Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

he dames,

ben ik weer even,
Alles gaat goed hoor hier aan deze kant. Afgelopen weken nergens last van gehad aalleen sinds gistreen een zeurderig gevoel in mijn buik. Dus geen kwaaltjes wil echt niet zeggen niet zwanger!

Verder was het bij de verloskundige spannend, maar worden er vooral veel vragen gesteld. Over je medische geschiedenis.

Ben een tijdje weggeweest, maar ben de afgelopen weken erg moe doordat we steeds laat klaar zijn met werken. Ben nu ook net pas thuis.

Stiekem een beetje gehoopt dat een paar van jullie ondertussen ook zover zouden zijn. Want ja wij zijn eind april dan uitgerekend en dat is toch wel een mooie periode

Ga weer slapen, maar hoop binnenkort weer wat fitter te zijn om vaker achter de forums te kruipen

groetjes
nina

Hoi nina,

Wat fijn dat het bij jou allemaal goed gaat. Hoop dat het voor mij deze maand ook raak is  (en voor alle anderen natuurlijk ook)  nog  4 dagen tot de NOD dus we wachten af. We zien het vanzelf wel. Wordt altijd erg ongeduldig als ik zo lang moet wachten. Normaal ben ik nog wel hard aan het werk, maar vandaag eerste vrije dag sinds een paar weken. Dus dan denk je er toch meer aan dan normaal.
Wanneer mag je voor een echo? Lekker dat je helemaal geen kwaaltjes hebt.

Groetjes Jen

Hoi meiden,

Tjonge jonge, net een heel verhaal getypt en wil ik het plaatsen, krijg ik een server error. Nou maar weer opnieuw beginnen dan.

He knutsel, klinkt wel goed bij jou he! Ben je nu lekker in je atelier? Wat maak je eigenlijk? Ik ben niet zo'n crea bea, ik vind het altijd wel leuk om dingen te doen maar heb wel voorbeelden nodig. Ben jij trouwens van plan meteen de 18e te testen?
Haha, mijn mannetje vraagt ook steeds wanneer ik nu kan testen. Lief he dat ze zo meeleven. En als je zo'n kleintje in je omgeving hebt, wordt de drang ook meteen een stuk groter.

Hoi Nina, wat leuk dat je af en toe nog even langs komt! Had jij dan helemaal geen klachten tot je NOD? Leuk he bij de verloskundige! En spannend ja. Heb je het hartje al gehoord. Hoeveel weken ben je nu?

Hier alles ok. De boobs doen nog steeds zeer, vooral overdag. 's morgens is het heel minimaal, maar zodra ik weer een bh aan heb is het weer auwauw! Ook zijn ze nu wat groter en steviger. Heel soms voel ik nu ook wat in mijn onderbuik, soort van diarree gevoel (kramperig). Ben bang dat ikmezelf weer helemaal gek maak door overal op te letten, terwijl ik dat helemaal niet van plan was. Maar iedere avond moet ik even kijken of die boobies al weer wat groter zijn haha.

Doeiii.
xx Luna

Hoi Luna,

Bij jou gaat het allemaal goed? Gelukkig maar. Wat ik nou weer heb, had ik net echt een klein beetje bloedverlies, beetje rozig, maar daarna niks meer, maar moet pas dinsdag ongesteld worden. beetje vaag. Hoop dat ik niet nu al ongesteld wordt. was altijd zo netjes op de 28 dagen ongesteld. Heb nog steeds dat vage gevoel in mn onderbuik en voelt niet als ongi pijn. en mn borsten ploffen alweer uit mn bh, zelfs mn man maakte er gisteravond een opmerking over. Beetje vaag allemaal. Maareh, bij jou lijkt het allemaal wel goed te gaan toch.... HOPEN en ook wachten. Misschien ben je wel zwanger ;) zou wel mooi zijn. Blijf je dan wel hier om mij nog een beetje te supporten. Ik weet echt niet wat ik nou van dat bloed moet denken hoor.
Maaarja, succes met wachten nog even en fijn dat je ook zo'n meelevende man hebt ;)

Hoi Luna en Knutseljuffie,

Als ik jullie verhalen zo lees vind ik het wel spannend voor jullie, klink hoopgevend!

Knutseljuffie: Kan het geen innestelingsbloeding zijn?

Luna: heb je altijd last van zere boobs?

Ik zal voor jullie duimen, mijn klusdagen zitten er ook weer op (misschien vanavond nog een keertje voor de zekerheid en dan is het weer afwachten he)
Liefs Gwen.

