Wie ook NOD rond 15 november???

jeetje sientje! dat is nog eens goed nieuws!
ik begin nu steeds meer te twijfelen of ik ook niet een test zal doen...

donderdag of vrijdag is mijn nod... bevestigt door de gyn...
wat zouden jullie doen?

Ja, ik hoop het ook!
Hoop dus elke dag op een dikker streepje! M ´n vriendin zei het vandaag toevallig ook. Dat het wel een leuke test is, kun je ook goed bewaren!
Er is nog geen forumonderwerp van juli moeders zeker?

Hoi Carina!
Lees net je berichtje nu ik er net eentje heb verstuurd! Ja, spannend he! Maar pas als ik donderdag niet ongi ben geworden ben ik officieel zwanger. Oke, nu weet ik dat het raak is, maar voor hetzelfde geldt gaat het voor donderdag nog mis. Je weet het niet.

Ik denk dat alleen jijzelf kan bepalen wat te doen. Hier is de situatie een beejte anders omdat ik geen seconde langer m ´n werk kan doen namelijk... Hoe eerder ik het weet hoe beter (en helemaal zo in dat prille beginstadium, die kwetsbaarheid). Als ik niet in deze situatie had gezeten had ik "gewoon"   tot donderdag gewacht hoor!

Hoe is het met je klachtjes?

ik baal gelijk dat ik getest heb...
natuurlijk was die hartstikke negatief.

ik weet het niet meer hoor... mijn lichaam is niet te vertrouwen!
ik geloof er niet meer zo in. misschien is het toch niet aan ons besteed.

iedereen lijkt maar gelijk weer zwanger te worden en bij ons lukt dat niet... ben zo jaloers op iedereen waarbij het wel lukt.

Volgens mij als ik nu ga testen is die ook negatief hoor!
Heb aardig m ´n best gedaan gisteren om geconcentreerde urine te kweken voor vanochtend... Gisteren weinig gedronken en ´s avonds alleen maar een klein kopje koffie.

Heb je nog wel klachten?
Ik heb het volste vertrouwen erin dat het ook voor jullie is weggelegd een zwangerschap! Dat zegt m ´n gevoel!

klachtjes.. ik blijf een vreemd gevoel rechtsonderin mijn buik houden.
heb weinig energie en mijn eetlust is niet wat het hoort te zijn, maar dat kan natuurlijk ook door mijn gemoedstoestand komen.

ik geloof er niet meer  zo in hoor. ik kan nu ook erg boos worden op mijn vriend,.. die gewoon blijft roken en drinken. wat nou niet echt bevordelijk is voor zijn aandeel...

Terug
Bovenaan