wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hi meiden

Hoe is het met iedereen?? Russell ben je al een beetje gewend aan het idee dat het raak is???

Hier alles redelijk. Nog steeds heel erg misselijk en buikje begint inmiddels ook een beetje te komen. Vooral s'avonds zie je het echt. Nog drie dagen en dan de eerste echo, ben echt zo benieuwd of alles goed is en of ik ook gewoon naar de verloskundige mag daarna.

groetjes Flora

Hallo allemaal,

Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Moest er om: 9.15 uur zijn en werd pas om: 10.15 uur geholpen.
Dus echt helemaal gaar en moe, daarna!
Eerst even kort gesprekje, was een assistent die het deed.
Daarna een samenlevingstest, maar deze was dit keer best pijnlijk, ging best lomp moest ik zeggen.
Ze deed het onder de microscoop en zag nog niet echt iets. Ze zei, denk nog niet de goede tijd. Gezegd dat ik op cyclusdag 19 zit, dus misschien dat de clomid 50 mg voor de eerste keer nog niet aanslaat?
Daarna een inwendige echo en hierbij waren veel eitjes te zien, maar niet 1 grote.
Vorige keer was er 1 iets groter, maar deze zag ik niet meer.
Waarschijnlijk nog niet gesprongen. Had ook niet onthouden welke kant van de eistokken.
Maar goed de inwendige echo was dit keer ook een ander gevoel, van links naar rechts en andersom met dat apparaat en dat voelde pijnlijk.
Ze zei dat mijn baarmoederslijm er wel goed uitzag, dik. En dat is goed.
Maar goed, nu 2 september een afspraak met de gynaecoloog van hoe nu verder!!
Want de eisprong kan nog komen of de clomid heeft nog niks gedaan.
Wie heeft er ervaring mee, dat de clomid niet meteen werkte??

Russell: Knap hoor, dat jij je vrienden zag en het goed voor je kunt houden en tot aan de twaalf weken vind ik erg knap.
In ieder geval geniet ervan!!

Groetjes van Patries.
Groetjes Patricia.

Hoi allemaal,

Flora: Ja ben weer een beetje op aarde. Ik vindt het alleen nog heel onwerkelijk. Ik ben niet echt misselijk maar voel me de hele dag net alsof ik de avond van te voren ontzettend aan het doorzakken ben geweest. Ben gisteren in de tuin aan het werk geweest en had nu wel last van mij rug. En ben erg moe. Ik slaap s'nachts heel goed maar als de wekker van manlief gaat dan duurt het zeker anderhalf uur voordat ik weer in slaap val.

Mijn man/vriend vindt het allemaal ook niet te bevatten. Hij is wel heel blij maar aan de andere kant ook wel angstig voor het geval het misgaat. Maar heb tegen hem gezegd dat we gewoon positief moesten blijven. Mijn borsten zijn ook wat meer gespannen.

Patricia: Vindt het wel erg moeilijk hoor om me stil te houden mar we hebben zulke leuke ideeen om het te vertellen dat ik het er wel voor over heb. en ik zie het nu als hobby om niks te zeggen. Ik maak heele verhalen. Volgens mij hebben ze ook niks door. Was blij dat ik gisteren lekker alleen thuis was hoefde ik mij tegenover niemand te verantwoorden.

Ik heb geen ervaring met het niet aan slaan van de clomid. Ik weet wel dat als je eerst een groter eitje had en die is nu weg dat je waarschijnlijk je ei hebt gehad. Ik voelde het heel duidelijk als ik mijn ei had. alleen tijdens de clomid hoor maar niet toen ik dat nog niet gebruikte.

Meid heel veel succes.

Groetjes Russell

Hoi meiden

@Patricia: Bij mij sloeg de clomid 50mg ook niet aan. Ik kreeg geen eisprong en werd niet ongi. Ik moest na 2 mislukte rondes over op de clomid 100 en die heb ik 5 rondes geslikt voordat ik zwanger werd. Mijn cyclus bleef echter vreselijk lang en onregelmatig. Tussen de 32 en 60 dagen. Ik ben uiteindelijk zwanger geworden tijdens een cyclus van 43 dagen. Zelf vond ik het erg prettig om ovulatietesten te gebruiken omdat je dan zeker weet of je een eisprong hebt of niet en wanneer. Maar je ziet maar ook met een erg onregelmatige cyclus kun je zwanger worden.

@Russell: ik vind het ook wel lastig om niks te zeggen hoor. Wij moeten donderdag voor de echo en dan gaan we het zondag onze ouders en broers en zussen vertellen ( ben dan 9 weken). Vrienden enzo vertellen wij het ook pas bij 12 weken.
Ik had in het begin ook weinig verschijnselen. De misselijkheid begon bij mij met 6 weken en en mijn borsten groeien nu ook wel heb ik het idee. Ik heb vandaag trouwens voor het eerst weer brood gegeten sinds 2 weken en dat blijft tot nu toe binnen dus ben helemaal blij!!!

groetjes Flora

hey meiden

patricia; ik heb nu 8 rondes met clomid erop zitten waarvan 2x met 50mg, maar die werkte niet, ik had toen geen eisprong en met de 100mg wel, maar ja nu nog zwanger raken

russell: haha je voelt je net alsof je de dag ervoor bent doorgezakt, ik hoop dat je neit al te ziek gaat worden meid

flora; je wilt het zo rond 9 weken zeggen, ik had dat toen ook gedaan met mijn eerste zwangerschap

nou ik heb op babybrabbel gekeken voor me eisprong en als ik uitga van 28 dagen dan heb ik a.s. zaterdag me ei en asl ik uitga van 33 dagen dan heb ik volgende week vrijdag me ei, dus ik houd ze alletwee maar aan haha

xxx linda

Hallo Russell,

Bedankt voor je reactie!
Ja, als je een leuke manier hebt om het te vertellen, is dat het leukst!
Knap dat je het voor je kan houden, maar ook wel speciaal dat alleen jij en je vriend/man het weten. Een klein geheimpje he!!

Ik vraag me af of ik nu een eisprong heb gehad, volgens mij niet.
Ik kijk al uit naar 2 september, want dan krijg ik meer duidelijkheid.

Ik hoop dat je niet al te veel zwangerschaps kwaaltjes krijgt. Vooral misselijkheid lijkt me moeilijk te verbloemen!!

Groetjes van Patries.

Hoi Flora,

Spannend zeg, de echo donderdag! Ik wens jullie heel erg veel succes!!
En jij bewijst wel weer dat je met een onregelmatige menstruatie toch zwanger kunt worden.
Het lijkt me wel minder dat het toch nog zo'n tijd duurt met clomid, want als het niet goed aanslaat valt dat echt tegen he!
Ik heb nu pas de eerste maand 50 mg geslikt en 2 september kijken we samen met de gynaecoloog hoe nu verder. Dus best spannend of ik al meteen over mag op 100 mg clomid.
Geduld is wel belangrijk, dat heb ik niet altijd hoor!!
Jij in ieder geval lekker genieten van de zwangerschap!!

Groetjes van Patries.

Hoi Linda,

ja, een eisprong hebben lijkt me al super, als dat goed gaat met clomid.
Ik lees dat jij met 100 mg wel een eisprong hebt, ik hoop dat je nu ook snel zwanger word!!
Wie weet, want je nod dag schiet nu al op he!
Spannend weer he, dat afwachten.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan