Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi luna,

Ga jij ook nog even door met klussen?? ikke wel. Voor de zekerheid. Over die kilo's en cupmaten. Ik zit nu op cupmaar 80d/75e, en het gaat er maar niet af, begon in februarie met 80 of 75 c dus het is flink gegroeid ;) Ik vindt het niet erg, alleen moest wel een hele nieuwe bh collectie aanschaffen.
Jij ook nog even succes met de laatste loodjes ;) ben wel een  beetje moe aan het worden hoor.zelf mn katten vinden half 6 te vroeg om op te staan, die blijven rustig doorklieren tot half 1. Naja, nog even en dan komt er weer wat rust in de tent.

Groetjes Jen

He Knutsel!

Was gisteravond rond half 12 thuis en we hebben toch nog geklust. Om het 2 dagen achter elkaar niet te doen vond ik ff te veel. Vanmorgen temp genomen, is ie 0,1 graad gezakt, dus gisteren niet mijn ei gehad. Ik hoop dat ie dan vandaag komt en dat morgen mijn temp omhoog gaat. Deze keer iets langere cyclus dus.
Ik ben ook echt bere-moe. Ik ga vanavond vroeg naar bed, lekker slapen.

Jij ook nog succes met klussen, het zit er bijna op.

xx Luna

Hoi luna,

Het zit er alweer op. nog een weekje wachten en dan is de nod alweer (okee, een week en een dag ) Dit vindt ik het langste duren, wachten tot je weet of je wel of niet ongesteld wordt. Het liefst niet natuurlijk.
Voor jou was je nod ook de 17de of 18de he?? Hopen dat het voor ons beide raak is. Zou wel leuk zijn. Kunnen we daarna samen aftellen tot de bevalling.
maar nog even afwachten dus.
Ik heb trouwens een vraag en ik vroeg me af of jij daar een antwoord op had. Ik hoor zoveel verschillende verhalen over het wel of niet een wijntje of een biertje drinken in de eerste maand (dus als je het nog niet weet). De ene zegt niet doen super slecht en de ander dat het niet zo uitmaakt omdat het dan nog niet in contact staat met je lichaam. Ben al wel sinds mei gestopt met roken (rookte alleen maar in het weekend op feesjes, maar toch). Maar het is zo verwarrend al die dingen. Ik drink al niet veel, maar vroeg me gewoon af of jij misschien wat meer over dit onderwerp weet.

En ik ga om de week naar de sauna, kan dat ook gewoon of niet>??

Bedankt voor je antwoorden.

Groetjes Jen

He knutsel,

Lekker he even niet dat verplichte klussen? Wachten wachten wachten ik word daar wel een beetje simpel van hoor, wat duurt dat toch lang.

Over de alcohol: is ben zelf een ongelofelijke tante truus en stop met dingen die slecht zijn voor de baby, zodra ik in mijn vruchtbare dagen zit. Dat is dan het enige fijne als je ongi wordt: heerlijk te buiten aan niet doorbakken vlees, wijntje etc. Lekker als troost.

Ik heb er ook veel verschillende verhalen over gehoord en heb even gegoogeld. Op www.alcoholenzwangerschap.nl is hierover het nodige te vinden. Hier wordt echt gezegd, zodra je zwanger wilt worden direct stoppen met drinken omdat het puur vergif is voor de baby.
Ikzelf zou gewoon nooit het risico willen nemen, dat door mijn toedoen iets met de baby zou gebeuren. Zo'n kindje is zo afhankelijk van jou en ik wil gewoon het beste voor mijn kind doen wat ik kan. Ik las trouwens ook dat als je drinkt je vruchtbaarheid minder is. Maar goed je moet zelf maar even op de site kijken. En iedereen moet uiteraard zelf weten wat hij of zij doet.

Nou succes met wachten weer!!

Spreek je.
xx Luna

Oh ben ik nog even, je had nog wat over de sauna. Ik ben zelf helemaal geen saunaganger maar heb het even opgezocht. (Heerlijk toch dat internet).

De eerste 14 weken raadt men het niet aan, maar daarna is het zelfs een prima aanvulling op de zwangerschapsgymnastiek.

Weten we dat ook weer...

Doeiiii
Luna

Hoi Luna,

bedankt voor al je tips, toch fijn om het even van een ander te horen. Hoe is het verder bij jou?? Heb jij al klachten en kwaaltjes? Ik heb alleen een onwijs beurs gevoel in mn onderbuik, maar verder niks, heb er sinds een paar dagen last van en het gaat maar niet over. Heb echt een hekel aan wachten, ben veeeeeeeel te ongeduldig. Gelukkig zit mn week zo volgepland dat ik weinig tijd heb om er echt over na te denken.
Ik hoop gewoon zo dat het snel lukt. en al die tips en trucs van andere meiden zijn ook niet altijd even opbeurend.
Heb jij het nog erg druk? Spreek je snel.

Groetjes Jen

Hoi knutsel,

Had ik vorige maand ook zo'n last van in mijn onderbuik. Dit had ik mijn vorige zwangerschap ook dus dacht dat het raak was, maar een week voor mijn NOD stopte dat gevoel ineens en ik voelde toen helemaal niets meer. Nu heb ik al vanaf mijn eisprong zere boobs, maar ik vind ze er niet gezwollen uitzien ofzo. Verder heb ik nergens last van. Kwestie van afwachten aaaarch!! Duurt echt lang he? Ik ga trouwens uit van een NOD van 19 september omdat de eisprong een dag later is geweest. Zelfde als jou toch?

xx Luna

Hoi Luna,

Duurt echt lang!!! heb nog steeds het rare gevoel in onderbuik en mn borsten doen ook pijn en zijn opgezwollen. Ik heb  volgens predictor.nl de  18de mn NOD werd de 21ste ongesteld en heb een cyclus van 28 dagen.
Dus nu moeten we alleen nog maar wachten en wachten en wachten. Gelukkig heb ik het nog steeds druk genoeg. Vrijdag ben ik eindelijk vrij!!! kan ik lekker in mn atelier aan het werk. Wordt wel weer is tijd. Moet nog een hoop opdrachten afmaken.
Was wel leuk. mn vriend vroeg vanmiddag wanneer ik nou kon testen. die is toch ook wel heel nieuwsgierig en ongeduldig aan het worden. Hij wil ook zo graag papa worden. Zn beste vriend is net vader van een zoontje, dus het gaat steeds meer kriebelen.
Hoe is dat bij jou??

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan