Wie ook NOD rond 17 juli

Hallo meiden,

Heb nu af en toe steekjes, maar niet zoveel. Ben wel erg moe en chaggie! Mijn mannetje vroeg gisteren of ik soms ongesteld moest worden?! Nee dus volgende week maandag pas! En heel erg warm, vooral 's nachts!

Ja lastig allemaal he? Toch weer afwachten!

Liefs Yvonne

Oh en mijn borsten zijn ook weer gevoelig, vorige ronde niet gehad, maar daarvoor wel weer? Dus dat zegt bij mij dus niet veel!

Hoi Esther

Ik heb voor je gependeld meid

Augustus 2007 zwanger van een jongen.

Liefs Sharine

ps laat het me weten of ik het goed had.

Hai meiden,

Als ik iedereen zo hoor klinkt het niet zo veelbelovend!
Ik heb zelf ook eigenlijk nergens meer last van, dus ik ga er ook niet vanuit dat het raak is deze maand.
Maar...... als ik Sharine en haar pendel mag geloven dan is het dus volgende maand wel raak, nou ik hoop dan maar dat je gelijk hebt, dat zou geweldig zijn!
Kan je ook nog pendelen of ik erg ziek zal zijn? Ik heb namelijk een kotsfobie, hahaha....
Ik duim voor iedereen dat het wel raak is deze maand!
Vandaag is mijn 28e dag, dus ik kan elk moment ongi worden.....
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen!

Dikke kus Es

Hoi Esther

Ik pendel liever wanneer iemand zwanger zou mogen raken. Als ik vanalles bij moet gaan pendelen dan weet ik niet meer waar ik aan begin.

Liefs Sharine

Ps als ik zou vragen of je misselijk zou worden dan zou je nu al angstig worden van het zwanger zijn. Moet je niet doen meid als het zover is dan moet je er gewoon van genieten, en er niet te angstig  zijn voor het feit dat je eventueel misselijk word. Je wekt het anders wel op als je er teveel mee bezig bent.

Hey Sharine,

Ik maakte ook maar een grapje, ik wil het niet eens weten, hahahaha.......
Maar wel superbedankt dat je voor me gependeld hebt! Ik be echt benieuwd wat er wvan waar is, ik hou je op de hoogte (al hoop ik natuurlij dat ik deze maand al zwanger ben)

xx Esther

Hoi Hoi

En hoe is het vandaag bij jullie

Hier nog steeds hetzelfde als bij gisteren nog steeds af en toe krampjes onderin de buik en vanmorgen kreeg ik een steek in de lies.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Ja, bij mij nog steeds hetzelfde als gisteren. Bij jullie dan?

Hey Sharine, ik zou je wel willen vragen om voor mij te peddelen, maar je hebt het al heel druk en ik ben een beetje bang dat er iets uitkomt wat niet zo positief is? Stom eigenlijk he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan