Wie ook NOD rond 15 november???

Spannend hoor. Heb je ondertussen nog een keer gekeken? Die van vanochtend kon ik het pas ook na een kwartier-half uur zien. Pas als ie zeg maar helemaal is "opgedroogd". Maar grote kans dat je urine niet geconcentreerd genoeg is hoor.

Heb je het er wel eens met je vriend over gehad?

de vorige zwangerschap was hij netjes minder gaan roken en dronk hij minder.. nu lijkt het wel alsof hij denk van.. het kan, dus hoef ik er geen moeite meer voor te doen...

na 10 minuten zijn dit tests toch niet emer betrouwbaar?

Hoi Sientje! Wat heerlijk, ben ik even weg, kom ik terug met zulk goed nieuws! ben echt hartstikke blij voor je, Nu gewoon meteen rustig aan en alleen aan je zwangerschap denken!

Ik ben weer terug uir DUBLIN, en meiden als jullie even afgeledi willen zijn moeten jullie hier heen! Echt een heerlijke stad, aardige mensen en supergezellig die pub's! Ook voor iemand die (zoals ik) gewoon een colaatje drinkt...

Vanmorgen was ik metten weer terug in 'reality' en NEGATIEF getest.Heb nog steeds dezelfde klachten als voorheen en een temp van 37gr...  2dgn geleden een beetje witte afscheiding dus dacht er komt beweging in? Niet dus, was gauw weer over.Vandaag dag 36 en ook de vorige cyclus was 36 dagen. Misschien 1 deze dagen wat meer duidelijkheid?

Ga even bijlezen en dan kom ik terug!

Carina, ik weet het niet. Heb wel gelezen dat als je later een streepje krijgt dat het kan zijn dat je nog erg weining hormoon in je lichaam heb zitten (klopt ook wel een paar dagen voor je NOD). Maar toch kan ie alleen maar positief aanslaan als je het hormoon in je lichaam  heb. We zullen zien, en doen morgenochtend weer een test. Ben echt super blij, maar zie toch een beetje tegen morgen op. Moet het meteen m ´n collega gaan vertellen... die  gaat dan hoogstwaarschijnlijk voor me back-uppen... Toch is het raar, dat je collega ´s het al in zo ´n vroeg stadium weten. Wel had ik al tegen m gezecht dat als het raak is, ik een week vrij wil voor mezelf....
Maar Carina, er is nog niets aan de hand, donderdag of vrijdag is pas je NOD! Wat vervelend die situatie met je vriend. Weet ie dat het je zo dwarszit?

Lucia, wat leuk voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad in Dublin! En wat balen van die negatieve test. Weer een lange cyclus deze maand?

Oja Carina, het klinkt misschien raar, maar wat ik heb gedaan is de test uit elkaar gehaald... De hele tijd die schittering van dat schermpje werd ik gek van! Ook met die schaduw lijkt het snel of je een positief resultaat hebt. Dus heb ik m uit elkaar gehaald en dat plastic schermpje verwijderd... (p.s. niet verder vertellen hoor... ;-)   )

ik zal mezelf weer bij elkaar rapen.. en mijn vriend er nog eens op aanspreken.
maar ik voel me dan zo'n zeur!
hij kan daar toch ook zelf aan denken? of is dat teveel gevraagd?
het blijft een man he!

ik weet wel dat het vroeg is, maar ik kon me niet meer inhouden! ik wil ook zo graag weer goed nieuws hebben!

ik wacht de donderdag wel af....

Terug
Bovenaan