Wie ook NOD rond 17 juli

Oh Sharine, mijn naam staat in mijn profiel, vind het zo vervelend om mijn naam hier neer te zetten. Als je hem hebt haal ik hem eraf oke? Mijn geboortedatum is 13-11-1979.

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-07-2007 14:19:51'));

Oh Sharine, mijn naam staat in mijn profiel, vind het zo vervelend om mijn naam hier neer te zetten. Als je hem hebt haal ik hem eraf oke? Mijn geboortedatum is 13-11-1979.

Liefs Yvonne

Yvonne ik kan niet in jou profiel komen dus kan ik niet jou naam zien vertel me hoe ik errin kom

Liefs Sharine

Toch wel Yvonne ik heb je naam al meid haal hem er maar weer snel af.

Liefs Sharine

Haha ja ik kan het toch niet laten! Mijn nieuwsgierigheid heeft de overhand. Bedankt Sharine en ik heb mijn naam er al weer af gehaald.

Liefs Yvonne

Nou meiden,

Sharine gaat voor mij ook pendelen! Vind het toch wel erg spannend hoor! Laten we hopen dat het niet zo lang meer duurt voor dat het raak is!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Nou aan het eind van de middag kwam het ongi-gevoel en nu is dat weer weg en er komen steekjes onderin voor in de plaats. Mijn bh begint ook te knellen nu! Nou ik stop ermee, want ik ben nu aan het overwerken en ga zo lekker naar huis!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Klinkt veelbelovend voor je meid. Ga voor je duimen, hier af en toe ook steekjes onderrin de buik en af en toe een zeurderig gevoel in de liezen vooral als ik mij eigen druk maak.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan