wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hallo hallo, ik ben weer terug. Durf het haast niet te zeggen, maar het goede nieuws is ook hier aangekomen... IK BEN ZWANGER!!

Maandag een test gedaan en woensdag, allebei positief. We zijn natuurlijk super blij en over 2 weken een echo. 10 september is het dan geloof ik. Maar goed, de aller eerste eisprong dus gelijk benut :)

We hebben het al aan vrienden en ouders verteld d.m.v. kadootjes. Iedereen was verrast en de reacties zijn erg leuk. Het is natuurlijk wel vroeg om het te vertellen, maar ja als het mis gaat dan mag mijn familie weten en vrienden heb je dan ook nodig toch?

Russel super gefeliciteerd natuurlijk en Flora, fijn dat de echo goed is gegaan!

Voor de rest moet ik nog een beetje bij lezen, Linda ik vind het wel jammer voor je dat we alle 3 nu zwanger zijn. Hopelijk mag het bij jou ook snel zo zijn.

Bij de andere meiden natuurlijk ook!

Linda; wauw van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid, en al aan de familie en vrienden verteld, heel erg leuk ga lekker genieten
en mijn tijd komt nog wel hoor hahahaahah

xxx linda

Super gefeliciteerd Linda !!!!!!! Echt leuk dat we nu met z'n drieën een beetje gelijk lopen! Dus jullie hebben het gelijk verteld, wij gaan het zondag aan ouders en broers en zussen vertellen. Voor vrienden enzo houden we het tot drie maanden geheim maar dat is gelukkig ook nog maar 1 maandje want wordt steeds moeilijker. Vooral omdat ik erg misselijk ben en heel veel niet eet en drink wat ik anders wel doe dus ons sociaal leven hebben we even op een laag pitje gezet anders is iedereen er zo achter.

@Linda: met al die glitters moet het toch raak zijn deze maand voor jou, ga heel hard duimen!!!

goetjes Flora

Hoi,hoi,

Lin: Meid van harte gefeliciteerd. Wat onwerkelijk of niet?? Ik heb gisteren nog weer een test gedaan en de eerste streep stond er al voordat de controle streep er stond. Ik heb 9 september de eerste echo. Volgens mij lopen we gelijk op of niet?

Flora: Mooi meid dat de echo goed was. En heel veel plezier met het vertellen. Ga je het nog op een leuke manier doen?

Linda: Kom meid voor jou ook een positieve test deze maand. We gaan heel hard voor je duimen.

Hier niks nieuws onder de zon. Alleen dat we het nog steeds heel onwerkelijk vinden. We zijn al een beetje aan het bedenken welke namen we mooi vinden. Herb al een aantal catalogussen aangevraagd om lekker in te neuzen.

Nou moet het weekend werken dus denk niet dat ik nog kom

Groetjes Russell

Hi meiden

Wat is het hier rustig. Komt vast door het mooie weer.

Vandaag voor ons spannend, we kunnen het eindelijk vertellen. Ben helemaal nerveus, stom he! Verder voel ik me nog steeds beroerd: moe en misselijk. Maar ja nu bijna 9 weken dus hoop dat het binnenkort een beetje op gaat knappen.

groetjes Flora

russell: al een beetje aan het zwanger zijn gewend? en hoe voel je je?

flora: veel plezier met het vertellen aan de familie meid? en wat je misselijkheid betreft ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb 5 maanden gekotst en 2 maanden niet en daarna weer ziek hahah, nee meid iedereen heeft een andere zwangerschap
veel plezier vandaag

nou ik zit nu op dag 15 en ik ben benieuwd waneer me eisprong is, ach ik zie het allemaal wel

xxx linda

Hoi Linda,

Ja ben inmiddels wel al gewend. Wordt ook steeds moeilijker om er niet aan te denken. Mijn (.)(.)staan echt op springen en ben erg moe. Veel plassen en met vlagen misselijk.
Volgend eweek eerste echo dus kan niet wachten.

Mijn vriend en ik hebben er wel een hobby van gemaakt om niks te zeggen tegen familie en vrienden. Dat is op zich wel lachen en we doen het wel aardig goed al zeg ik het zelf.

Nou meid heel veel klus plezier en ik ga voor je duimen.

Flora: En iedereen enthousiast???

Groetjes Russell

russell: waneer willen jullie het gaan vertellen?

flora; hoe reageerde de familie gisteren?

ik ga af en toe denken dat ik deze maand geen eisprong heb, ik zit nu op dag 16 ach efe afwachten maar, maar mocht het niet zo zijn, ik moet 11 sept, naar de gyn maar mijn eigen gyn is er niet dus ik moet naar een ander toe en ik ga alles effe zeggen tegen hem wat me dwars zit dus ik ben wel benieuwd hoe hij erover denkt

xxx linda

Terug
Bovenaan