgen weer naar mijn eigen arts en dan misschien een echo. Mijn temp is nog steeds hoog dus wie weet.

Groetjes Russell

Hoi! Daar ben ik ook weer eventjes. Linda, daar is geen pijl op te trekken inderdaad. Zei je gyn daar niets van? En waarom niet 150 mg proberen?

Volgende week woensdag is mijn NOD 27 augustus. Dus nog een week wachten, heel spannend.. Zou wel bizar zijn  wanneer het raak zou zijn.
Voor de rest geen gekke dingen.

GElukkig gaan we nog even 5 dagen ertussen uit, dus gaat de tijd wat sneller.

Rsssell, spannend. Dit weekend toch?

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan