Wie ook NOD rond 17 juli

Hoi Yvonne

Ja soms is het drukker sávonds maar ook niet altijd. Ja ik heb voor mezelf gependeld maar vind dit heel moeilijk om het te doen omdat mijn gevoel bij meespeelt. Ook voor mezelf heb ik gependeld dat ik deze maand zwanger zou zijn. Maar zoals ik al zei het is heel moeilijk om voor mezelf te pendelen.
Heb je al een idee wanneer je volgende week gaat testen als je nog niet ongi bent.

Liefs Sharine

hoi allemaal,

ik lees nu dat (ik ben alweer vergeten wie!) last had van maagzuur. Dat heb ik vandaag ook de hele dag gehad.
Eigenlijk niet gelinkt met eventueel (hopelijk) zwanger zijn, omdat ik dat in mijn vorige zwangerschap pas op het eind had!

nou verder niks.

ik hoop dat sharine gelijk heeft voor ons allemaal, dan zijn er in ieder geval 3 zwanger, zou super zijn!

liefs Dimka

Hey allemaal,

Ik wou vanmiddag al negatief nieuws komen brengen omdat ik dacht dat de RD's er waren. Ik wachte nog ff maar het zette niet door. Ik ben vandaag wel 1 druppel bloed verloren... Wat moet ik daar nou weer van denken???? Ik ben inmiddels al overtijd zelfs als ik uit ga van een cyclus van een maand.....

@ Esther: glitters komen de vrouwen die zwanger zijn hier op het forum strooien zodat wij ze kunnen pakken en het ons misschien geluk brengt. Jah je hebt het goed begrepen ik heb nog geen natuurlijke menstruatie gehad na het stoppen met de pil dus dan zal het wel ronde 1 zijn. Is niet grappig dat wachten... Ik hoop voor jou dat je zwanger bent!

@ Sara: een tweeling lijkt mij ook heel erg leuk. Ik ben ook benieuwd wat Sharine voor mij pendelt. Als ze pendelt dat ik nu zwanger ben haal ik morgen gelijk een test en dan maar hopen dat ie dan positief is.

@ Yvonne: Voor jou ook veel positieve tekens! Maandag is mijn dochter jarig en ik hoop voor jou dat het dan net zo'n feestdag is voor jou als dat het hier is!

Veel liefs,

Tamara.

Hoi Yvonne

Ja soms is het drukker sávonds maar ook niet altijd. Ja ik heb voor mezelf gependeld maar vind dit heel moeilijk om het te doen omdat mijn gevoel bij meespeelt. Ook voor mezelf heb ik gependeld dat ik deze maand zwanger zou zijn. Maar zoals ik al zei het is heel moeilijk om voor mezelf te pendelen.
Heb je al een idee wanneer je volgende week gaat testen als je nog niet ongi bent.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ik hoop dat ik het vol hou met wachten tot maandag en dan wil ik 's morgens testen, normaal wil ik het altijd een dag na mijn NOD doen, maar ik denk toch op mijn NOD. Mijn ei is ook geweest op zondag, dus dat moet kunnen. Wel heel spannend hoor! Ik loop nu met twee tijdbommen als borsten! Maar je weet dat ik dat wel vaker heb gehad, dus ben toch een beetje voorzichtig. En jij dan? Wanneer ga jij testen?

Liefs Yvonne

hoi allemaal,

ik lees nu dat (ik ben alweer vergeten wie!) last had van maagzuur. Dat heb ik vandaag ook de hele dag gehad.
Eigenlijk niet gelinkt met eventueel (hopelijk) zwanger zijn, omdat ik dat in mijn vorige zwangerschap pas op het eind had!

nou verder niks.

ik hoop dat sharine gelijk heeft voor ons allemaal, dan zijn er in ieder geval 3 zwanger, zou super zijn!

liefs Dimka

Hallo Dimka,

Ja ik weet niet of maagzuur er iets mee te maken kan hebben, maar het viel me op dat ik het deze ronde heb. Dat is iets wat ik in de vorige rondes in ieder geval niet gehad heb.
Ja het is erg spannend zo, en ik hoop echt dat Sharine gelijk heeft!

Liefs Yvonne

Hey allemaal,

Ik wou vanmiddag al negatief nieuws komen brengen omdat ik dacht dat de RD's er waren. Ik wachte nog ff maar het zette niet door. Ik ben vandaag wel 1 druppel bloed verloren... Wat moet ik daar nou weer van denken???? Ik ben inmiddels al overtijd zelfs als ik uit ga van een cyclus van een maand.....

@ Yvonne: Voor jou ook veel positieve tekens! Maandag is mijn dochter jarig en ik hoop voor jou dat het dan net zo'n feestdag is voor jou als dat het hier is!

Veel liefs,

Tamara.

Hallo Tamara,

Wat spannend zeg! Heb je al getest dan? Misschien is het een innestelingsbloeding geweest.
Ik hoop idd. dat maandag ook een feestdag is voor mij en mijn mannetje!!
Erg spannend om te moeten afwachten hoor.

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken maar dan heb ik wel een erg late eisprong gehad maar jah alles is mogelijk. Ik heb dinsdag getest maar toen was ie nog negatief. Maar als het gister een innestelingsbloeding was dan is het logisch dat de test nog negatief is.
Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik na het weekend pas weer ga testen. Dan ben ik in ieder geval lang genoeg overtijd.
Maar het is wel spannend hoor!
Ik heb zoiets van als ik niet zwanger ben laat me dan maar ongesteld worden.

Succes!!
Liefs,

Tamara.

Terug
Bovenaan