wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hoihoi,

Flora: Heb je voorbeeld nog njiet opgevolgd maar misschien komt dat dit weekend. Heb nl. morgen of zaterdag mijn NOD. Heb nergens voortekens van dat ik ongie ga worden. Normaal na mijn ei altijd last van mijn (.)(.) maar nu niks. Heel klein beetje sinds vanmiddag maar dat is meer spierpijn van de eerste volleybaltraining gisteren denk ik.
Had vanmiddag wel ongeloofelijk krampen niet onderin mijn buik maar meer midden in. Na even een flinke wind  te hebben gelaten was dit ook weer over .

Ik ben dus erg benieuwd wat het voor ons brengt deze maand.

Groetjes Russell

hey flora; jeetje zeg zijn die 3 weken alweer om zeg wat is dat snel gegaan, gelukkig gaat het goed met je maar balen dat je je zo misselijk voelt ik hoop dat dat snel over gaat meid,

russell:spannnend dit weekend je nod, ik ga voor je duimen meid, en jeetje zeg na 4 x clomid krijg je al een kijkoperatie, dat zou ik na 6x krijgen en toen had ik die bbz dus heb ik ook gelijk tijdens de operatie een kijkoperatie gehad dus die hoef ik neit meer gelukkig

voor de rest morgen weer me laatste clomidpillen en dan zien we wel weer

xxx linda

Hi meiden

Ik heb tijd gehad om terug te lezen.

@Linda: nu toch een eisprong met de clomid, alleen wel balen zeg dat je cyclus zo onregelmatig is.
@Lin & Russell: jullie allebei nog in de wacht, spannend zeg! Wanneer gaan jullie testen????

Hier druk druk met wassen en opruimen, wat een rotzooi heb je toch altijd na een vakantie! Vanavond bij mij ouders eten, wordt lastig want ik wil nog niks vertellen over de zwangerschap maar ik hou maar heel weinig eten binnen. Dus ben heel benieuwd.........

groetjes Flora

Hey Flora,

hoe was het? Lekker uit kunnen rusten? Heb niet onregelmatige cyclus (dit is pas mijn eerste echt cyclus, dus kan nog niets over zeggen). Ben echt blij da tik een eisprong heb.

Heb voor 3 maanden recept gekregen, maar hopelijk is dat niet nodig.

Jammer dat ik een vakantietje ga, want ben benieuwd of Russell zwanger is! Konden ze nog niets zien met die echo?

Nou dames, ik ga 5 dagen weg, spreek jullie daarna weer!
Hopelijk met goed nieuws want woensdag is mijn NOD en dan kom ik ook weer terug...

DOEI!

Hoi hoi,

Nou hier nog steeds niks te bekennen. ben wel heel erg benieuwd ik wacht morgen nog af en ga als ik dan niet ongie ben geworden zondag testen.

Heb vanavond een bruiloft en heb me lekker laten verwennen bij de kapper. Heb me haar laten opsteken en had vorige week al nieuwe kleren gekocht dus voel me helemaal mooi.

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

Linda: Meid weet niet of je dit nog leest maar Prettige dagen en jij ook succes.

Flora: Hoop dat je je hebt kunnen beheersen bij je ouders. haha lijkt mij ook heel erg moeilijk hoor.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan