Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hey Jazzie

o, mooi ik wist niet zeker of jullie het wel leuk vonden!!
Ben volgende maand niet de enige zag ik, als het goed is zag ik bij ikke ook sept staan.

Liefs Mama2006

Tuurlijk is het leuk!
er mogen er nog wel een paar bij hoor
Het heeft alleen even tijd nodig om elkaar te leren kennen..
Dan wordt het NOG gezelliger hihi.

Liefs Jazzie

Zwanger willen worden:
Ikke:                        voor het echie vanaf  september 2008,  1e kindje
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf ..... 2008, 2e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:

Ikke:                       24 jaar, 25 augustus
Jazzie:                 25 jaar, 17 september

Connie:                30 jaar, ........
Toppertje:         29 jaar, ...........

Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Mama2006, 27 jaar, 2e kindje, NOD 24 september

Moeders:

Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006      een dochtertje van bijna 2

Zwanger:

Nog niemand!!

Sorry dat het onderstreept is, maar het wou niet anders!!!

Mama2006

Dag dames,

Een kort berichtje wat het is al weer laat en ben bek af.

We hebben het tempo er goed in zeg. Al weer 14 nieuwe berichtje... Het wordt bijna een dag taak om alles een beetje bij te houden. Maar vooral doorgaan hoor!! Leuk.

Allereerst welkom Mart en Mama2006. Leuk dat jullie hier ook komen schrijven. Hoe meer zielen hoe meer....
Ik hoop voor jullie dat er vruchtbare tijden aankomen. Voor mij is het nog even wachten. Ik begin vrijdag met de laatste strip en daarna wachten we denk ik nog een maandje(pil uit laten werken). Maar ga niet zitten prutsen met rubbers ofzo...

Zie net wat OD betekent....Ik begreep echt niet wat ik daar moest invullen. Je leeftijd en dacht daarna misschien je geboortedatum ofzo... Ik vond het al toevallig dat jullie allemaal bijna jarig waren hahaha en dat ik nog tot mei moest wachten, maar begrijp nu dat jullie dan verwachten bezoek te krijgen van de RDtjes. Vandaag zijn ze in elk geval (op het afgesproken tijdstip) bij mij gearriveerd. En tot vrijdag zullen ze daar ook nog wel gezellig blijven denk ik. En 22 september komen ze ongetwijfeld weer op bezoek, maar daarna ???? Je weet het maar nooit.

Dames ik ga slapen. Ik wens jullie een rustige nacht toe(je weet het maar nooit met die bengels)  met mooie dromen.

Liefs mij.

Ja we vonden Niet ongidag een btje verwarrend aangezien we dan gewoon ongi verwachten te worden.. hahahah dus van daar OD..

Mijn zoontje heeft mama zelfs een btje uit laten slapen vanochtend..
Tot 9 uur.. heeerlijk..
ik zit alweer op dag 6.. en we doen er deze maand weer niks mee..
Vandaag heb ik ineens het gevoel dat de tijd voorbij kruipt..

Liefs Jazzie

He hallo,

Soms heb ik dat ook hoor. Heb nu al zin om gewoon er echt weer voor te gaan, maar ja we wachten toch nog maar even. Nog een strip is te overzien. Komt bij mij ook een beetje omdat jullie er nu allemaal al (bijna) voor gaan en ik als enige nog wat langer ga wachten. Daarnaast gaat mijn schoonzusje binnen twee weken ook bevallen (is al 40 weken en 2 dagen zwanger). En dan krijg ik weer zo'n ukkie in handen. Weet nu al dat het dan helemaal gaat kriebelen. Mijn lichaam is er weer klaar voor... nu eerst het huis gauw helemaal klaar maken en dan gaan we los, haha.

Tot snel.

Liefs mij

Hey Jazzie

Wanneer gaan jullie voor het echie dan??
Of wil je man nog niet??
Misschien heb je het al vertelt hoor, ben alleen later in dit topic gerolt dus weet het niet.
Zit hier weer te wachten tot de ongi voorbij is en de vruchtbare tijd weer begint.
Dat valt deze maand in de feestweek hier, dus ben bang dat er niet veel van komt hihi!!!

Liefs Mama2006

Hoi hoi!!

Ik ben ongi geworden!! Kreeg vanmorgen al flinke buikkrampen en wist gewoon dat het eraan zat te komen. De vraag was gewoon wanneer. En vanmiddag was het zo ver. Dus weer een mooie cyclus van 29 dagen, mag dus helemaal niet klagen! Nu kunnen we dus na deze ongi echt de eerste ronde in. Vind het zo leuk en spannend! We zijn net nog even bij m'n schoonzus geweest die donderdag bevallen is. Het gaat erg goed, maar het kindje ziet wel een beetje geel. Dat gaan ze nu dus erg goed in de gaten houden. Ze krijgt nog tot en met zaterdag kwaamhulp, erg fijn, want ze is best verzwakt door het bloedverlies en daarvoor al 6 weken plat liggen.

@Mama2006, wat balen dat je toch ongi geworden bent!  Op naar de volgende ronde meis!  Ik zal m'n NOD dan ook maar eens gaan invullen. Ik ga maar uit van 29 dagen en dan kom ik uit op 24 september. Op dezelfde dag als jij dus!! Leuk leuk! Ben benieuwd hoe we ons de aankomende maand gaan voelen, haha!

@Toppertje, haha, moest echt lachen toen ik je verhaal las dat je dacht dat OD om onze verjaardagen ging! Jij bent dus ook al ongi geworden. Wat toevallig, dat zijn er al drie tegelijk! Weet niet of het bij Jazzie al over is? Maar anders al vier! Wat leuk dat je schoonzus gaat bevallen! Kun je mooi oefenen met alles wat erbij komt kijken! Weten ze al wat het gaat worden?

@Jazzie, vreemd gevoel is dat he?! Dat je weet dat het zou kunnen, maar er nog niets mee doet. Heel apart en tegenstrijdig.

@Connie, hoe is het met je??

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie:                voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie:                  voor het echie vanaf oktober 2008, 2e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje

OD:
Jazzie:                 25 jaar, 17 september
Connie:                30 jaar, ........
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........

NOD:
Ikke, 24 jaar, 24 september 2008, 1e ronde, 1e kindje
Mama2006, 27  jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006      een dochtertje van bijna 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Terug
Bovenaan