Hoi hoi!!
Ik ben ongi geworden!! Kreeg vanmorgen al flinke buikkrampen en wist gewoon dat het eraan zat te komen. De vraag was gewoon wanneer. En vanmiddag was het zo ver. Dus weer een mooie cyclus van 29 dagen, mag dus helemaal niet klagen! Nu kunnen we dus na deze ongi echt de eerste ronde in. Vind het zo leuk en spannend! We zijn net nog even bij m'n schoonzus geweest die donderdag bevallen is. Het gaat erg goed, maar het kindje ziet wel een beetje geel. Dat gaan ze nu dus erg goed in de gaten houden. Ze krijgt nog tot en met zaterdag kwaamhulp, erg fijn, want ze is best verzwakt door het bloedverlies en daarvoor al 6 weken plat liggen.
@Mama2006, wat balen dat je toch ongi geworden bent! Op naar de volgende ronde meis! Ik zal m'n NOD dan ook maar eens gaan invullen. Ik ga maar uit van 29 dagen en dan kom ik uit op 24 september. Op dezelfde dag als jij dus!! Leuk leuk! Ben benieuwd hoe we ons de aankomende maand gaan voelen, haha!
@Toppertje, haha, moest echt lachen toen ik je verhaal las dat je dacht dat OD om onze verjaardagen ging! Jij bent dus ook al ongi geworden. Wat toevallig, dat zijn er al drie tegelijk! Weet niet of het bij Jazzie al over is? Maar anders al vier! Wat leuk dat je schoonzus gaat bevallen! Kun je mooi oefenen met alles wat erbij komt kijken! Weten ze al wat het gaat worden?
@Jazzie, vreemd gevoel is dat he?! Dat je weet dat het zou kunnen, maar er nog niets mee doet. Heel apart en tegenstrijdig.
@Connie, hoe is het met je??
Liefs, ikke
Zwanger willen worden :
Mart: voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Connie: voor het echie vanaf half oktober 2008, 2e kindje
Jazzie: voor het echie vanaf oktober 2008, 2e kindje
Toppertje: voor het echie vanaf nov 2008, 3e kindje
OD:
Jazzie: 25 jaar, 17 september
Connie: 30 jaar, ........
Toppertje: 29 jaar, 22 september
Mart: 23 jaar, ..........
NOD:
Ikke, 24 jaar, 24 september 2008, 1e ronde, 1e kindje
Mama2006, 27 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
Moeders:
Jazzie: een zoontje van anderhalf jaar
Connie: een zoontje van 2
Toppertje: twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste 13 maanden)
Mama2006 een dochtertje van bijna 2
Zwanger:
Nog niemand!!