He Knutsel en Gwen!

Knutsel, ik denk eerder dat jij me mag komen supporteren hoor. Pfff, volgens mij heb je alle tekenen! Het lijkt er op dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. En dat je bh's te klein worden.... nah is ook goed teken en dat gevoel in je onderbuik, ook al...... ik snap wel dat je niet te veel wilt hopen, maar kan bijna niet missen zou ik zeggen. Goh, ik hoop dat ik ook zwanger ben, kunnen we samen naar het zwangerforum en zijn we een dag na elkaar uitgerekend. Zou gaaf zijn he? Bij mij zijn die krampjes weer weg hoor, waarschijnlijk toch mijn darmen. Maar mijn boobs lijken vandaag wel meer pijn te gaan doen.

He Gwen, leuk dat je hier ook even langs komt! Even een antwoord op jouw vraag: ik heb normaal nooit van die zere boobs. Vorige maand begon het pas ongeveer 3 dagen voor mijn NOD en nu heb ik het al vanaf de dag van de eisprong (ik temperatuur, dus weet precies wanneer die geweest is). Ik hoop toch niet dat dit een spelletje van mijn lijf is hoor want dan weet ik er helemaal geen touw meer aan vast te knopen.
Hoe is het verder met jou? Knuffel je mannetje vanavond nog maar ff, je weet het maar nooit, bij mij kwam mijn ei ook een dag later dan ik "gepland" had.

xx Luna

Hoi Gwen en Luna,

Ik probeer inderdaad niet al te veel te hopen, maar je weet maar nooit. zou wel mooi zijn he, een dag na elkaar uitgerekend. Ben benieuwd. Had van de week al leerlingen die toen ze mn trouwfoto's zagen riepen. En juf, wanneer komen de kindjes.....??? (ben deze zomer getrouwd) Wel lachen hoor.

Gwen, hoe is het met de borsten?? vallen ze bij jou al uit je  bh en doen ze nog zeer? Ik heb besloten dat we allebei maar zwanger moeten zijn deze maand. Zou wel erg gezellig zijn.

En Gwen, gewoon lekker door blijven vrijen, Hoop dat je man/vriend het niet erg vind lees hier op het forum wel is van vrouwen waarvan de man er echt geen zin in heeft op comando. En ik hoop dat jij ook snel zwanger bent!!!!!

Ik heb trouwens helemaal geen bloed meer gezien sinds vanmiddag, tis helemaal weg en het was ook maar een klein beetje. Dus wie weet, had nog niet echt van een innestelings bloeding gehoord, maar heb dr even op gegoogled net en het zou inderdaad kunnen.

Heb heel erg raar gedroomd. al de hele week. Normaal ben ik niet zo van de zweeverige verhalen, maar deze moet ik toch even kwijt. Heb de hele week al dezelfde droom dat we een tweeling krijgen. Maar dacht dat hebben we helemaal niet in de familie, wat een onzin. Zat ik voor de grap de horoscoop te lezen gister in de trein, maar als ik nu zwanger ben krijg is dus een kindje met als sterrenbeeld tweelingen...... tja het is ver gezocht, maar ik vondt het wel typisch.

Luna, wanneer wil jij testen? op de nod of daarna?? Ik ga een poging doen het zo lang modelijk uit te stellen. Maar vindt het wel moeilijk, zou het liefst nu willen testen. Stond vanmiddag al in de etos met een test in mn handen, maar ik heb het ding netjes terug gelegd in het schap. Ik heb morgen de hele dag les, dus zo kan ik het mooi uitstellen tot woensdag ofzo.

Kus Jen!!!!

Hoi knutseljuffie,
Ik wil je niet al te veel hoop geven, maar veel en intensnief dromen kunnen wel eens een teken van zwangerschap zijn. Niet te vroeg testen nee, dat is verstandig (wel  killing he), je hebt er niets aan, je weet als ie neg. is nog niks. Wel overal positieve geluiden over de Kruidvat-test gelezen.
Hou ons op de hoogte he, we leven allemaal mee met elkaar, leuk om te lezen.
 Je zult de boobs-vraag wel aan Luna   bedoeld hebben, want de nijne vallen er niet zo gauw uit, daar is meer voor nodig dan een cupje meer, haha!!

Ja Luna,  ik ben  al aardig verslaafd aan het raken op het forum, las al dat er stemmen op gaan voor een nieuwe topic 'forumjunkies' genaamd. Ben gelukkig niet de enige...
Hou jij de spanning nog uit?
Succes de komende dagen met w88 allebei.
Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan