Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi

Mamac ik ben Mama2006 en wij hebben een dochter die in sept 2 jaar wordt.
Wij hebben in mei de pil te laten staan en besloten  voor een 2e kindje te gaan!!
Ik wou eigelijk stoppen  na de zomer, maar begon er over na te denk dat het bij mijn dochter ook 9 maand heeft geduurd voor ik zwanger was, en we wilden liever niet een te groot leeftijds verschil ertussen.
Maar ja dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen!!
Mijn NOD was gisteren, ben nog niet ongi, maar dat  verwacht ik morgen.  
Het is elke maand dat je gestopt bent toch weer heel spannend, want het kan raak zijn hihi.
Succes meiden, veel voor pret hihi!!

Groetjes Mama2006

Spannend Mama 2006!

Hou je ons  op de hoogte? en wanneer ga je testen?!

Liefs Jazzie

Hey Jazzie

Het is inderdaad elke maand weer spannend!!!
Maar ik ga niet testen hoor, ik heb mezelf de vorige 2 maand gek gemaakt met allerlei vage kwaaltjes, maar werdt toch ongi.
Dus heb even wat gas terug  geven en met mezelf afgesproken rustig te wachten, moet zeggen ben een stuk rustiger ( en je raad het al, ik denk er niet aan en heb nu dus ook geen kwaaltjes, wat je geest al wel niet kan doen.)
Als ik echt niet ongi wordt ga ik pas woensdag testen!!

Liefs mama2006

Hoi allemaal!!

Hier nog geen rd'tjes. Zit nu op dag 28 van m'n cyclus. De vorige keer begon het zondagavond al een beetje, maar ben begonnen met tellen op de maandag. Nu alleen nog geen enkel teken van een ongi. Ben benieuwd. Ik heb twee weken terug op woensdag volgens mij m'n eisprong gevoeld, dus het zou ook heel goed kunnen dat het pas morgen of woensdag doorzet...

@Mart, welkom hier!! Ik ken je verhaal over het perfectionistisch zijn. Ik heb hetzelfde probleem, haha! Er moet hier nog zoveel gebeuren in/aan huis. Maar niets dat echt zo belangrijk is dat het perse af zou moeten voor er een kleine komt, haha! Zou het alleen wel heel graag af willen zien . Klets hier maar lekker van je af. Het is een leuk clubje en we delen inderdaad veel met elkaar! Nog even kort over mezelf: ik ben 24 en ben 5 jaar samen met m'n vriend waarvan we er nu 4 jaar samenwonen. Hij werkt al jaren fulltime en ik ben bijna afgestudeerd ontwikkelingspsycholoog. Ben nu nog druk met m'n scriptie maar hoop eind september (of iets later) klaar te zijn. Daarna ga ik op zoek naar parttime werk, maar dat staat onze kinderwens allemaal niet in de weg. Financieel gezien zou het goed kunnen van alleen het salaris van m'n vriend. We nemen dus geen risico. Maar heb wel veel zin om straks lekker aan het werk te gaan!
Ik zal je even in het lijstje zetten.

@Mama2006, ook welkom hier! Wat leuk dat jullie al een dochtertje hebben! Je bent de eerste moeder hier met een dochtertje. Ik heb jou ook al in ons lijstje gezet. Tot nu toe ben je dan de enige die al voor het echie gaat, spannend!! Ben je ondertussen al ongi geworden? Hoop het niet meis.

Zal even onze afkortingen benoemen:

Ongi = ongesteldheid
Rd'tjes = rode duiveltjes (=ongi)
OD = Ongesteldheids Dag (Dag waarop je je ongi verwacht, omdat je nog niet voor      
                 het echie gaat of de pil nog slikt)
NOD = Niet Ongesteldheids Dag (Dag waarom je niet ongesteld wilt worden!!! De dag
                waarop je kunt testen!!)
ha = huisarts
gyn = gynaecoloog

Volgens mij was dat het wel? Willen jullie de ontbrekende dingen nog in het lijstje invullen?

Hoe is het met de andere meiden hier??

Liefs, ikke

Zwanger willen worden:
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf ..... 2008, 2e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Jazzie:                 25 jaar, 17 september
Connie:                30 jaar, ........
Toppertje:         29 jaar, ...........
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Mama2006, .. jaar, 24 augustus, 2e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006      een dochtertje van bijna 2

Zwanger:
Nog niemand!!

hahaha mama 2006 hoe bekend!
Ik had alle maanden kwaaltjes voor ik zwanger werd  van mijn zoontje (4 stuks) en ja idd.. de maand waar ik het rustigst was en geen kwaaltjes had was ik zwanger..

Ikke.. zet mij maar voor het echie oktober.. (kan nog veranderen maar dan laat ik het weten)
Ik hoop wel dat je ongi gauw doorzet.. vind het wel normaal dat je de tweede maand niet gelijk 28 dagen heb.. Ik heb ergens het gevoel dat bij mij deze maand ook langer gaat duren... vraag me niet waarom.
maar als het 30 dagen is vind ik het nog netjes..
Dan kun je wel gelijk door!
Hahaha.. apart gevoel he? zonder enige anticonceptie vrijen.. Ik weet nog dat ik het toen heel apart vond.. van oh?! het kan zijn dat we nu een kindje maken..
Wordt wel minder hoor.. maar het gevoel heb ik gekent.. en gaat straks denk ook weer komen..
We hebben er allebei ook weer veel zin in (zwanger zijn dan he? ach dat andere is ook geen straf)

Liefs Jazzie

Hey meiden

Ben dus wel ongi geworden, had het wel verwacht hoor!!!
Hoop in sept op een leuk verjaardags kado ( ben 26 sept jarig )
Probeer er nu niet meer zoveel mee bezig te zijn en gewoon af te wachten!!
Mijn nieuwe NOD is 24 sept ( misschien verandert hij nog, ligt eraan wanneer ik mijn eisprong voel )
Bedankt voor de intresse meiden.

Liefs Mama2006

Balen joh mama 2006!
Hoop idd op volgende maand meer goed nieuws!
En het is best leuk om iemand op dit topic te hebben die al in de spannende periode zit

Liefs Jazzie

Nog even voor het lijstje, ik ben 27 jaar jong hihi!!!!

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan