wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hallo meiden,

De bruiloft was super en er is hier nog steeds niks te bekennen. Ik wacht gewoon tot morgen want de vorige keer werd ik het ook pas sávonds dus wil niet nu al teleur gesteld worden.

Begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen hoor zo van zou het dan nu eindelijk zover zijn???

Flora: Hoe ging het gisteren bij je ouders?

Groetjes Russell

@Russell: Wat spannend, ik hoop zo voor je dat het raak is !!!!!!!!! Bij mij ouders was het erg gezellig maar ik vond het heel lastig om mijn mond te houden. Ik heb ook heel weinig gegeten (het meeste heeft mijn vriend stiekem opgegeten). Mijn moeder heeft denk ik wel een vermoeden want ik ben echt een super cola fan maar sinds ik zwanger ben krijg ik het niet meer weg, dus dat viel wel op.

groetjes Flora

Hoi allemaal,

Lees al een tijdje mee op dit forum. Zit in de 1e clomid ronde.

Moest gewoon even reageren:

Russell, GEFELICITEERD!!!

Erg bemoedigend om te lezen, dat er hoop is!

Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst!

groetjes
Laura

Hoi meiden,

Dank jullie wel voor de felicitaties. Heb vanmorgen mijn arst gebeld en heb voor 9 september een afspraak staan voor de eerste echo. Daarna sluit ik het contact met haar af en ga ik verder bij de verloskundige.

Ik ben nog helemaal beduisd hoor. Ik ben af en toe lichtelijk misselijk maar ook echt maar met vlagen. En mijn (.(.) beginnen nu toch wel wat gevoeliger te worden.de blauwe aders komen ook al te voor schijn. Gisteren de eerste confrontatie aan gegaan met alle vrienden en dat was best moeilijk om je dan niet verpraten. Maar goed we willen graag wachten tot de 12 weken echo met het vertelllen.

Ben zo blij....

Voor jullie natuurlijk ook allemaal succes en ik kom af en toe nog wel ff langs hoor.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan