Ja, da's dus de enige plek waar ik niet afval... Ik bedacht voor mijn vakantie aan ook nog net op tijd dat als ik grotere bh's nodig had, ik ook een grotere bikini moest hebben.. Gelukkig maar, anders had ik m'n zwemervaring in de Dode Zee op m'n buik kunnen schrijven, (die dus wel iets gegroeid is; pas niet meer in m'n gewone broeken, maar erg hard gaa die nog niet,

Van het weekend wat positiebroeken gekocht, (meeste eigenlijk te groot, maarja, ik moet wat.... en met deze temperaturen en de mate waarin ik het steeds zo ontzettend koud heb, draag ik tijdelijk toch maar liever even een broek,
Maar goed, raar verschijnsel idd, die groeiende borsten. En ze doen zo'n pijn!!! Draaien in bed is echt niet grappig meer, draag m'n bh nu regelmatig in bed en hij gaat in ieder geval gelijk aan als ik opsta, ook als ik nog een uur in m'n pyjama rondstruin...
Verder leek het even goed te gaan hier, zaterdag goeie dag gehad, maar gisteren weer kotsend boven de wc gehangen en vandaag is ook niet helemaal wat.... :-(
Hoe is het met jullie?