Hoi Jacoline en uiteraard ook de andere dames ,
Als de VK zegt dat ze zeker weet dat het het hartje van het kindje was, dan is dat ook echt zo. Ik heb tijdens 1 van de luister sessies ook eens mijn eigen hart gehoord en dat van 't kind, in het geluid zit echt een behoorlijk verschil. De oren van de VK zijn daar echt wel op getraind.
Wat betreft het voelen van de kleine, elk kind is anders denk ik maar, en volgens alle boekjes is het moment dat je het gaat voelen weer op een ander moment. Ik las laatst ergens zelfs pas 20 weken. Misschien is dit kindje gewoon wat rustiger dan de rest? Ik zou me d'r niet zo druk om maken.
Mocht je dat toch doen kan je misschien een angelsounds kopen, dit is net zoiets als de doptone. Kost geloof ik 40 euro bij de kijkshop en op marktplaats zijn ze ook vaak 2e hands te koop. Ik heb dat zelf ook overwogen maar toch maar besloten om het niet te doen.. stel je voor dat je zo n ding probeert en je kan het hartje niet vinden...
Dan ben je misschien nog verder van huis.
Ik ging gisteren vol vertrouwen naar de VK, tenslotte voel ik onze kleine behoorlijk trappen dus ik was nergens bang voor... lig ik daar op die tafel... kan ze het hartje toch niet vinden. Dus ik snap je gevoel best hoor! Bleek dat onze kleine verstoppertje aan het spelen was, steeds als de VK met die doptone kwam vluchtte ze weer weg. Dat gevoel had ik al want steeds als manlief (of ikzelf ook) zijn hand op mijn buik legt floept ze ook weg. Terwijl ze volgens mij dusdanig beweegt dat hij het zou moeten kunnen voelen, ik zie mijn buik soms zelfs bewegen.
21 mei mag ik weer terug komen, nog een keertje voor de vakantie... en dan 22 mei de 20 weken echo
Qua kotsen blijf ik hangen op 2 a 3 keer per dag. Ik twijfel dan ook erg wat ik zal doen met werk... misschien weer 2 uurtjes per dag wat kantoorwerk proberen? of... toch niet... Ik vind het erg moeilijk om daar een beslissing over te nemen. Ook omdat ik gewoon echt uitgeput ben.
Groet,
Anne