Wie ook NOD rond 17 juli

hoi meiden,

ik word wel wat onzeker nu. nog steeds wat bruine afscheiding, vanmiddag bijna weg, nu weer wel wat ook wat rosig erbij. geen echt helder rood bloed. ik weet het niet meer. Zou ineens wel een hele rare ongi worden. normaal altijd 27 a 28 dagen en heel heftig meteen.
ik blijf wel hopen op een innstellingsbloeding, maar mijn hoop word wel iets minder nu.
ik heb geen ervaring ermeem dus weet niet hoelang of heftig zoiets kan zijn.

@sara, dvd staaterop!

liefs dimka

Hoi meiden,

ik ben er vroeg bij vandaag, moet zo werken!
Mijn RD heeft doorgezet. Vanmorgen tot echt ingi. Geen innestellingsbloeding. en dat voelde behoorlijjk k*t (sorry voor dat woord).
Sharine had voor mij jammer genoeg niet gelijk, hoop voor de andere meiden wel.
Voor ons gaat er weer een klusmaand aankomen, ben vruchtbaar van ongeveer 27 juli tot 3 augustus, neem het deze keer maar wat ruimer aangezien ik ineens ook sneller ingi ben deze maand. Ook weer nieuw voor mij, wel heel kort een cyclus van 25 dagen.
Volgende NOD van mij zet ik maar op 12 augustus, dan ga ik uit van de 27 a 28 dagen van normaal.

@Sharine zou je voor mij nog eens willen pendelen, ben benieuwd wat ie nu aangeeft. Bedankt alvast

Rest van de meiden ik blijf duimen en hopen op meer glitters

liefs Dimka

hoi meiden,

ik schreef het verkeerd, ben natuurlijk eerder ongi geworden, dus mijn NOD valt op 10 augustus.

liefs dimka

Hey meiden,

Vanmorgen getest en hartstikke negatief, dus jammer maar we gaan naar de volgende ronde. Ik hoop dat de RD snel doorbreken nu. Heb nog geen ongi-gevoel, maar de vorige ronde was het er ook in een keer. Erg jammer had het zo gehoopt deze ronde, maar gisteren had ik het gevoel dat ik negatief zou testen en dan hou je daar al rekening mee.

Nou Dimka jammer dat bij jou de RD zijn gearriveerd! Hoop dat je meer succes hebt in de volgende ronde!

Liefs Yvonne

Hoi Dimka en Yvonne

@ Dimka balen meid dat je ongi toch heeft doorgezet hoop voor je de volgende ronde meer succes

@ Yvonne jij ook balen dat de test negatief aangaf maar zolang de ongi nog niet heeft doorgezet heb je nog hoop. En anders heeft mijn pendel het helemaal fout gehad.

Bij mij is alles nog hetzelfde niks anders maar ja ik heb ook wat later mijn NOD i.v.m een latere eisprong. Maar goed ik hou er ook rekening mee dat mijn ongi komt.

Liefs Sharine

Hallo Sharine

Ja dat is ook zo, maar ik had gisteren al het gevoel dat de test negatief zou zijn. Heel raar, het is natuurlijk nog wachten op mijn ongi, maar ik denk dat ie gewoon komt. Nog niet echt een ongi-gevoel vandaag. Heb gister en vandaag niet veel gevoeld het is net of het is opgehouden met kwaaltjes en zo.

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Hier nog geen RD te bekennen, misschien morgenvroeg? Nog even afwachten nog, als ik dan toch ongi wordt, mag het van mij direct komen hoor! Pppff nou jullie horen morgen van me of ze er zijn of niet..........? Echt een ongi-gevoel heb ik nog niet af en toe beetje onrustig in mijn buik, mijn borsten zijn nog wel gevoelig.

Nou liefs Yvonne

Hoi Meiden

Vandaag is het knap rustig in mijn onderbuik. Maar ik heb nu barstende koppijn. Maar goed dat het rustig word is voor mij geen goed teken eigenlijk, dus zal voor mij de ongi ook wel van de week komen.

Liefs sharine

Terug
Bovenaan