wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

@Linda: wat vervelend dat je zo lang moet wachten op je eisprong, gelukkig dat je een afspraak hebt staan dan kun je in ieder geval alles bespreken wat je kwijt wilt.
Zondag was geweldig. Ouders waren super blij !!! Ze waren al helemaal plannen aan het maken wat ze allemaal met hun eerste kleinkind gaan doen, het is nl voor beide kanten de eerste. Dus ik vrees dat de kleine vreselijk verwend gaat worden .

Hoe is het met de rest, nog niet teveel klachten teveel klachten?? Ik ben nog steeds erg misselijk en moe maar het lijkt wel iets bete te worden, kan al meer dingen eten dan vorige week.

groetjes Flora

flora; wat leuk he die reacties en dat ze gelijk alles gaan plannen hahaha, en je voelt je al wat beter nou gelukkig maar,

ik had vanmorgen een hoge temp maar aan de rest van me lijst heb ik nog geen eisprong kunnen ontdekken, maar ja afwachten maar weer, we klussen vrolijk verder

xxx linda

Hoi hoi,

Linda: Wij gaan het pas vertellen na de 12 weken echo. Dus dat duurt nog even. Spannend hoor meid. Veel klus plezier.

Flora: Wat leuk dat je ouders en schoonouders  zo enthousiast waren.

Ik voel me elke dag iets misselijker worden. Vanmorgen wel boven de wc gehongen maar er kwam niks. Heb ook erge hoofdpijn vandaag.

Mijn vriend zei gisteren tegen me dat we nog een weekje moesten wachten en dan als alles goed is voor het eerst het hartje gaan zien kloppen van onze kleine kruimel. NOu dat was me even te veel en ik schoot helemaal vol. De tranen vloeiden rijkelijk. Nou wat is er nou zei hij. Ik zei dat het te maken had met mijn hormonen en dat ik het nog steeds erg onwerkelijk vindt. Maar goed hij heeft me even lekker tegen zich aan gehouden was ik wel even nodig.

Hebben jullie ook dat het eten je allemaal nergens meer naar smaakt? Ik heb telkens heel veel honger maar als het eten dan klaar is krijg ik er niks door.

Ik had deze vraag ook al bij het andere topic neer gezet waar ik mee klets. Maar hebben jullie ook heel sterk een vermoeden van het geslacht? Ik had dit nl. al voordat ik zwanger werd. Heel sterk heb ik het gevoel dat het een meisje wordt. (hoewel we met een jongetje ook blij zijn hoor)

Nou dat was al weer een heel verhaal. Ga nu ff lekker op bed hopen dat mijn hoofdpijn wat zakt.

groetjes Russell

russell: balen meid dat je hoofdpijn hebt, en je wordt elke dag een beetje meer misselijk ik hoop wel voor je dat dat snel weer over gaat,
en wat dat eten betreft, tja dat is bij iedereen verschillend denk ik, ik had met mijn zwangerschap van joey bijna helemaal geen eten want alles wat ik erin kreeg dat kotste ik er weer uit, wel had ik in ene heel veel trek in elke dag een milkshake haha en die heb ik normaal nooit, hoe bedoel je hormonen haha

hier gaat alles hetzelfde me temp was vanmorgen weer hoog maar ik heb echt geen eisprong in me templijst kunnen ontdekken en ik vind het vreemd dat me temp dan zo in ene hoog is, ach ik zie wel

xxx linda

@Linda vreemd hoor van je temp, gebruik je ook ovulatietesten? Vond ik zelf wel prettig dan weet je zeker wanneer je een eisprong hebt of niet en bij sensitest zijn ze helemaal niet duur.

@Russell: lastig he die klachten! Ik was van de week helemaal blij dat ik weer wat meer kon eten maar vandaag is het weer knudde. Brood kwam er gelijk weer uit. Gelukkig gaat yoghurt en fruit wel goed. Maar ja ik heb het er allemaal voor over al hoop ik natuurlijk stiekem elke ochtend als ik wakker word dat het over is!

26 september hebben we weer een echo (12 weken) en aanstaande dinsdag naar de verloskundige voor intake, die zit bij ons om de hoek dus dat is wel erg makkelijk!

groetjes Flora

Hoi hoi

Linda: Ik denk toch dat je dan wel je ei hebt als je temp hoger is. Bij mij was de temp na mijn ei ook hoog en die bleef ook hoog. Ik duim voor je meid.

Flora: Ik moet dinsdag ook voor  de eerste keer naar de vk voor intake. Eerst om half tien een echo en dan s'middags het intake gesprek. Ben wel al best zenuwachtig hoor voor dinsdag. Maar zolang ik me zo voel zal het wel goed zijn denk ik.

Misselijkheid komt hier met vlagen. Ik heb tot nu toe niet overgegeven hoop ook dat dat zo blijft. Voel me gewoon min net alsof je een griepje onder de leden hebt zeg maar.

Nou ga zo lekker aan het werk en ben daarna lekker een paar dagen vrij heerlijk bijtanken.

Groetjes Russell

hey meiden

ik zat gisteren op dag 19 van mijn cyclus en was hondsberoerd en heb een test gedaan en positief ik ben ZWANGER, vanmorgen weer een test gedaan en na 5 minuten positief, ik had gisteren ook bruinslijm verlies en was heel erg bang, ik ben nu wat rustiger maar ben nog steeds bang voor een bbz, maar goed 11 sept had ik al een afspraak staan en die laten we staan maar het is wel weer vroeg in me cyclus dus ik denk dat ik op dag 12 ofzo me eisprong heb gehad

xxx linda

Hoi meiden,

Linda: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Ik hoop dat je snel een echo krijgt en jezelf dan wat zekerder voelt, probeer lekker te genieten!!
Super hoor!!

Ik heb vorige week nog een inwendige echo gehad, nieuwe gynaecoloog en die was erg fijn en nu gelukkig geen pijn gehad van de echo.
De gynaecoloog heeft mij provera voorgeschreven want van 50 mg heb ik geen eisprong gehad, dus opnieuw menstruatie opwekken en heb ook nu 100 mg clomid, dus wie weet, ik hoop dat die wel aanslaat!!
Morgennacht lekker op vakantie naar Griekenland en dan in de tweede week ervan beginnen met provera.

Tot over twee weken!!

Groetjes van Patries en succes allemaal!!

Terug
Bovenaan