wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hey Flora, hebj e wel gelijk in, maar toch liever moe op de bank hangen dan misselijk, daar heb ik helemaal geen last van. Dat lijkt me zo vervelend.

Russell, jij hebt deze week een echo gehad met kloppend hartje... hoever was je precies? Wanneer ben je uitgerekend...(en Flora jij?)  Ik 6 mei 2009

Ik ben vandaag voor een echo geweest. Ben precies 6 weken vandaag en er was nog geen hartje jammer genoeg. Wel was de groei precies goed en waarschijnlijk is alles gewoon ok. Wel gaf de gyn me niet een geruststellend gevoel en was eigenlijk een botte lul. (dacht trouwens ook weer dat ik voor een IUI behandeling kwam terwijl ik gewoon zwanger ben!) Daarom was ik eerst een beetje overstuur dat ik nog geen hartje hoorde enzo.  Maaar dat gevoel is nu gelukkig weg, het is natuurlijk wel vroeg om al een hartje te zien. Over 1,5 week weer kijken en hopelijk een ander gyn, daarna mag ik naar een verloskundige, die zijn vaak wel aardiger.

Trusten meiden!

Hoi hoi,

Linda; Heel veel sterkte meid...

Linn: Ik ben nu zeven weken. Ben 1 a 2 mei uitgerekend. Heb over twee weken weer een echo en dan wordt de uitgerekende datum vastgesteld.

Flora: O ja tuurlijk is ook zo jij was al iets verder dan mij.

Nou ik ben gisteren thuis gebleven van het werk. Was zo ontzettend misselijk. Ik ging bijna onderuit in de douche en heb twe keer boven de pot gehongen maar er kwam telkens niks. Ik dacht s'middags en nu is het gebeurt ik ga iets homeopatisch halen kijken of dat helpt. Was mooi weer dus dacht ga lekker op de fiets. Voelde me ook een stuk opgeknapter als s;morgens. ZO gezegd zo gedaan. Nog ff bij vriend lief op zijn werk langs en toen was het mis. Ik werd me een potje beroerd dat wil je niet weten. Nou mijn vriend had het wel al geschoten en die wou me naar huis brengen met de auto. Ik stond net op het punt om in de auto te stappen en toen voelde ik mij heel raar worden. Nou ik was net op tijd bij toilet en heb alles eruit gegooid. Wat een opluchting zeg. Ik was in een klap ook weer een stuk fitter.

We hebben het gisteren toch maar aan onze ouders verteld omdat ik toch wel erg misselijk ben en ik telkens smoesjes moet bedenken. Nou die waren helemaal blij natuurlijk.

Verder geen nieuws hier.

Groetjes Russell

Hey Lindajoey..

wat ontzettend rot voor je.. weet niet goed wat ik er op moet zeggen. ik las dat er ineens zoveel meiden zwanger waren en dat jij ook al een hele tijd bezig bent.. en even later las ik dat je dacht dat het niet goed zat. heel veel sterkte meid!

ik ben vanochtend voor de zoveelste keer naar het ziekenhuis geweest voor een echo om te kijken hoe mn eitje groeit en wanneer mn eisprong is. ik had een ei van 17 mm, dus vandaag of morgen heb ik mn eisprong, had ik ook al uitgerekend.

ze vroeg of ik maandag a.s. nog terug wou komen om te kijken of het eitje weg was en ik dus mn eisprong had gehad. gezegd dat ik dit nie wou en heb gevraagd of ik het thuis mag doen. dat ik gewoon de chlomid slik, maar ik word zo onzeker van elke keer naar dat ziekenhuis.. het mag!! ik krijg nu chlomid mee voor 3 maanden, dus begin januari kan ik weer terugkomen om te kijken hoe het er dan voorstaat.

Denk dat ik hier dus ook niet meer zo vaak ben de komende tijd, wil er proberen wat minder aan te denken, wil niet alleen denken aan mn eisprong en mn menstruatie en alles wat ik voel. dus bij deze:

wil jullie allemaal heel veel sterkte en succes wensen en hoop dat als ik hier over een tijdje terug kom dat iedereen zwanger is!! ja, iedereen!! en voor degenen die nu zwanger zijn: geniet ervan dames!!  :D

liefs diaan

@Linda wat vreselijk voor je meid, weet niet wat ik moet zeggen. Had zo gehoopt dat het ondanks alles goed zat.

@Russell: vervelend he dat misselijk zijn. Ik ben nu bijna 11 weken en nog steeds erg misselijk. Ik hoef niet over te geven maar krijg ook weinig eten weg.

Zo lekker een lange boswandeling maken, is zulk lekker weer!

groetjes Flora

Hoi meiden

Wat is het hier rustig?? Hoe is het met iedereen? Hier alles goed, kom net terug van bloedprikken en heb een hele blauwe arm terwijl ik echt niet moeilijk te prikken ben!
Maar ja dat trekt wel weer weg!
Kraamzorg is geregeld, ik krijg 49 uur volgens mij is dat wel standaard. Ik heb me ook ingeschreven voor zwangerschapsyoga (moest je ook al heel vroeg doen anders zat het vol). Ik vind dat toch best de goden verzoeken, straks gaat er wel wat mis!

Ik dacht trouwens dat het misschien leuk was een topic te openen bij zwanger zijn omdat er nu een aantal van ons zwanger zijn. Dan kunnen we ook een lijstje bijhouden wie wanneer echo's heeft enzo. Titel:   zwangere clomid gebruiksters

groetjes Flora

Hoi hoi,

Hier even weer een berichtje van mij. Ik beninmiddels echt ziek van het n misselijk zijn. Heb vanmiddag een afspraak met de huisarts want wil hier echt wat voor hebben. Ik kan nog geen eten zien en dan wordt ik al beroerd. Voel me ook erg futloos en kan totaasl niet genieten. Ben inmiddela ook al in de ziektewet omdat ik op mijn werk niets anders doe dan boven de wc hangen. Ik had aan de ene kant wel zoiets van is dit niet een beetje overdreven maar drie dagen op bed liggen omdat je zo misselijk bent lijkt me ook niet nodig.

Sorry voor dit klaagbericht maar moest het even kwijt.

Diaan: Meid heel veel sterkte en hoop dat je gauw terug bent met goed nieuws.

Flora: Goed idee ik ga straks direct ff kijken.

Groetjes Russell

Hi meiden

Hoe is het met iedereen?? Hier alles prima. Nu 12 weken en vermoeidheid
lijkt iets minder te worden. Ben nog wel heel erg misselijk maar ik heb
nu toch hoop dat dat ook een beetje minder gaat worden.

Vandaag mijn vriend zijn verjaardag vieren met vrienden en fam. We gaan het hen nu ook allemaal vertellen, erg leuk!

Vrijdag ook weer echo daar verheug ik me echt op. Nu kunnen we het
kleine mensje eindelijk echt zien want de eerste keer was het alleen
hartje met bewegend stipje!

groetjes Flora

Terug
Bovenaan