Hey allemaal!
Op dit moment is m'n zus bij ons thuis (ze woont in het buitenland) en ze weet niets van onze plannen af. Ik moet dit dus even heel stiekem doen. Ze zit nu tv te kijken, haha!
Dus even heel kort:
@Mama (of mogen we connie blijven zeggen?), fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! Ik vind het zo vervelend voor je, die twijfels! Hoop dat je het allemaal een beetje trekt. Ik denk zelf dat twijfels heel gezond zijn, het is ook niet niks! Maar jullie zoontje brengt jullie (na een vervelende tijd) nu zoveel geluk! Stel je eens voor dat er nog zo'n kleine ik bijkomt, dat betekent nog meer genieten! Tja, dat leeftijdsverschil, daar heb je jammer genoeg niets in mee te beslissen, dat doet de natuur helaas wel voor je. Ik denk net als Jazzie dat je het allemaal een beetje op je af moet laten komen. Het moet niet een te groot issue worden en je hele dag bepalen. Tenzij je echt zo erg twijfelt of je uberhaupt een tweede wilt, zou ik er gewoon lekker voor gaan straks. Kun je hier goed met je man over praten? Meid, iig heel veel succes met alles. Wij zijn er hier voor je als je je twijfels kwijt wilt!
@Jazzie, hoe is het nu met je ongi? Nog steeds heftig? Vind het altijd een beetje lastig dat ik je op twee topics spreek, haha! Wel gezellig natuurlijk. Maar als ik op de ene reageer, lijkt het bij de andere of ik niet echt geinteresseerd ben. Ach ja, je weet wat ik bedoel. Hoe staat het met de twijfels bij jullie? Stel dat je er toch eerder voor gaat en het is raak, ben je dan bang voor vervelende kwaaltjes als je op vakantie bent? Of vind je het eng met vliegen? Gewoon een vraag hoor, ben benieuwd hoe je erover denkt.
@Toppertje, welkom hier!! Wat super dat jullie voor een derde gaan! Mag ik vragen hoe oud je bent? Als je van 1979 bent, ben je een jonge moeder, leuk! Hou je ons ook op de hoogte van alle ontwikkelingen? Gezellig!
Nou meiden, ik ga koken nu. Hier gaat trouwens alles prima. Ik hoop zondag of maandag ongi te worden. Maar denk laatst m'n eisprong gevoeld te hebben op een woensdag, dus het zou ook wat later kunnen zijn. Daarna gaan we er dus voor! Ik vind het zo leuk! Maar tegelijkertijd ook heel erg spannend. Er gaat zoveel door m'n hoofd, haha!!
Liefs, ikke