Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nina dus morgen je NOD spannend hoor goed dat je niet eerder gaat testen als je ruim overtijd bent al moet ik wel zeggen dat ik het knap vind. Ik kan het niet maar goed niet iedereen is hetzelfde.
Hier is alles nog steeds rustig nog nergens last van maar goed als ik van de laatste cyclus uitga dan duurt het nog een week maar goed heb dit keer netjes op dag 14 mijn eisprong gehad dus kan ook eerder zijn in de week, maar goed ga niet eerder testen dan 25 augustus als het nodig is (denk het niet).
Voor iedereen veel succes deze week met afwachten en testen.
Ik denk dat ik vandaag ongi word. Ik had daarnet wat bruin-rode afscheiding () dus ik denk dat het wel door zal zetten. Ik heb verder geen buikpijn of andere ongi symptomen dus het is wel een verrassing voor me.
Ik was van plan om morgen weer te gaan testen omdat ik dan op 60 dagen zou zitten. Het hoeft dus niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes de komende week. Hopelijk zijn er een boel positieve testen!!!
Nou meiden ik weet het niet hoor, maar denk dat het niks wordt volgende week.. Tot en met woensdag had ik krampjes en nu dus helemaal niets meer, voel écht niets. In mijn vorige zwangerschap had ik onwijs zere boobies en krampjes (is nu al wel 4 jaar geleden). Zou het kunnen dat de ene zwangerschap de andere niet is? Toch denk ik dat ik gewoon ongi wordt volgende week.
Ik hoop voor jullie allemaal dat je snel zwanger bent. Wij zijn pas 3 maanden bezig, maar vindt het wel allemaal spannend. Heb nog steeds past van mn borsten, zelfs mn vriendin zag dat ze gegroeid waren. naja, nog 1 of 2 dagen wachten, normaal heb ik nu al wel zo'n beetje bruine afscheiding dan, maar nog niks.
Hoe is het bij jullie?? Succes met wachten allemaal
Denk dat als ik zwanger ben dat ik het van de daken ga schreeuwen, dus als je van de week iemand heel hard hoort schreeuwen dan weet je wie het is. Maar ik laat het snel weten. Nog steeds geen enkel ongesteldheidsteken hier. Dus ben benieuwd. Kan eigenlijk niet wachten met testen. Wanneer is het verstandig om te testen?? al meteen op je nod, of kan je beter even wachten?
Tja, knutseltje, verstandig is natuurlijk ná je NOD, maar ja bij zoiets kan ik niet meer verstandig zijn hoor. Dus doe maar lekker op je NOD dan zitten wij ook niet zo lang in spanning haha.
Succes!!