A
Anoniem
Guest
Hey meiden,
T wordt nu voor ons allemaal wel heel erg spannend zeg.
Ik ben een tijdje niet geweest dus ik moest ff flink inlezen.
Maandag was mijn 28e dag van de cyclus en ik moest dus ongesteld worden maar als je de cyclus van 31 dagen aanhoudt dan had ik vandaag ongesteld moeten worden.
Ik heb dus nog geen last van rooie duivels he maar de test gaf gister negatief aan.
Ik ga me dus nu echt afvragen van ben ik zwanger of ben ik nog aan het ontpillen want ik heb nog geen natuurlijke cyclus gehad....
De vorige keren dat ik stopte met de pil was ik ook gelijk zwanger.
ohhhh ik vind het zo spannend.
Sorry hoor maar ik moest ff mijn verhaal kwijt.
Liefs Tamara.
P.S. Klinkt erg interessant dat pendelen. Ik hoop dat er meerdere binnenkort zwanger zijn!!! Kunnen we allemaal glitters strooien...
Tot gauw.
T wordt nu voor ons allemaal wel heel erg spannend zeg.
Ik ben een tijdje niet geweest dus ik moest ff flink inlezen.
Maandag was mijn 28e dag van de cyclus en ik moest dus ongesteld worden maar als je de cyclus van 31 dagen aanhoudt dan had ik vandaag ongesteld moeten worden.
Ik heb dus nog geen last van rooie duivels he maar de test gaf gister negatief aan.
Ik ga me dus nu echt afvragen van ben ik zwanger of ben ik nog aan het ontpillen want ik heb nog geen natuurlijke cyclus gehad....
De vorige keren dat ik stopte met de pil was ik ook gelijk zwanger.
ohhhh ik vind het zo spannend.
Sorry hoor maar ik moest ff mijn verhaal kwijt.
Liefs Tamara.
P.S. Klinkt erg interessant dat pendelen. Ik hoop dat er meerdere binnenkort zwanger zijn!!! Kunnen we allemaal glitters strooien...
Tot gauw.