Wie ook NOD rond 17 juli

Hoi Meiden,

Tammy gefeliciteerd!!!!! Ik heb je glitters ook opgevangen!
Esther jammer, hopelijk volgende keer beter!!!!!
Voor de rest nog succes!!!

ik was een film (voor het eerst!) aan het downloaden en daardoor deed me computer voor de rest niks meer!!!!!
Ik heb gisteren zomaar wat bruine afscheiding, schrok me dood!!! Hopelijk is het een innestelingsbloeding. Ik blijf duimen, ik moet wachten tot dinsdag. ik hoop dat sharine gelijk heeft van mij!!!!

Mijn duimen doen zeer hoor

liefs dimka

Hoi meiden,

@Sharine: spannend!! Hoeveel dagen moet je nog wachten voor je gaat testen?
@Yvonne: vervelend die onzekerheid he? Ik ben voor je aan het duimen dat het raak is deze maand.
@Dimka: succes nog deze laatste dagen voor je nod. Welk programma heb gebruikt voor die film?

Hier is het weer spannend geworden. Ik heb vanmorgen eindelijk mijn temp stijging gehad. Het is wel veeeel later dan verwacht, maar goed dan heb ik nog een kan dat het raak zou kunnen zijn. Ik ben nu alleen wel helemaal de tel kwijt wat nod betreft. De vorige ronde had ik op dag 21 mijn ei en nu zit ik al op 25….. Betekent dit dan dat mijn cyclus weer langer is dan de voorheen standaard 31 dagen? Moet ik weer uitgaan van de 36 dagen (of misschien wel meer) van de vorige ronde? Pff, wat een gedoe zeg. Ik wil deze keer niet weer blij gemaakt worden met een dooie mus. ;-s Ik ga deze keer ook later testen dan de vorige ronde.

Oh ja, niet om jullie hoop weg te nemen, maar ik heb die test vorige maand ook gedaan. Ik had de ene keer 15 punten en de andere keer 18 en toch was ik niet zwanger. :-( Ik hoop natuurlijk dat hij bij jullie wel klopt. ;-P

Dames ik ga weer door met duimen voor jullie.

Liefs,

Sara

Oh ja, ik had nog een vraagje.... Slikken jullie ook visolie? Zo ja, is dat dan alleen de Omega 3? Of ook met  Omega 6 en  Omega 9?

Liefs,

Sara

hoi Sara,

ik heb lucky torrents gebruikt en hij was hem aan het downloaden met azureus, nu ondertussen aan het oploaden, mijn god wat moet je een geduld hebben!!!
heb jij een beter programma???

liefs dimka

Hoi Dimka,
Ik zelf gebruik af en toe Bitcommet of LimeWire. De eerste werkt met torrent files en de anders is een soort van zoek- en download-programma. (erg makkelijk)  
Uploaden betekent dat andere mensen bij jou aan het downloaden zijn. daar hoef je dus niet op te wachten. Alleen op het downloaden.

Succes ermee.

Liefs,

Sara

hoi Sara,

toch handig zo'n forum. en iedereen maar zeggen dat we soms alleen met zwanger worden bezig zijn!!!!!!!!!!!!
weet je toevallig ook waar de film dan staat op je computer als ie gedownload is, dan dan ik hem zeker op dvd branden?
Klinkt allemaal zo simpel maar zo'n 1e keer is toch moeilijk!!!!

liefs dimka

Hoi Dimka,
Haha, ja dat valt toch best mee. haha.
Ja, ik moest het ook leren. Gelukkig had ik een bekende om het aan me uit te leggen. Mijn files komen in Mijn ontvangen bestanden (in Mijn documenten) of in My dowmload files (op de C-schijf).
Je kan kijken waar jou programma de file opslaat in de opties van je programma. Meestal staat er dan ergens bestanden opslaan in:. . . .
Om het makkelijker te maken voor jezelf kan je dit ook veranderen naar een map die je makkelijk kan vinden. En ja, je kan hem dan branden.

Succes ermee!!

Liefs,

Sara

hoi dimka
ik moet ook op 17 juli ongi worden
we blijven duimen
hopelijk is het deze ronde raak groeten eashr

Terug
Bovenaan