Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi Sara, nog 4 dagen voor je NOD toch? Je temp moet na je NOD lekker hoog blijven hoor. Als ie totaal 17 dagen hoog blijft, kun je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent.

Ikzelf heb m'n NOD volgende week donderdag 23 aug. Nog 8 dagen wachten pfff duurt wel lang hoor.
Heb vandaag 4 zwangerschapstesten besteld bij Babybrabbel. De romed testen zijn 1,95 per stuk, dus dan kun je wat aftesten als het moet haha . Toen ik 4 jaar geleden zwanger was van mijn zoon heb ik die gebruikt en 1 dag voor mijn NOD kunnen testen. Voor mij werken ze dus prima ondanks dat ik wel eens andere verhalen lees. Op de site staat dat je zelfs 1 dag na je ovulatie kunt testen omdat ze zo gevoelig zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Hier nog steeds geen noemenswaardige klachten, behalve een zere vinger  die zat een paar uur geleden tussen de deur.

Wie is nu eigenlijk het eerste die gaat testen, is dat Sara? Vind het zo spannend voor iedereen!

xx Luna

Hoi Sharine: ja het is alweer flink spannend. Ondanks dat ik me niet weer wil vasthouden aan de kwaaltjes, maken ze het wel extra spannend. Ik heb ook nogsteeds een branderig gevoel in mijn buik... ken jij dat? Ik ben voor je aan het duimen hoor!

Hoi Luna: ik heb die ook een paar dagen geleden besteld. Ik ben al zoveel geld kwijt geraakt aan testjes en als hij positief is, kan ik altijd nog een dure kopen ter bevestiging. Ik moet nog 7 of 8 dagen wachten. Ik had de vorige keer een LP van 18 dagen. Ook toen had ik 18 dagen een hoge temp. Nog een voorbeeld van een factor waar ik me niet te veel aan vast klamp. Dat was zo’n teleurstelling om na 6 dagen overtijd en 18 dagen hoge temp om 23:45 nog ongi te worden. Maar goed, alle kleine dingetjes geven wel meer hoop en ik blijf positief tot de rd’s er zijn. Haha.

Succes nog met wachten meiden.

Liefs,

Sara

Ik heb nog nooit een test gedaan.
De rode duivels zijn altijd keurig op tijd, dus nog nooit een test nodig gehad.
Nou 1 keer kwamen ze een dag later, dat was wel een spannende dag.

Maar dit is de eerste keer dat ik een paar dagen misselijk ben geweest, dus wie weet.
Al zal het wel niet.

Maar wanneer zijn jullie van plan te testen?
Op je NOD? of een paar dagen erna?

M'n vader is over iets meer als een week jarig, zou toch wel een heel leuk vadeau zijn als ik kon zeggen dat hij voor de tweede opa wordt (mijn zus heeft een dochter)

Luna succes met je vinger

Dag dames,

Ik heb een vraagje. Ik heb sinds  3 dagen zulke zere borsten, ze zijn wel een cupmaat gegroeit. Is dit gewoon?? volgens predictor kan ik maandag  of dinsdag gaan testen.

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reactie

Hoi Knustel nog wat

Ja dat is heel normaal het kan zijn dat je zwanger bent maar het kan ook gewoon door je hormonen komen en dat je gewoon ongi  wordt Ik hoop voor jou dat het met zwanger te maken heeft.

Hier is alles nog steeds rustig alleen vanmorgen toen ik op de loopband aan het hardlopen was deed mijn onderbuik wat zeer maar dat was weer over toen ik stopte. Nu begint mijn borsten aan de zijkant wat gevoelig te worden.

Hoe is het bij jullie meiden

Liefs sharine

He Deedee,
Ben van plan op mijn NOD te testen, ben veel te nieuwsgierig om RD's af te wachten.
Nou, mijn vinger is nog steeds dik, kan met moeite mee typen pfff.
Zou inderdaad leuk cadeau zijn voor jouw vader zeg! Ik hoop met je mee hoor.

He Knutseljuffie,
Kan heel goed zijn dat je zwanger bent hoor, had bij mijn vorige zwangerschap ook zo'n laster ervan. Nu alleen een beetje de zijkanten, net als Sharine.

Ben vanmorgen op kraamvisite geweest. Ze hebben  hun de 3e dochter. Zo schattig weer zo klein. Vanmiddag weer een ander geboortekaartje ontvangen.  Ik wil ook!!!!
Maar ja, mocht het niet lukken, heb ik al een geweldige zoon hoor. Maar het zou zo leuk zijn...

Nou liefs allemaal (nog 7 dagen)
Luna

Hoi Hoi

Hoe is het met de meiden begint de kwaaltjes al flink op te komen of is het rustig bij jullie.

Hier is het nog steeds rustig heb nog nergens last van al denk ik wel dat ik ongi ga worden ik weet niet maar mijn gevoel zegt het zo.

Liefs Sharine

Hoi dames,

Hier nog één met de NOD in zicht. Morgen zal die ongetwijfeld komen hoor. (tenminste volgens de berekeningen zou die dan moeten komen)  en ik heb géén rare kwaaltjes tot dusver. Af en toe een beetje moe, gespannen buik en ja, dat heb ik altijd voor mijn ongi.

Best wel vervelend dat de kwaaltjes zoveel op elkaar lijken. Maar goed, nog maar even afwachten. Wij hebben afgesproken dat we niet eerder dan een week overtijd gaan testen. Een paar rondes terug was ik ook flink over tijd (ok, vijf dagen, maar als je altijd regelmatig bent is vijf dagen veel) en heb toen getest. Ongveer twee uur later kwamen de RD.

Dus aan de ene kant is morgen nog spannend, maar als de RD wel wegblijven, dan worden de dagen erna ook nog spannend.

gr. nina

Terug
Bovenaan