Wie ook NOD rond 17 juli

Hoi Yvonne en Tammie

Het word echt spannend voor je yvonne dus als ik goed begrijp test je maandag als je ongi er niet is. Maagzuur kan wel met zwangerschap te maken hebben maar voor 2 maanden terrug had ik dit ook maar goed ga voor je duimen meid.

Tammie
Innestelingsbloeding kan ook komen op de dag dat je normaal ongi moet worden dus het kan best zijn en dat je lichaam gewoon langzaam je hcg hormoon aanmaakt. Ga voor je duimen meid dat het zo mag zijn.

Nou meiden mijn klachten beginnen nu echt te komen. Ongigevoel begint wat meer te worden, heb last van lage rugpijn, vreselijk veel last van afscheiding en steken in mijn borsten (het gevoel alsof je borsten vol zitten met melk en dat het erruit moet), en mijn temp was vanaf gisteren weer gestegen naar 37,0. Maar goed wil me er ook niet teveel aan vastknopen omdat ik normaal gesproken weinig tot nergens geen last van heb als ik ongi moet worden en nu wel. Nu weet ik niet of ik 17 juli mijn NOD moet aanhouden of 19 juli omdat ik denk ik mijn ei wat later heb gevoeld.

Spannend meiden

Liefs Sharine

Hallo Tamara,

Het kan best want de innesteling kan tot 12 dagen na je eisprong duren. En het is wat Sharine zegt, je lichaam kan langzaam het HCG hormoon aanmaken. Dus je gaat ook na het weekend testen? Ik ga als ik niet ongi wordt op maandagmorgen  testen. Ja erg spannend hoor! Ik heb ook zoiets als ik niet zwanger ben laat dan de ongi direct maar komen! Als je overtijd bent en alsnog ongi wordt is de teleurstelling veel groter.
Nou succes!

Liefs Yvonne

Hallo Sharine,

Ja ik weet het dat het niks hoeft te zeggen, daarvoor heeft ons lichaam ons al vaker voor de gek gehouden he? Toch hoop ik dat het nu wel raak is! Zo spannend allemaal.Deze maand heb ik ook weer meer last dan de vorige. Toen had ik weinig tot niks last en nu voel ik van alles weer. Borsten(net als jij), buikpijn en noem maar op. Ik hoop echt van harte dat het nu voor ons allemaal postitief wordt deze ronde. Pppff nog 3 nachtjes slapen!!! Haha heb gelukkig een druk weekend, dus niet veel tijd om erover na te denken.

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Tis voor ons allemaal echt enorm spannend!
Ik dacht vandaag al dat het zaterdag was maar helaas!!
Gelukkig heb ik ook een druk weekend, de verjaardag van mijn dochter.

Sharine hoe is het met jou dochter? Ik hoop dat ze alweer meer opgeknapt is.
Ik geloof dat ze ongeveer zo oud is als de mijne. Die van mij wordt maandag 7. En ze is behoorlijk eigenwijs en heeft een hele eigen mening. Niet altijd even makkelijk maar wel enorm genieten!

Pfff ik wou dat het al maandag was......

Liefs,

Tamara.

Hallo Tamara,

....hier nog iemand die niet kan wachten tot maandag! Haha en ja het is voor ons allemaal erg spannend. Ik hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben van jullie dochter. Leuk hoor  dat ze zo'n eigen mening heeft, haha dat zijn later de leukste herrineringen!

Liefs Yvonne

Hoi Tammie en Yvonne

Erg he die ongeduldheid en  ik moet nog langerder wachten. Maar wie weet word onze geduld wel beloond meiden.

Tammie nee mijn dochter is nog maar 21 maanden, maar wel een echte meid die wel weet wat ze wil hahahaha. Maar in iedergaval alvast van harte proficiat me je dochter en ik hoop dat ze een fijne dag heeft en jij ook natuurlijk

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja het is wat he? Dat afwachten! Ik hoop ook dat het beloond wordt!

Liefs Yvonne

Hahaha later wel jah!
Maar nu heb ik wel momenten dat ik denk van wat moet ik daar nu weer voor antwoord op geven.
Krijg ik ook nog dikwijls te horen dat ze spreeeeeeeeekend op mij lijkt!
Hahah.
Ik heb inmiddels ook weer een baan maar als het meezit mag ik vanmiddag ook nog op sollicitatiegesprek!!
Ik hoop het want dan gaat de dag ook weer wat sneller!
Ohh ik ben echt erg.
Ik heb de test dinsdag ook later op de ochtend gedaan en misschien zat er daarom ook wel te weinig hcg in voor een posi test. Ik durf alleen nog niet weer te testen.
MOET van mezelf wachten tot volgende week haha!
Duimen duimen en nog eens duimen!!

Liefs Tamara.

Terug
Bovenaan