wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey patje: ik wil je niet ontmoedigen maar het kan zijn dat je geen eisprong hebt gehad, want anders had er op dag 19 wel ondertussen een groter eitje te zien zijn, maar je weet maar nooit he, misschien dat de gyn jouw dan ook wel een hogere dosis clomid voorschrijft
Ik ben in mei zwanger geweest maar dat was helaas een bbz, dus ik ben met spoed geopereerd en mijn linker eileider is toen weggehaald, dus dat was wel weer een tegenslag, Ik wordt trouwens ook niet onder controle gehouden om te kijken of me eitjes groeien, dat vind mijn gyn niet nodig, ik moet gewoon temperaturen en elke 26ste dag van mijn cyclus terugkomen, en dan bloedprikken,

xxx linda

Hallo Linda,

Wat erg zeg een bbz!
Lijkt me echt erg dat je dan geopereerd moet worden en weet dat het weer een tegenslag is.
Ik denk dat ik zelf inderdaad geen eisprong heb gehad. Wel balen, maar goed proberen positief te blijven en dinsdagavond 2 september met de gynaecoloog erover hebben hoe nu verder.
Ik hoop aan de ene kant dat ze de clomid verhogen naar 100mg, want als 50mg niet helpt dan heeft het natuurlijk geen zin om nog eens in te nemen. Kijk wel wat ze ervan zeggen.
Wat ik wel fijn vind dat ik terug mag komen, net voordat ik op vakantie ga, dan weet ik ook hoe het er allemaal voor staat.
De gynaecoloog gaat sowieso een inwendige echo maken. Dus kijken ze nog even voor de zekerheid hoe het ervoor staat.
Eigenlijk is het voor jou dan wel heel lang wachten elke keer, als ze bij jou niet kijken hoe het met de eitjes gaat!! Vervelend zeg!
Maar jij temperatuurd toch? Lijkt me wel een hele opgave, ik had afgelopen week ook geprobeerd, maar zie dat mijn temperatuur hoog blijft, rond de 36,7, terwijl ik normaal 36,4 of zo heb.
Maar goed, aantal dagen geleden was ik ook heel erg verkouden, dus dan schommelt de temperatuur toch.
Wat ik wel gek vind dat ik ook aan 1 kant af en toe last heb.

In ieder geval laat ik volgende week nog even weten wat de gynaecoloog zegt en dan 7 september lekker 15 dagen naar Griekenland (Kos)!!!

Groetjes van Patries.

hallo allemaal,

nou, dit was onze 3e ronde clomid en we waren erg positief, inclusief de gyn.. maar helaas.. vandaag was mn 32e dag, vorige maand had ik ook een cyclus van 32 dagen. vandaag had ik nog een btje hoop, maar een uur geleden begon mn donkere afscheiding. dus ik reken morgen als mn eerste ongestelddag.

helaas dus, op naar ronde 4 van de clomid!

kan zaterdag weer beginnen..

liefs diaan

Hoi Flora,

Spannend hoor die echo. Ik kan ook niet wachten maar moet nog even geduld hebben. Ik heb vandaag een 9 maanden dagboek gekocht die wil ik graag gaan bijhouden. Vind ik wel leuk voor later. Heb ook vandaag de vk gebeld en een afspraak gemaakt op dezelfde dag dat we de echo hebben. Vindt het allemaal wel spannend. Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk geweest was vier dagen vrij geweest maar heb toen ik vanmiddag thuis kwam wel ff een uurtje op bed gelegen. Het is net of ik onder de trein heb gezeten. Die vermoeidheid had ik altijd al wel last van rond mijn ongie maar die slaat nu wel erg hard toe zeg. Nou ja als het daar bij blijft doe ik het ervoor.

Linda: Spannend meid flink klussen deze maand en hopen voor jou ook een positieve test met drie weekjes.

Patje: Nou meid ben heel erg benieuwd wat de gyn zegt.

Diaan: Meid kop op met opgeheven hoofd naar de volgende ronde.

Groetjes Russell

Hoi meiden

Hoe is het met iedereen? Wij zijn vandaag voor de echo geweest en alles is goed. Kindje groeit goed en het hartje klopte, zo bijzonder! Was helemaal op van de zenuwen, echt stom want ik had al die tijd al het idee dat het goed zat. Mijn vriend was ook mee en die was ook helemaal blij natuurlijk. We waren ook wel een beetje opgelucht dat het geen tweeling is. Tuurlijk was dat ook welkom geweest maar de kans op complicaties ed is toch groter.
Ik mag nu ook naar de verloskundige dus daar ben ik heel blij mee (mocht ook in het ziekenhuis blijven voor controle maar dat leek me niet echt nodig).

Vinden jullie het trouwens niet vervelend dat ik bij jullie mee blijf kletsen? Op het april forum wordt niet echt veel geschreven en ik vind het leuker om hier te blijven schrijven maar als jullie het vervelend vinden moeten jullie het zeggen.

Ga nu de verloskundige bellen.

groetjes Flora

Hoi Flora,

Wat super zeg, dat je de eerste echo hebt gehad en dat alles goed is!!
Een super mooi moment denk ik zo samen met je vriend!!!
Spannend en leuk dat je het zondag tegen jullie ouders, broers en zussen gaat vertellen, heel erg veel plezier.
Het lijkt me ook fijn dat je nu gewoon naar de verloskundige kan ipv in het ziekenhuis.
Nu op naar de 12 weken he!! en lekker genieten.

Groetjes van Patries.

hey meiden

flora; wat leuk de echo en alles was gelukkig goed en ik vind het niet erg hoor meid dat je hier blijft kletsen dat vind ik in ieder geval gezellig

diaanmike; balen meid dat je ongi gaat worden, en hopelijk is het met ronde 4 met clomid raak meid, ik hoop dat ik ook deze ronde zwanger mag raken want dan ga ik ronde 9 in met clomid

patje; het is inderdaad balen dat ik geen echo's krijg om te kijken of me eitjes groeien, maar ja ik heb daar helaas niks over te zeggen zo werken ze hier bij ons, ik heb het wel al een paar keer gezegd maar ja dan moet ik het toch verliezen, en je gaat lekker 7 sept, op vakantie heerlijk meid effe lekker je gedahcten verzetten

xx xlinda

Terug
Bovenaan