Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hey hey!!

Gisteravond hebben m'n vriend en ik voor het eerst na het stoppen met de pil onveilig gevreeen. Vond het zo spannend!! Ik ga er namelijk vanuit dat ik vandaag of morgen ongi word, net als de vorige keer 27/28 dagen. We hadden zo schoon genoeg van die condooms dat we echt zoiets hadden van: what the f#ck! Hihi! We hebben dus besloten het maar gewoon zonder te doen. De kans dat m'n cyclus nu ineens heel lang duurt is natuurlijk wel aanwezig, maar ik ga er niet vanuit dat het nu nog raak kan zijn. We hebben dus het risico maar genomen. Dan maar twee weken eerder. Vond het echt super spannend! Maar we waren helemaal niet bezig met 'het kan nu wel eens raak zijn'. Denk namelijk echt dat ik gauw ongi word.

Wat grappig om jullie verhalen te lezen over geslacht. Het is ook zo leuk allemaal! Ik kan me heel goed voorstellen dat je een kleine voorkeur hebt. Denk ook dat bijna iedereen dat diep van binnen wel heeft, maar niet uitspreekt. Denk ook wel dat je er voorzichtig mee moet zijn. Zou het verschrikkelijk vinden als een kind er later achter komt, dat zijn/haar ouders een heeeele kleine voorkeur zou hebben voor een ander geslacht. Maar ik vind het wel een heel natuurlijk iets dat je een voorkeur hebt. Het betekent gewoon niet dat je minder blij zou zijn met wat anders!

Ben wel heel benieuwd wat de toekomst ons zal brengen, hihi!

Hoe is het met jullie verder? Zullen we hier ook een lijstje maken?? Ik begin wel vast. Vullen jullie de ontbrekende data in?

Zwanger willen worden:

Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf ..... 2008, 2e kindje
Toppertje           voor het echie vanaf ....... 2008, 3e kindje

OD:

Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Jazzie:                 25 jaar, 20 augustus
Connie:                30 jaar, ........
Toppertje:         29 jaar, ........

NOD:
Nog niemand!!

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van 2
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes van .....

Zwanger:
Nog niemand!!

Ok.. Echie .. uh oktober??! hihi En OD 17 september..

spannend Ikke!
Ik hoop wel dat je gauw zwanger bent! nog even en dit topic gaat spannend worden!!
hihihi. Leuk Leuk!

Liefs Jazzie

Zwanger willen worden:

Toppertje           voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:

Jazzie:                 25 jaar, 20 augustus

Toppertje:         29 jaar, mei

NOD:

Nog niemand!!

Moeders:

Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)

Zwanger:

Nog niemand!!

100!!!!!!!!

Hallo dames,

Wat zijn jullie allemaal actief op dit forum. Heerlijk. Elke keer als ik even ga kijken heeft er wel iemand wat geschreven. Erg gezellig om met jullie hier zo te praten. Aan de ene kant ben ik heel nieuwsgierig wat voor namen jullie aan jullie zoons hebben gegeven, maar begrijp  als jullie dat niet willen melden. Ik vind het ook nog erg moeilijk om dingen hier te schrijven uit angst dat bekenden mij hier tegenkomen......(wat natuurlijk nooit zal gebeuren).
Maar goed. Er komen spannende maanden aan voor ons. Ik denk wel dat ik de laatste ben die er voor gaat. Wij willen nog 1 maand de pil doorslikken en dan een maand even veilig vrijen en dan er echt voor gaan. Waarschijnlijk ergens in november dus. Misschien (met heeeeeel veeeeeel geluk)dat we dan rond kerst goed nieuws hebben.

Slaap lekker straks.

Liefs mij

Hoi hoi!

Vind het ook erg gezellig hier! Nog even en dan gaat het inderdaad spannend worden ja! Alleen het ernaar toe leven is al leuk, toch?

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie namen!  Maar kan me goed voorstellen dat jullie die voor jezelf houden. Wij hebben al best veel over mogelijke namen nagedacht. Nu staat het er zo voor dat als het een meisje wordt, ze Lynn gaat heten en een jongen Jesper. We vinden die namen allebei erg leuk! Ik weet trouwens ook al een geweldige site voor geboortekaartjes. Verschillende vrienden hebben daar hun kaartjes al vandaan:

www.hipdesign.nl

Ga maar eens kijken!!

Kuss!!

Zwanger willen worden:
Toppertje           voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:

Jazzie:                 25 jaar, 17 september

Toppertje:         29 jaar,

NOD:

Nog niemand!!

Moeders:

Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)

Zwanger:

Nog niemand!!

hallo allemaal,

ik heb vandaag op wat verschillende forums zitten lezen en deze spreekt me het meest aan. ik ben nieuw hier en zou het leuk vinden om ook mee te praten.
ik ben 23 jaar en ik ga eind september stoppen met de pil. superspannend allemaal! daarom wil ik graag met jullie meepraten en jullie verhalen lezen.
even over mezelf: mijn vriend en ik zijn 5,5 jaar samen, waarvan 4 jaar samenwonend.
we hebben het er eigenlijk al een paar jaar over, maar nu voel ik dat we er klaar voor zijn en dat we alles voor elkaar hebben qua huis, baan en financien. dat vond ik erg belangrijk, mn vriend vond  dat minder belangrijk. maar ik heb zelf nu een rustiger gevoel erover en kan me er nu aan over geven dat er een kindje welkom is. (ben erg perfectionistisch) er blijven altijd klusjes in huis die ik graag gedaan zie, maar dat kan altijd nog wel.
Mn vriend vind het helemaal geweldig en kan echt niet wachten tot ik zwanger ben. hij moest net wel lachen dat ik nu op dit forum aan het schrijven ben maar vindt het leuk voor mij, zodat ik mn verhaal kwijt kan.
groetjes mart

Hoi hoi Mart!

Welkom hier!
We zijn een gezellig.. vrij open (vind ik ) clubje vind ik..
Soms iets te .. want er blijft weinig geheim hahaha..

Morgen schrijf ik meer.. nu slapen..
truste!

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan