Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi mamaroos, balen hoor, je hebt het wel spannend gehouden. Op naar de volgende ronde maar. Weer veel klussen de aankomende week voor mij , volgens de een paar sites moet mn ei er zo'n beetje  aankomend weekend zijn.
Ik kan mn eisprong alleen niet voelen, dus zou niet weten wanneer die komt of er is of al voorbij is.
Wat is trouwens beter?? Ik lees hier zoveel verschillende verhalen. iedere dag klussen, om de dag, ik weet het niet meer hoor. Ik hoor hier ook vanalles over dingen die je moet doen om sneller zwanger te raken.
Iemand nog tips ?????

Kus

He Roos, ze zijn dus toch gearriveerd, zag ik. Heb je dus waarschijnlijk toch een latere eisprong gehad. Hoe je nu moet rekenen? Geen idee. Ik zou nu zelf een langere klusperiode nemen als ik jou was, dus beginnen op het schema van 28 dagen en dan zo'n beetje om de dag blijven  doorgaan. Hoe lang was je cyclus de afgelopen keer? Dan zou ik die als uiterste datum nemen wat betreft het klussen.

He Knutseljuffie. Ik weet ook niet wat beter is hoor, maar over het algemeen lees ik wel van meiden die bij de gyn komen dat wordt aangeraden om de dag te klussen. Dit hangt misschien ook wel af van de kwaliteit van de zaadjes, want ik heb ook gelezen dat als de kwaliteit daarvan goed is dat je dan ook rond je ei iedere dag kan klussen. Zelf begin ik vandaag en dan om de dag en dan ma-di-woe (als het goed is is dan de ovulatie).

Succes allemaal!
xx Luna

Hoi Luna,

bedankt voor de tip, Denk dat onze eisprong ongeveer gelijk ligt (dag na eclkaar. ben de 22ste ongesteld geworden met een cyclus van 28 dagen, dus dan zou ik ergens de 2de september mn ei moeten hebben als ik het zo even uitreken op 1 van de vele sites. Wij zijn eergister ook aan het klussen gegaan (vindt het toch zo raar klinken dat klussen, ik doe alle verbouwingen in huis, dus voor mij is het een vreemde associatie)
Hopen dat het deze maand raak is. We hebben nog niet echt een kans gehad, vorige maand (half juli) ben ik van de trap gevallen en veel te vroeg ongesteld geworden. Dus ik hoop dat mn lichaam nu weer een beetje ok is.

Dus we gaan er weer voor, we zijn wel erg onpraktisch bezig heb net mn introductie avond op de uva gehad. Ik begin volgende week aan een studie naast mn nieuwe baan. Dus als het nu lukt.....onpraktisch maar het zou wel super zijn. Hoop dat jullie dan ook allemaal gezellig zwanger worden. Kunnen we met zn allen naar een nieuw forumonderwerp. Maarja, nog even afwachten. eerst maar weer aan de klus

Groetjes en succes allemaal

He Knutseljuffie, volgens mij klopt je berekening niet hoor. Mijn ongi begon nl. ook op de 22e alleen heb ik dan een cyclus van 27 dagen. Ik heb voor de zekerheid nog even gecheckt op babybrabbel.com en jouw vruchtbaarste dag is op 4 september. Je ovulatie is dan op 5 september. Dus niet te vroeg stoppen met klussen hoor!!

Groetjes, Luna

Hoi luna,

Bedankt voor je reactie, ik ga gewoon lekker door met klussen  helemaal geen problemen mee. Jij moet dus ook alweer beginnen. tis hard werk hoor zwanger worden  ik vindt het nu nog leuk.kan me voorstellen dat als je al wat langer bezig bent dat er op een gegeven moment echt een verplicht gevoel bij komt en dat de lol er ook wel af gaat.

Welke site heb jij dat van 4 september eigenlijk uitgerekend?

Groetjes Jen

Hoi luna, overbodige vraag, las je berichtje nog is goed en zag dat je het op babybrabbel had gevonden. sorry en dank je

He Knutseljuffie, gelukkig maar dat je het klussen leuk vindt, dat scheelt alweer! Zelf had ik eigenlijk gisteren al aan de bak gemoeten maar ben helemaal niet lekker, nu nog niet. Heb op dit moment veel eiwit slijm, dus  moet vandaag toch echt beginnen, maar ik ben echt niet lekker, bleeeh. Heb er dus ook helemaaaal geen zin in.

xx Luna

Hoi Luna,

Balen hoor. Kan me voorstellen dat   je geen zin hebt als je niet lekker bent. Hoi lang zijn jullie intussen bezig? en heb je al kinder(s)? Ben wel benieuwd hoor voor mij is het allemaal nog zo nieuw, vin het echt spannend. Zowel mn vriend als ik hopen dat ik snel zwanger wordt.  vrienden van ons hebben  nu een babytje en we zijn er gister geweest, dan begint het toch echt wel te kriebelen hoor.

Hopen dat je je snel beter voelt.

Kus Jen

Terug
Bovenaan