Wie ook NOD rond 17 juli

Hey Sharine,

Wat gaat dat hard zeg met die berichtjes.
Terwijl ik een bericht aan het typen was hadden jullie ook alweer gepost.
Ik las op een ander forum dat je dochter 21 maanden was. Maar is ze alweer wat beter dan?
Je hebt het wel druk of niet met al die pendelaanvragen!

Tis echt enorm spannend maar tis te hopen dat we straks door kunnen naar het zwanger forum. We zijn dan ook alledrie tegelijk uitgerekend!
Ik op mijn verjaardag zelf heb ik uitgerekend!

Liefs,

Tamara.

Hallo Tamara,

Dat kan ik me voorstellen met zo'n bijdehandje! Haha, ja en het is erg leuk als ze op jouw lijkt! Weet je ook hoe je zelf was. Gefeliciteerd met je baan en ja als je wat te doen hebt dan sta je er ook niet zo snel bij stil. Heb zelf gelukkig ook een druk weekend, dus die gaat zo om(hoop ik)!

Hey hallo allemaal,

Jeetje, wat moest ik een hoop bijlezen zeg!! Pffffff......... hahaha
Ik lees dat jullie alledrie nog in spanning zitten, nou hier nog zo eentje!
Ik zit vandaag op dag 31, vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen, dus morgen NOD. Als ik niet ongi wordt dan ga ik zondag testen, we gaan morgen een weekend naar Sauerland, dus dan neem ik gewoon een test mee.
Ik voel me in tegenstelling tot eerder deze week zwaar k** (sorry voor het woord)
Ik ben echt telkens met vlagen erg misselijk, heb ontzettende last van mijn darmen en voel me emotioneel een wrak. Vandaag heb ik echt een baaldag, maar dat kan ook komen omdat ik vannacht lang wakker ben geweest omdat ik erg beroerd was.

Herkennen jullie dit?
Ik had gister ook extreem veel last van helder witte afscheiding (eb ik ook nooit eerder gehad)
Ben ik gewoon ziek of kunnen het tekenen zijn?

dikke kus, Es

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2007 17:04:49'));

Hey hallo allemaal,

Jeetje, wat moest ik een hoop bijlezen zeg!! Pffffff......... hahaha
Ik lees dat jullie alledrie nog in spanning zitten, nou hier nog zo eentje!
Ik zit vandaag op dag 31, vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen, dus morgen NOD. Als ik niet ongi wordt dan ga ik zondag testen, we gaan morgen een weekend naar Sauerland, dus dan neem ik gewoon een test mee.
Ik voel me in tegenstelling tot eerder deze week zwaar k** (sorry voor het woord)
Ik ben echt telkens met vlagen erg misselijk, heb ontzettende last van mijn darmen en voel me emotioneel een wrak. Vandaag heb ik echt een baaldag, maar dat kan ook komen omdat ik vannacht lang wakker ben geweest omdat ik erg beroerd was.

Herkennen jullie dit?
Ik had gister ook extreem veel last van helder witte afscheiding (eb ik ook nooit eerder gehad)
Ben ik gewoon ziek of kunnen het tekenen zijn?

dikke kus, Es

Hallo Esther, je zou het niet beter kunnen beschrijven! Heb hetzelfde, zat afgelopen nacht om half twee nog beneden! Wordt vaak misselijk aan het eind van de avond. Heb verder erg pijnlijke borsten en mijn staartbotje is erg gevoelig, vooral als ik lang zit. Ga maandagmorgen op mijn NOD testen. Ppppfff we zitten allemaal in spanning!
Een paar dagen geleden had ik echt klonter(sorry) afscheiding. Nu valt het weer mee.

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Dan zaten we vannacht samen beneden om half 2! hahaha... Ik voel me zooo ontzettend rot!!
Ik ben zo blij nu met dit forum...
Ik zal toch niet gewoon maar ziek zijn? ik ben nooit ziek en heb nooit zo last van mijn darmen en maag!
Ik was echt superberoerd vannacht en nu kan ik gelukkig telkens ff de frisse lucht in lopen..... Voel me verder niet ziek, geen koorts enzo, niet lamlendig alleen maar mijn maag en darmen, jij ook?

Spannend voor ons!

xx Es

Hallo Es,

Nee, ik ben vorige week al ziek geweest. Heb ook geen koorts of zo. Ik ben ook best wel zeurderig. Haha mijn mannetje vroeg vorige week of ik soms ongi moest worden! Ik reageer dus echt kattig en had om het minste geringste tranen in mijn ogen, tewijl ik geen huilebalk ben! Zo raar allemaal! En ik ben stiekum ook blij dat ik niet de enige ben! Ik hoop van harte dat we niet ongi worden hoor! PPfff dat zou wel een teleurstlling zijn!

Liefs Yvonne

Nou meiden, ik ben weg, ga nu lekker naar huis! Ben er waarschijnlijk morgen nog even, ben nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat! Haha doei doei!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Nou , ik denk echt dat jij zwanger bent hoor, jij hebt ech alle tekenen! Heb jij de online zwangerschapstest al gedaan van predictor.nl? Doe die maar eens, dan doe ik hem ook ff, kijken wat eruit komt....
Ik laat het je zo weten! haha
Pfff, ff weer een vllag van misselijkheid! ff wegblazen, hihi...
Tot snel, dat de RD's maar niet komen!!!

Es

Terug
Bovenaan