Wie ook NOD rond 17 juli

Hoi Esther

Nou ik heb die test gedaan en ik kwam uit op 15 punten als ik die test moet geloven ben ik zwanger. Nou ben erg benieuwd.

En jij wat kwam er voor jou uit.

Liefs Sharine

Ik heb mijn Nod op 20 juli, we gaan de 23e op vakantie. Spannend! Met een beetje geluk dus testen op de camping...  

Hai Sharine,

Ik kwam uit op 13 punten, dus ik moet goed op mezelf passen, haha...
Vind het wel grappig zo'n testje, zal wel niet veel zeggen, maar toch!
Ik voel pas sinds 2 dagen zo rot, dus kan ook best wat anders zijn.....
Hoe ist met jou dan?
Nog voor jezelf gependeld de laatste tijd? Komt er altijd dezelfde uitslag uit? Aks ik jou was zat ik er de hele dag mee te pendelen, haha...
Je krijgt wel heel veel aanvragen zovia de forums, wel vermoeiend of niet? Heb je al een paar keer gelijk gehad of ben je nog maar net begonnen.. Ik hoop voor je dat je het vaak goed hebt..

Nou meiden, tot snel maar weer, ben er vanavond nog en dan dus een weekendje niet. ben wel heel benieuwd naar alle uitslagen dus willen jullie het forum hoog houden?

xx Es

Hoi Esther

Pas maar goed op Esther ga voor je duimen meid.
Ik heb natuurlijk ook voor mezelf gependeld en heb dit een aantal keren gedaan en ik zou zwanger nu zijn dus ben ook erg benieuwd of dit ook zo is.
Ja ik ben ook erg druk nu met pendelen. Heb op dit moment even een stop gezet hier want ik kreeg zoveel aanvragen en kon het allemaal niet meer bolwerken. Ik pendel actief mee op een andere site ben daar 1 van de pendelaars. En die aanvragen gaan voor. Heb er nu nog een aantal hier staan en die doe ik natuulijk allemaal nog maar ze moeten wel even geduld hebben. Ik geef vanzelf weer aan wanneer ik weer nieuwe pendelaanvragen wil aannemen.
Pendelen kost ontzettend veel geestelijk energie en dat doe je niet de hele dag. Heb er vanavond weer 5 gedaan en ik ben kapot. Moe en moe mijn ogen vallen haast dicht. Maar ik vind het wel leuk om te doen.

Met mij is het nog steeds hetzelfde af en toe ongi krampen en last van mijn onderrug en af en toe steken in de borsten en vreselijk veel last van afscheiding (sorry maar ik voel het soms lopen) maar goed moet ook nog even geduld hebben. Oficieel 17 juli maar heb waarschijnlijk een dag of 2 later mijn eisprong gehad.

He en een fijn weekend gewenst en succes met het testen als het nodig is.

Liefs Sharine

Hey hallo allemaal,

Ik zat vandaag zo in spanning dat ik het niet kon laten om te testen. Ik was nog wel naar mijn moeder gegaan voor afleiding en die zei ook van als ik jou hoor ben je gewoon zwanger. Ik mijn vriend smsen of die ff een test wou kopen voor ie naar huis ging.
Zodat ik morgen kan testen maar kon het niet laten.
Ik heb getest en als je heeeeeeeeeeeeeel goed kijkt zie je heeeeeeeeeeeel vaag een blauw streepje (heb hem aan het eind van de middag gedaan na het drinken van een paar glazen water) Ga er dus nog niet van uit dat het raak is. Ga morgen vroeg maar ff opnieuw testen en dan hopen dat ie een duidelijkere blauwe streep geeft.
Ik hou jullie op de hoogte en succes met afwachten en hoop dat we allemaal zwanger zijn!

Liefs,

Tamara.

Hai allemaal,

Tamara, dat klinkt veelbelovend!! Je bent vast zwanger, want een streepje is een streepje, dussssss GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Sharine, jou klachten worden ook steeds duidelijker, ik heb het idee dat ik straks als enige overblijf van ons clubje, want ik heb net getest en was hartstikke negatief! Ik heb ook het gevoel dat mijn RD's vandaag komen, want heb een beetje ongikrampjes en last van mijn onderrug... Mijn andere klachten zijn verdwenen, was misschien gewoon echt niet lekker te pas! ik dacht ik test nu maar ipv morgen, want dan kan ik lekker rosétjes drinken dit weekend......

We hadden eigenlijk al weg moeten zijn, maar mijn vriend is naar de garage, de kofferbak gaat ineens niet meer open en die is elektrisch dussssss balen!!

Hey ik hoop maandag allemaal goede berichten te lezen, ik duim voor jullie

dikke kus, Es

Terug
Bovenaan