Wie ook NOD rond 17 juli

Hey meiden,

T wordt nu voor ons allemaal wel heel erg spannend zeg.
Ik ben een tijdje niet geweest dus ik moest ff flink inlezen.
Maandag was mijn 28e dag van de cyclus en ik moest dus ongesteld worden maar als je de cyclus van 31 dagen aanhoudt dan had ik vandaag ongesteld moeten worden.
Ik heb dus nog geen last van rooie duivels he maar de test gaf gister negatief aan.
Ik ga me dus nu echt afvragen van ben ik zwanger of ben ik nog aan het ontpillen want ik heb nog geen natuurlijke cyclus gehad....
De vorige keren dat ik stopte met de pil was ik ook gelijk zwanger.
ohhhh ik vind het zo spannend.
Sorry hoor maar ik moest ff mijn verhaal kwijt.

Liefs Tamara.

P.S. Klinkt erg interessant dat pendelen. Ik hoop dat er meerdere binnenkort zwanger zijn!!! Kunnen we allemaal glitters strooien...
Tot gauw.

Hoi Sharine,

dank je dat je voor me gependeld heb. moet zeggen mag me er natuurlijk niet op vast pinnen, maar kreeg wel een vlaag van blijschap hoor, dat zou betekenen dat ik volgende week dinsdag niet ongi wordt!
Nou ik laat het je weten hoor!!!!!!!
tot nu toe niks bijzonders gevoeld, maar dat zegt niks!!!!!

Groetjes Dimka

Hoi Yvonne

Ik heb nog even voor je gependeld vanavond

Volgens mijn pendel ben je zwanger Juli 2007 zwanger van een jongen

Ik hoop echt dat ik het goed heb meid het is je gegund

Heel veel liefs Sharine

Hai allemaal,

Wauw, dat klinkt veelbelovend allemaal!!!! Echt helemaal super!

@Yvonne: Je bent vast zwanger, met alles wat je beschrijft en dan ook nog een moie uitslag van Sharine met haar pendel..... ik duim voor je!

@Sharine: Jou kwaaltjes beginnen ook steeds meer te lijken op zwangerschapskwaaltjes hé? Alhowel, steekjes in de buik als je je druk maakt, ik weet het niet, maar ik hoop het wel voor je!

@Tamara: Ah, wat een onzekerheid! Ik hoop echt voor j edat de RD niet komen, maar begrijp ik het goed dat dit je eerste ronde is? (Sorry hoor, heb even niet verder terug gelezen) Heel veel succes, ik duim voor je dat het raak is......

Bij mij alles nog in orde, nog geen RD en zit op dag 29 nu. Maar vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen, dus alles is nog mogelijk! haha
Ik voel me overigens ook uitstekend, dus ik denk niet dat het raak is deze maand, aan de andere kant weet ik ook niet of je wel al echt last kan hebben van zwangerschapskwaaltjes in zo'n vroeg stadium.
Ach, we wachten rustig af en als de RD er zondag nog niet zijn, dan doe ik lekker een testje in de hoop dat ie positief is!

PS Wat zijn glitters?

xx Es

Hoi meiden,
Zo te zien weer veel belovende tekens....
Hier nog steeds geen temp stijging om een ovulatie aan te geven. Wel een flinke steek in mijn buik gehad vanmorgen. Moest er zelfs een paar min van bijkomen. En sindsdien regelmatig steekjes.

@Yvonne: klinkt inderdaad veel belovend. Hopelijk klopt het pendelen. Ik zal voor je duimen dat het raak is.
@Sharine: ook spannend, misschien is ook dat een teken dat het wel eens raak zou zijn. . . .
@Tamara: super spannend! Ik zal voor je duimen dat je test snel posi wordt.
@Esther: spannend, ook nog maar een paar dagen wachten.

Het is weer superspannend zo richting de nod’s. Ik hoop natuurlijk dat het bij iedereen raak is. Mocht het bij mij niet zo zijn, wie weet komt dan mijn pendelen uit. Sharine heeft voor me gependeld en daar kwam uit dat ik in oktober zwanger zal raken van een tweeling, een jongetje en een meisje. Het is wel een heel leuk idee om naar toe te leven.

Nou dames, succes allemaal. Ik ga weer proberen in slaap te vallen. Werd om half 12 wakker gebeld door een verkeerd nummer.

Liefs,

Sara

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 20:55:59'));

Hoi Yvonne

Ik heb nog even voor je gependeld vanavond

Volgens mijn pendel ben je zwanger Juli 2007 zwanger van een jongen

Ik hoop echt dat ik het goed heb meid het is je gegund

Heel veel liefs Sharine

Oh Sharine, ik wordt gewoon blij als ik dit lees! Ik hoop dat je gelijk hebt, zal helemaal geweldig zijn !! We zullen maandag afwachten of de RD wegblijven. Haha ik kan haast niet afwachten hoor! Lief Van je dat je zo snel voor me hebt gependeld!

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Nou het klinkt veelbelovend en nu heeft Sharine ook nog gependeld voor me dat ik in juli 2007 zwanger zou zijn! Ben echt nieuwsgierig of de RD maandag weg blijven. Heel erg spannend, maar ik ga er niet zo van uit dat het ook zo is. Anders ben ik zo teleurgesteld als ik toch ongi wordt.

Gisteravond na het klussen had ik erge pijn onderin mijn buik, net ongi-krampen. Ben op mijn buik gaan liggen en toen zakte het af, daarna erge steken. Vanmorgen een beetje misselijk met vlagen en veel onrust onderin mijn buik. Heb het erg warm en mijn borsten worden met de dag gevoeliger. Heb ook last van maagzuur en dat heb ik nog niet eerder gehad. Wel is het zo dat ik ziek geweest ben en het is nog niet helemaal over, dus ja twijfel ik toch best wel hoor.

Wat heeft Sharine nu allemaal voor jullie gependeld? En Sharine wat heb je voor jezelf gependeld dan? Ben wel nieuwsgierig bij wie het uit komt.

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Nou het laat me niet meer los vandaag hoor! Ik heb al eelt op mijn duimen (van het duimen)! Haha, nou maar hopen dat we volgende week goed nieuws hebben!
Volgens mij is het 's avonds dukker hier, maar ja dan ben ik er nooit! Jammer.

Liefs Yvonne  

Terug
Bovenaan