Wie ook zo ziek van de zwangerschap?

He Anne,

nou, ik duim voor je, ;-) Voor ons allemaal eigenlijk, :)
Hier gaat het redelijk, op het moment vooral last van groeiende en erg pijnlijke borste, (heb er nu al 2 cupmaten bij! Mag van mij nu wel stoppen... d'r past straks wel genoeg melk in zo, toch? ;-)

Heyhey rozemarijke,

Raar he... die groter wordende borsten? Vond ik tenminste ...
Ik heb mezelf wat keertjes in de spiegel aan zitten staren ... is that me? ja dus...
Maar door t vele afvallen zijn ze ook alweer gekrompen en zit ik al met al op mijn eigen D-cup.

Groetjes,
Anne

Ja, da's dus de enige plek waar ik niet afval... Ik bedacht voor mijn vakantie aan ook nog net op tijd dat als ik grotere bh's nodig had, ik ook een grotere bikini moest hebben.. Gelukkig maar, anders had ik m'n zwemervaring in de Dode Zee op m'n buik kunnen schrijven, (die dus wel iets gegroeid is; pas niet meer in m'n gewone broeken, maar erg hard gaa die nog niet, :) Van het weekend wat positiebroeken gekocht, (meeste eigenlijk te groot, maarja, ik moet wat.... en met deze temperaturen en de mate waarin ik het steeds zo ontzettend koud heb, draag ik tijdelijk toch maar liever even een broek, :)

Maar goed, raar verschijnsel idd, die groeiende borsten. En ze doen zo'n pijn!!! Draaien in bed is echt niet grappig meer, draag m'n bh nu regelmatig in bed en hij gaat in ieder geval gelijk aan als ik opsta, ook als ik nog een uur in m'n pyjama rondstruin...

Verder leek het even goed te gaan hier, zaterdag goeie dag gehad, maar gisteren weer kotsend boven de wc gehangen en vandaag is ook niet helemaal wat.... :-(
Hoe is het met jullie?

Het gaat hier erg wisselend.... dan een aantal slechte dagen, dan weer een goeie.. maar goed dat houdt m'n antwoorden ook gevarieerd als mensen vragen hoe 't gaat
Vanmorgen weer een slechte start, maar na een keer of 3 kotsen lijkt de rust voor vandaag weer een beetje  te zijn terug gekeerd.
Ik heb de afgelopen 2 weken... 2 kotsvrije dagen mogen beleven!! Dat is iets wat ik echt sinds half februari niet meer had meegemaakt... dus er zal wel degelijk een stijgende lijn in zitten.
Ik heb ook al vanaf half feb dat mijn borsten gevoeliger zijn en dus gegroeid waren... en door   't vele afvallen weer gekrompen, erg veel last heb ik d'r gelukkig niet van

Verder ben ik diep aan 't nadenken wat ik aan kleding mee moet gaan nemen op vakantie....m'n bikini past gelukkig nog goed, maar volgens de boekjes moet mijn buik de komende 2 weken erg gaan groeien... maar goed... waar we ook naar toe gaan daar zullen ze in geval van nood vast ook wel winkels hebben.....

Verder eigenlijk weinig bijzonders, 't weekend weer is goed geshopt voor de kleine... leuk hoor!

Groetjes,
Anne

Waar ging je ook alweer heen op vakantie?
Hier gaat het ook aardig, gisteren en vandaag. Heb vandaag een thuiswerkdag: verslaglegging e.d., dus kon lekker tot 8 uur pitten: heerlijk! Dat doet een mens goed...
Werd net alleen rond een uur of 12 misselijk, maar dat was gewoon een dalende bloedsuikerspiegel, want na het eten had ik nergens meer last van. Genieten dus, vandaag en het weer werkt ook al zo lekker mee, :-D (Ik zit hier in Den Bosch, dus de temperatuur wil ook al aardig mee: in de tuin was het heerlijk!).

heyhey,

De vraag is nog maar of we uberhaupt op vakantie gaan...
Ik was gisteren bij de VK voor een extra vakantie-check, ze had gezegd zodat jullie gerustgesteld op vakantie kunnen gaan ... hmmmmz... dat heeft dus ietsje anders uitgepakt.
Mijn bloeddruk bleek in 2 weken gestegen te zijn van 70 naar 100 en bij de 2e meeting zelfs 110.
Ik ben nu in afwachting van een telefoontje en zal dan waarschijnlijk naar het ziekenhuis moeten, of als de bloeddruk gedaald is in ieder geval aan de medicatie.

Ik verheug me dus nog maar niet op vakanties, gaan we wel... dan valt het alleen maar mee!

Groet,
Anne

Hoi Anne,

Ik lees net je berichtje. Wat rot voor je zeg. Je hebt het ene nog niet gehad of het volgende begint alweer. Ik hoop echt voor je dat je niet naar het ziekenhuis hoeft en dat je bloeddruk uit zichzelf weer wat gaat dalen. Ik vind dit echt heel rot voor jullie. Ik leef echt met je mee.

Hoe gaat het met je misselijkheid?? Is nog erg wisselend volgens mij of niet? Hier gaat het nog steeds redelijk. Ik heb de laatste tijd best goede dagen ertussen zitten en 's avonds gaat het ook wel wat beter.

Meid, ik schrik er gewoon van. Laat je even weten of je naar het ziekenhuis moet??

Sterkte!!!

Jacoline

He, jeetje, dat ook nog.. nou, ik hoop echt dat je wel op vakantie kunt, dat heb je wel ff verdiend, toch? Laat het ff weten!
Hier gaat het ondertussen wisselend. Paar redelijke dagen gehad en gisterochtend en vandaag weer kotsmisselijk... Ik blijf maar hopen dat het de overgang naar een goed tweede trimester is. Moet dinsdag weer naar de VK, dus wel zullen eens horen wat zij ervan vindt, :)

Terug
Bovenaan