Wie ook NOD rond 17 juli

Hey Esther,

Ik heb vanmorgen opnieuw getest en hij was weer positief. Ik test zelf met de test van Kruidvat die schijnt heel gevoelig te zijn en dat blijkt. Tis nog steeds een vage streep maar een streep is een streep dus als alles goed blijft gaan worden we in maart papa en mama.
Wat betreft steekjes in de buik, die heb ik ook nog steeds en pijn in de onderrug ook.
Ik heb vanaf de eisprong al vanalles gevoeld terwijl ik daar normaal geen last van heb.
Ik hoop dat jullie allemaal mee kunnen naar het zwangerforum!

Ik zal de beloofde glitters strooien!

Liefs,

Tamara.

Hoi Tammie

Fantastische meid ik heb ze gevangen hoor die glitters van jou. Ga lekker genieten meid van je zwangerschap. Hoop dat ik snel met je mee mag naar het zwangerforum.

Liefs Sharine

He Esther

Balen meid dat je test negatief was. Ga met lekker van je rose genieten heb je even nodig. Hoop voor je dat de volgende maand beter nieuws hebt te vertelen.

Liefs Sharine

Hoi meiden,

@Tamara, nogmaals gefeliciteerd! Bedankt voor de glitters, wie weet helpt het. :)
@Esther, ja het is balen. Geniet lekker van je daagjes weg. Ff lekker ontspannen.
@Sharine, wat vervelend van de buikpijn etc. Zijn bij jou de RD’s al doorgezet of gelukkig nog niet?

Ik heb nu sinds maandag regelmatig steken in mijn buik. Sinds woensdag had ik opeens een hele hevige pijn links onder in mijn buik en daarna weer af en toe steken. Daarstraks ben ik zelfs ff op bed gaan liggen van de steken. Het lijkt wel op ongi-krampen, maar mijn nod ligt ergens tussen 22 en 27 juli. Tja, aangezien ik al 2 maanden een langere cyclus heb gehad dan normaal, houd ik daar wel rekening mee. Verder heb ik ook sinds gister gevoelige borsten en donkerdere tepelhoofden.
Pff, en ik moet nog minstens 8 dagen wachten voor ik kan testen.

Succes allemaal.

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Ja alles voelt nog steeds hetzelfde aan nog steeds zo af en toe krampjes onderrin de buik en als ik een onverwachtse beweging maak een steek in mijn lies. Afscheiding en een lage rugpijn vooral sóchtends.

Maar wat jij beschrijft heb ik ook gehad alleen niet zo pijn dat ik op bed moest gaan liggen. Ga voor je duimen meid, vervelend is dat he dat je nog 8 dagen moet wachten.

Liefs Sharine

Hallo Meiden!

Hey Tammie, gefeliciteerd meid! Echt super geweldig! Ik heb ook je glitters gevangen en ik hoop genoeg dat het ons hier helpt! Haha!

Meiden, ik heb alleen nog een heel gevoelig staartbotje en zere borsten en een rommelig gevoel onderin mijn buik. Geen steken meer, dus is best wel rustig. Ik ben nu erg onzeker en heb het gevoel dat mijn ongi gewoon komt. Ik hoop het echt niet hoor!

Liefs Yvonne

Hallo Es, hey ik dacht vanmorgen ook ik voel niks meer en ik heb het me verbeeld, maar het is nu ook rustiger en ik heb ook geen steekjes meer. Wel een heel zeer staartbotje en borsten. en een rommelig gevoel onderin mijn buik. Je weet het nooit misschien te vroeg getest! Ik hoop voor je dat dat het is hoor!

Liefs Yvonne

Hallo Es en Sharine, jullie hebben de test ook gedaan he? Ik kom op 18 punten. Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is? Spannend hoor!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan