wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

russell: je hebt nog een mooie hoge temp ik hoop het voor je meid, deze week is je nod toch?

linda; jij volgende week je nod spannend hoor en jullie gaaan lekker een paar dagen ertussen uit, waar gaan jullie naar toe?

xx linda

goedenavond meide..

ik had een week gelede geschreven dat ik zwanger was..
nou kreeg ik donderdagmiddag krampen en s'avonds wat bloedverlies..
wij na de huisartsenpost die zeide hou ma rekening met een miskraam.
de volgende dag na de gyn maar die kon het nog niet zien.
50% kans dat je nog zwanger ben ma ook 50% kans dat het mis is gegaan..
nou moet ik aanstaande vrijdag en dan kunnen ze het zien..
nou denk ik zelf dat het mis is gegaan..
jullie horen nog wel hoe het af is gelopen..

groetjes samantha

Hoi hoi,

Samantha: Jee meid hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt en dat het gewoon een kleine niets voorstellende bloeding was. Sterkte in ieder geval.

Linda: Nou meid spannend hoor. Ik heb idd morgen of zaterdag mijn NOD.

Ik ben vanmorgen weer naar mijn eigen arts geweest en ze heeft geen echo gemaakt omdat ik voor mijn dagen zit dat ik ongie moet gaan worden. Morgen of zaterdag kan ik ongie gaan worden maar dat hopen we natuurlijk niet. Ik heb een recept meegekregen dit keer voor 100ng. Ik deed het op 75 ook wel goed maar ze zei misschien nog iets meer resultaat met 100. Ik ga de derde ronde in en mag vier keer met de clomid en daarna wil ze via een kijkoperatie mijn eileiders bekijken en schoonmaken en hoe dan verder weet ik  niet. Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op een operatie dus hoop gewoon dat het raak is.

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet horen jullie van mij.

Groetjes Russell  

Hi meiden

Ik ben weer terug van drie weken genieten in Italië. Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen. Hoe is het met iedereen? Zijn er al meer meiden mijn goede voorbeeld gevolgd?
Met mij gaat het redelijk. Ik ben alleen erg moe en vreselijk misselijk de hele dag door. Kan echt niks binnen houden behalve wat fruit en water, echt verschrikkelijk maar heb het er allemaal voorover hoor.
Ben inmiddels 8 weken zwanger en we hebben volgende week donderdag de eerste echo, heel spannend allemaal. Als die echo goed is dan gaan we het de zondag daarna aan onze ouders vertellen!
Ik kon me natuurlijk ook niet inhouden en ik heb echt een paar te schattige baby pakjes in italie gekocht, echt erg he!

groetjes Flora

Terug
Bovenaan