Wie ook NOD rond 15 november???

Spannend Sientje! Je klinkt vrij positief! Als je meer weet, ook hier laten weten hè?

Hier nog steeds rozige afscheiding en geen ongesteldheidskrampen. Ik hoop het zo... Maar ik ben ook bang. Bang dat het weer niet is gelukt.
Mijn man en ik hebben net afgesproken dat ik, mocht ik niet eerder ongesteld worden, vrijdag ga testen. Dus dat duurt nog even. Dat doe ik expres, anders hou ik mezelf misschien voor de gek. En mocht ik echt niet ongesteld worden, dan heb je al weer wat meer hoop. Maar ja, misschien hou ik het niet vol en test ik ook wel morgen of overmorgen. We zien wel.

Groetjes Cathy

@cathy..
ik hoop ook da tik me kan inhouden tot vrijdag, maar dnek toch dat ik het woensdag ga doen. vooral als mijn klachtjes aanhouden.

net heerlijk gegeten.. gourmetten blijft lekker!
oja dit doen we niet wekelijks hoor, maar wilde vieren dat ons huis zo goed als verkocht is!

nu even uitbuiken met de laptop op schoot!

Hoi hoi!

Lekker he dat jullie (Carina) huis zo goed als verkocht is! En wat lekker dat een aantal meiden al klachtjes hebben! Beter iets dan niets! Hier is het een beetje twijfelachtig. Heb geen klachtjes maar dat hoeft niet echt wat te zeggen. Als ik dus uitging van voor m ´n miskraam, dan had ik vanavond of morgenochtend last kunnen krijgen van m ´n rug. Nu heb ik nergens last van! Dat zegt opzich ook niets, maar toch, had met m ´n zoontje ook al snel last van m ´n rug, en in september dus helemaal snel. Ik heb meer t gevoel dat het niet gelukt is als van wel. Dacht er aan het begin van de week wel iets anders over, maar nu ik echt nog helemaal geen klachies heb... Ik weet het niet. Maar we wachten het weer af!

Toch ga ik morgenochtend een test doen, ookal is de kans groot (heel groot...) dat ie negatief is. Het is dan ongeveer 3,5 dag a 4 dagen voor m ´n NOD. Ga nu ook niets meer drinken. Vind het toch een beetje spannend hoor! Helpen jullie me wel duimen???

Heeft iedereen een leuke sint maarten gehad? Wij wel. Voor het eerst had onze zoon een lampion in z ´n hand, en hebben we bij de opa ´s en oma ´s en wat vrienden gezongen! Dus ik heb geen idee of we iemand aan de deur hebben gehad...

Groetjes!

@sientje
EN????

ik ben vanmorgen snel naar de wc gesprongen... dus met ochtendurine gaat het al niet gebeuren... zo kan ik me beter inhouden!
een tip van mijn forumvriendinnetje.

Gistermiddag had ik nog een klein traantje gelaten vanwege het feit dat ik geen enkel klachtje had. Vanmorgen heb ik ook een traantje gelaten vanwege blijdschap... Ik heb een heeeeeeeeeeele lichte streep, maar dan ook echt heeeeeeeeel licht!!!

Heb een vriendin ook laten kijken, die is ook vrij nuchter. En ik liet hem zien en toen zei ze meteen al van, dat zie je toch meteen!

Jeetje wat spannend allemaal zeg! Morgenochtend ook weer testen!

Hoi meiden,

Spannend allemaal voor jullie deze week!! Ik duim heeeel hard.

Sientje,
Oh, dat is goed nieuws! Ik heb deze keer de digitale van ClearBlue gebruikt, vond ik heeel fijn, niks geen vage lijntjes, maar gewoon een duidelijke zwanger of niet zwanger.Misschien ook wat voor jou!

Groetjes,
Angel

Hoi hoi,

Ja, is misschien ook goed. Maar volgens mij geven die pas een positief resultaat als er een bepaalde hoeveelheid hormoon in je lijf zit. Ik heb deze van Matcare gebruikt omdat ik zo vroeg mogelijk wil weten of het gelukt is of niet. Nu zit ik ongeveer 3 dagen voor m ´n NOD en weet ik dat het gelukt is. Moet namelijk dan overgeplaatst worden op het werk, mag niet meer m ´n werkzaamheden uitvoeren...

Hoi Sientje,

Ik heb vorige week 1 dag voor m'n NOD getest met de digitale en na 1 minuut als een duidelijke "ZWANGER".
Ik duim in ieder geval dat je morgen een wat duidelijke streep heb en dat jij mij snel kunt volgen na het juli-forum of het zwangerzijn-forum.
Slim om dan zsm een andere werkplek te regelen ja!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan