Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi,

Tja, het wordt spannend nu!
Wanneer je het beste kunt testen? Bij mijn eerste kindje heb ik op de dag van mijn NOD getest! En toen had ik gelijk een hele dikke streep....
Ik heb vanochtend zo;n mat care gedaan! Kreeg ik een vaag vierkantje in het resultaatvakje...weet ik nog niets!

maar gewoon even afwachten op mijn NOD donderdag! Dan ga ik zaterdag testen!
Niet op mijn NOD dus! Ik vind het weekend veel leuker...als ik dan nog niet ongi ben!

Roos

hai meiden,

Ik sluit me ook maar ff bij jullie aan (als dat mag) Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, dit is onze 3e ronde en ik heb al een cyclus van 31dgn en een cyclus van 34 dgn gehad.... Nu is het inmiddels alweer dag 35 en er zijn nog steeds geen gearriveerd!!!
Ik heb vanmorgen getest en deze was negatief, dus zwanger zal ik wel niet zijn, maar ik begrijp er echt helemaal niets van.....

Ik hoop voor jullie dat het heel snel raak is en alle testen straks positief!!

Esther

Hoi Sharine en Nina, hoe is het nu met jullie? Nog geen RD's te bekennen hoop ik???

En Sara?? hebben de RD's doorgezet, ik hoop het niet meid.

Wat raar mamaroos zo'n vierkantje op de test. Zeker zo van slag van je HCG dat ie maar liefst  4 streepjes laat zien haha! Jij hebt dezelfde dag je NOD als ik. Ik begrijp dat je pas in het weekend wilt testen, maar ik hou dat niet vol hoor. Donderdagochtend here I come...

He Esther, sluit je hier maar lekker aan hoor. Ben je hiervoor aan de pil geweest misschien? Dan kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is en dat je cyclus op en neer gaat. Heb ik ook zo erg gehad 4 jaar geleden (cyclus van 32 tot 56 dagen). Ik werd er gek van. Op advies van de huisarts gaan temperaturen om te kijken of ik uberhaupt een eisprong had, en daar was ie duidelijk op te zien. De 5e cyclus (die van 56 dagen) ben ik toen zwanger geworden. Na de bevalling ben ik niet meer met de pil begonnen en toen is het eigenlijk meteen regelmatig geworden. Zit nu nog steeds op 27-29 dagen. Dat er 4 jaar tussenzit dat we weer zwanger willen worden is eigen keus hoor. Wat ik dus eigenlijk wil zeggen, is dat het dus kan dat het ff wat langer duurt voordat de RD's komen. Blijven klussen dussss want je weet niet wanneer je eisprong komt. Lastig he, ik weet het.

xx Luna

Hoi Luna,

Nee, het heeft niet doorgezet. Begin er toch redelijk gek van te worden. Vandaag dag 60. Morgen HA bellen.

En jij? Al kwaaltjes ofzo?

En de rest van de meiden? Hebben jullie al kwaaltjes of rd-symptomen?

Groetjes,

Sara

ha meiden,

hier nog niks in zicht, maar na 8 regelmatige cycli ben ik de afgelopen drie keer een beetje wisselend geweest. Ik weet dus ook niet goed of ik vandaag mijn NOD moest hebben. (volgens babybrabbel wel)

Maar ik heb ook helemaal geen verschijnselen en heel af en toe een licht gezeur, wat je ongibuikpijn zou kunnen noemen (maar meestal is het erger)

We wachten het gewoon af.

Meestal begint het 's ochtends na het opstaan bij mij, dus morgen maar weer afwachten.

En hoe is het ij jullie?

gr. nina

Luna...Groot gelijk hoor!
Donderdagochtend is het hier altijd spits uur...Mijn oudste moet dan aan de pap en naar het KdV en mijn vriend en ik allebei aan het werk. vrijdag moet ik alleen werken...
Tja,...en daar kan ik (hoplijk positief) nieuws niet gaan delen...
Bovendien heb ik er nu al te veel testen aan verspeeld...
Als ik zaterdag nog niet ongi ben...neemt de kans op een positieve test enkel toe!

Hoe voel jij je? All klachten!
Ik zit hier alleen maar verkoudne te wezen...Weet niet goed wat ik allemaal voelen moet!
We zien het wel

Roos

Weer niet

Vandaag bruine afscheiding. Dat heb ik bijna elke maand. 1 dag bruin, dan een dag niets en dan komen de rode duivels in volle kracht.
Dus woensdag staan de duivels gewoon op de stoep.

Mijn temperatuur is ook omlaag, dus ik hoef echt geen valse hoop te hebben.

Ik duim dat ze duivels bij jullie wel wegblijven
Succes allemaal!

Dag meiden,

gister mn nod, maar nog steeds geen teken van de rode duivels. normaal ben ik echt precies met 28 dagen. nou was ik vorige maand wat van slag omdat ik toen van de trap ben gevallen en toen werd ik met 21 dagen al ongesteld (dag na de val) Dus misschien dat het daar mee te maken heeft. Ik hoop het niet natuurlijk.
Wat balen trouwens dat er hier en daar al wel weer bij anderen van jullie ongesteldheids tekenen beginnen. Hopen dat iedereen snel zwanger is.

Kus

Terug
Bovenaan