Hoi allemaal!!
Hier nog geen rd'tjes. Zit nu op dag 28 van m'n cyclus. De vorige keer begon het zondagavond al een beetje, maar ben begonnen met tellen op de maandag. Nu alleen nog geen enkel teken van een ongi. Ben benieuwd. Ik heb twee weken terug op woensdag volgens mij m'n eisprong gevoeld, dus het zou ook heel goed kunnen dat het pas morgen of woensdag doorzet...
@Mart, welkom hier!! Ik ken je verhaal over het perfectionistisch zijn. Ik heb hetzelfde probleem, haha! Er moet hier nog zoveel gebeuren in/aan huis. Maar niets dat echt zo belangrijk is dat het perse af zou moeten voor er een kleine komt, haha! Zou het alleen wel heel graag af willen zien . Klets hier maar lekker van je af. Het is een leuk clubje en we delen inderdaad veel met elkaar! Nog even kort over mezelf: ik ben 24 en ben 5 jaar samen met m'n vriend waarvan we er nu 4 jaar samenwonen. Hij werkt al jaren fulltime en ik ben bijna afgestudeerd ontwikkelingspsycholoog. Ben nu nog druk met m'n scriptie maar hoop eind september (of iets later) klaar te zijn. Daarna ga ik op zoek naar parttime werk, maar dat staat onze kinderwens allemaal niet in de weg. Financieel gezien zou het goed kunnen van alleen het salaris van m'n vriend. We nemen dus geen risico. Maar heb wel veel zin om straks lekker aan het werk te gaan!
Ik zal je even in het lijstje zetten.
@Mama2006, ook welkom hier! Wat leuk dat jullie al een dochtertje hebben! Je bent de eerste moeder hier met een dochtertje. Ik heb jou ook al in ons lijstje gezet. Tot nu toe ben je dan de enige die al voor het echie gaat, spannend!! Ben je ondertussen al ongi geworden? Hoop het niet meis.
Zal even onze afkortingen benoemen:
Ongi = ongesteldheid
Rd'tjes = rode duiveltjes (=ongi)
OD = Ongesteldheids Dag (Dag waarop je je ongi verwacht, omdat je nog niet voor
het echie gaat of de pil nog slikt)
NOD = Niet Ongesteldheids Dag (Dag waarom je niet ongesteld wilt worden!!! De dag
waarop je kunt testen!!)
ha = huisarts
gyn = gynaecoloog
Volgens mij was dat het wel? Willen jullie de ontbrekende dingen nog in het lijstje invullen?
Hoe is het met de andere meiden hier??
Liefs, ikke
Zwanger willen worden:
Ikke: voor het echie vanaf september 2008, 1e kindje
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie: voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie: voor het echie vanaf ..... 2008, 2e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
OD:
Ikke: 24 jaar, 25 augustus
Jazzie: 25 jaar, 17 september
Connie: 30 jaar, ........
Toppertje: 29 jaar, ...........
Mart: 23 jaar, ..........
NOD:
Mama2006, .. jaar, 24 augustus, 2e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006 een dochtertje van bijna 2
Zwanger:
Nog niemand!!