wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hoi patje: alvast een fijne vakantie meid en balen dat de 50mg niet is aangelsagen hopelijk de 100 mg wel

meiden ik ga waarschijnlijk een miskraam krijgen, ik had gisteravond bloedverlies heel donkerrood en ben vanmorgen naar de huisartsenpost geweest en zij zei dat het ook een innesteling kon zijn , maar ik had ook een donkerrode slijmpropje, dus ik ga van een miskraam uit en hopek geen bbz, maandag moet ik de vk bellen voor een echo om te kijken over hoe en wat

xxx linda

@ Linda: lees net pas het berichtje dat je zwanger bent en dan nu dit rot bericht! Heel veel sterkte meid en ik hoop zo voor je dat het toch nog wel goed zit!

@Patje: hopen dat de 100 mg wel aanslaat en heerlijk op vakantie, ben jaloers (ben net terug maar ben eigenlijk al weer aan vakantie toe!

Hier nog steeds geen veranderingen: misselijk en moe. Na mijn werk kun je me echt opvegen, haha. Zo de stad in. Mijn broeken beginnen strak te zitten s'avonds dus ga maar eens kijken of ze een beetje leuke positiebroeken hebben dan heb ik die maar vast.

groetjes Flora

Linda: Meid ik lees net het goede bericht en het mindere bericht. Ik hoop voor je dat het goede nieuws doorzet. heel veel sterkte.

Flora: Jij ook zo misselijk, hier ook hoor is net of het met de dag erger wordt.
patje: succes met de provera en de clomid. En een prettige vakantie.

Hier verder geen nieuws. Over twee dagen de eerste echo. Ben echt zenuwachtig gewoon. Als de echo goed is gaan we ff een kleinigheidje voor de kleine spruit kopen.

we hebben dit weekend voor het eerst weer geklust zonder druk op de ketel dat het moest. Was wel ff weer fijn. Ondanks dat we het rustig aan hebben gedaan nu toch iets bruinige afscheiding. Denk een adertje geknapt.

Ik laat jullie wel ff weten hoe de echo is gegaan.

Groetjes Russell

Hi meiden

@Linda: ik hoop zo dat het bij jou ook goed zit, hoe is het nu???

Vandaag de eerste afspraak bij de verloskundige. Veel vragen en informatie gekregen. Vandaag ook de kraamzorg aangevraagd, echt belachelijk dat dat al zo vroeg moet! Verder nog steeds vreselijk misselijk.

groetjes Flora

hey meiden

flora; ja je moet alles vroeg regelen hahaha

en ik heb gisteren een inwendige echo gekregen en het zit gelukkig in me baarmoeder dus dat is alvast een zorg minder maar hij kon me niiet met zekerheid zeggen of ik nu een miskraam aan het krijgen ben of heb gekregen, ik moest bloedprikken op het hcg hormoon en een donderdagochtend weer en donderdagochtend moet ik weer terugkomen, dus het is allemaal nog onzeker, mijn temp was wel nog hoog en ik ben nog steeds erg moe en af en toe misselijk, mijnman is nog steeds heel positief maar ik durf dat nog niet te zijn, ik heb zaterdag de hele dag bruine afscheiding gehad en een zondag niks en een   maandag de hele dag bruine afscheiding en vandaag nog de hele dag niks, heel vreemd allemaal

xxx linda

Hoi hoi,

Linda: Spannend hoor allemaal. Ga voor je duimen dat het goed blijft gaan.

Flora: Dat jij het al zo vroeg moet regelen. Er werd mij gezegd dat ik nog wel kon wachten tot de 10 weken zeg maar.

Ik ben vandaag ook voor het eerst naar de vk geweest en we hebben vanmorgen de eerste echo gehad. allemaal erg spannend natuurlijk. Maar goed nieuws het hartje klopte...
Bij de vk idd een boel informatie gekregen en wat boekjes om te lezen.

Ik heb over drie weken weer een echo en dan met 12 weken weer.

Groetjes Russell

Ow Linda, ik was al een tijdje niet meer geweest en begon bij te lezen. Dacht eerst YES zie je wel, moest gewoon zo zijn en daarna je andere berichtje. Echt heel vervelend om te horen, buitengewoon KUT als ik het zo mag zeggen.
Gelukkig is er nog hoop en hopelijk is er uiteindelijk niets aan de hand.

Hier alles gewoon. Alleen ontzettend moe en krijg ook beetje strakke broeken, terwijl ik nog niet eens 7 weken ben. Alles zet een beetje op. Maar goed, we zien wel. Morgen de eerste echo, ben erg benieuwd... wel spannend eigenlijk.

Ik ben echt heel slecht in het "bijhouden" van de verhalen hier. Ben ook niet zo vaak meer online. Maar af en toe zal ik wel weer langs komen waaien hoor!

Iedereen succes met de zwangerschappen, misschien zwangerschappen en clomid pillen!

@Lin: die vermoeidheid is lastig, vooral als je gewend bent heel veel te doen en veel energie te hebben!

@Russell: het klopt dat het rond de 10 weken geregeld moet worden maar dat ben ik inmiddels ook (10 weken en 1 dag).

@Linda: hoe is het ermee? Weet je al iets meer?

groetjes Flora

Terug
Bovenaan